demilitarized zone....weet niet of dat bij elke router zo heet maar die optie zou er tussen moeten staanquote:
Ik heb sommige cups 3 sterrenquote:Op donderdag 17 april 2008 17:10 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mja ik heb bij een aantal cubs 1 sterretje, 2 heb ik er nog niet eerder gezien
Ik heb geen idee hoe dat bij jouw router precies zit, wat is je model?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:05 schreef SnuggLe het volgende:
Neem aan dat bij DMZ dan mijn WAN ip moet staan?
Zowel WAN als LAN werken niet :-(
relax take it easyquote:Op donderdag 17 april 2008 19:09 schreef SnuggLe het volgende:
Wat bedoel je Nelson?
Het fucking WERKT gewoon INEENS niet. En ik wil dat het WEL weer werkt.
Hoe kan ik iets erger maken? Net alsof ik wil dat er een errorcode komt...
Ik ookquote:
Ik heb vandaag in totaal misschien wel 400 punten verloren. Heb nog maar 6200 en een beetje en eerst bijna 6800. Ook een potje Mushroom Gorge, gaat de hele tijd lekker en jahoor een blksempje als je net tussen 2 paddestoelen inzitquote:Op donderdag 17 april 2008 18:37 schreef EvilMarc het volgende:
-135
en ik had -133 omdat ik laatste was![]()
FUCKING FUCK RODE SCHILDEN EN STERREN EN BLAUWE SCHILDEN EN VAN DIE KOGELS EN NOG MEER RODE SCHILDEN![]()
![]()
Als het ineens niet werkt terwijl er niemand aan de modem heeft gezeten ligt de oorzaak ergens anders, niet?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:09 schreef SnuggLe het volgende:
Wat bedoel je Nelson?
Het fucking WERKT gewoon INEENS niet. En ik wil dat het WEL weer werkt.
Hoe kan ik iets erger maken? Net alsof ik wil dat er een errorcode komt...
Mijn poorten zijn btw al die tijd gewoon opslot geweest en heb bijna nooit problemen gehad, ik weet wel dat ik ze bij eventuele problemen open kan zetten maar houd ze toch liever dicht als het enigzins kanquote:Op donderdag 17 april 2008 19:14 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Als het ineens niet werkt terwijl er niemand aan de modem heeft gezeten ligt de oorzaak ergens anders, niet?
Sowieso met de helft van de error codes is het server-side dus dat het te druk is oid.
Wacht een paar uurtjes of kijk of je de ports wel goed geforward heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |