Ik volg het lokale nieuws van de gemeente Eijsden niet echt op de voetquote:Op donderdag 17 april 2008 21:21 schreef LBmafkeesLB het volgende:
[..]
het nieuws te volgen en dan ben je het tegengekomen!
zoals al eerder gezegt is geworden: het is niet lokaal nieuws, het was landelijk nieuwsquote:Op donderdag 17 april 2008 21:26 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik volg het lokale nieuws van de gemeente Eijsden niet echt op de voet
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:23 schreef LBmafkeesLB het volgende:
[..]
zo simpel is het nou ook weer niet
* erkel steunt deze motiequote:Op donderdag 17 april 2008 21:38 schreef starla het volgende:
andere vraag dan maar weer?
het laatste goede antwoord stamt alweer uit 19u40m
dag genoemd naar de heiligequote:Op donderdag 17 april 2008 21:42 schreef LBmafkeesLB het volgende:
ok het antwoord was: Zuid fm
nieuwe vraag: [b]Naamdag is een katholiek begrip. Als iemand naamdag heeft, wat voor dag is dat dan?[\b]
ik wist niet dat jij de laatste was die een goed antwoord gegeven had?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:42 schreef starla het volgende:
[..]
dag genoemd naar de heilige
maar ik heb ook al een vraag gesteld
RoofingBurner +1quote:
nopequote:Op donderdag 17 april 2008 22:20 schreef tomtomaat het volgende:
Voorangst?
Nope, dit is een geografie-vraagquote:Op donderdag 17 april 2008 22:31 schreef slaveloos het volgende:
is het een soort emotionele opwinding die voorafgaat aan woede, maar die je nog in een andere richting kunt sturen (onderdeel van de emotionele arrousal theorie), in tegenstelling tot de situatie daarna waarbij je de arrousal gelabeld hebt als woede en het niet meer bij te sturen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |