Ik weet dat er een site bestaat met wii-errors (www.wiierror.com) maar of die er tussenstaat, geen ideequote:Op donderdag 17 april 2008 19:20 schreef SnuggLe het volgende:
LOL. Net in een 100cc cup in de Coconutt Mall een blauw schildje ONTWEKEN! :-)
Sprong net via zo'n fontein omhoog. Superkomisch. Kreeg er daarna nog wel 3 om mijn oren, maar oke.
Overigens: kan die errorcode 61070 ook te maken hebben met het feit dat je een omgebouwde WII hebt, ongeacht dat ik wel een origineel spel heb?
Snap ik wel hoor, zou zelf ook balen als mij dat ineens overkwam en ik ook dagen geen tijd meer had om te spelenquote:Op donderdag 17 april 2008 19:21 schreef SnuggLe het volgende:
Sorry verder daarboven, ben gewoon pissig want ik kon/kan alleen nu nog een uurtje spelen... Verder niet tot maandagavond waarschijnlijk.
Goed, ik zie jou dus om 19:50quote:Op donderdag 17 april 2008 19:38 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik kan helaas niet meedoen, er moet nu echt een tentamen geleerd gaan worden(wat ik nu al 3 dagen tegen mezelf zeg). Het tentamen is morgen dus langer uitstellen kan niet.
Van mij mag het, ik zal er iig zijnquote:Op donderdag 17 april 2008 20:13 schreef RaymanNL het volgende:
Gaat er straks nog een room open? Rond 20:45 uur? Dan ben ik namelijk online
Heb je nog een plek vrij in friend roster? Want heb al maar liefst......2 friendsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |