quote:Op donderdag 17 april 2008 10:36 schreef pfaf het volgende:
Die man heeft wallen, daar zou hij mee naar de dokter moeten.
Dat dus.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:55 schreef Semisane het volgende:
Een ordinaire TVP, om dat klagen gewoon ook wel eens fijn is.
Nee, stripfiguren die mollenhandjes hebben én streepogen! Dat is pas lekkerquote:Op donderdag 17 april 2008 10:15 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
En wordt het geen tijd voor een subtitel? k kan er alleen ff geeneen verzinnen
Waarschijnlijk bestaat die cartoon nog omdat wij er elke dag naar kijkenquote:Op donderdag 17 april 2008 16:16 schreef Miesjel het volgende:
En toch blijf ik het volgen...
Dat niet alleen, de cartoon heeft zelfs zijn eigentopic-reeks op Fok! Hoeveel echt goede cartoons-makers kunnen dat zeggen?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:28 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bestaat die cartoon nog omdat wij er elke dag naar kijken
Dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:48 schreef Semisane het volgende:
Dus Jami is weer moslim geworden?Want dat geeft deze cartoon aan. Het slaat dus nergens op! Een goede cartoon ridiculiseert het nieuws, maar zorgt wel dat de grap nog ergens op slaat.
![]()
Deze cartoon is gewoon slecht! Het zou dus moeten zijn ex-comité voor ex-moslims, maar goed...ik zal wel weer azijnpissen.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:48 schreef Semisane het volgende:
...maar goed...ik zal wel weer azijnpissen.
Maar dat was eerst in Engeland en nu in Amerika. Of andersom.quote:Op maandag 21 april 2008 07:57 schreef Orbis het volgende:
Dit bericht is toch ook niet meer erg actueel? Volgens mij was het al meer dan een jaar bekend dat hij die rol zou krijgen?
Het was in juli 2006 al bekend. Nu is het in het nieuws omdat er maatregelen worden genomen tegen fotograferende fans.quote:Op maandag 21 april 2008 07:57 schreef Orbis het volgende:
Dit bericht is toch ook niet meer erg actueel? Volgens mij was het al meer dan een jaar bekend dat hij die rol zou krijgen?
Net als jouw gevoel voor humor, sla hier ook weer de plank mis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |