Tuurlijk, jij niet dan?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Heb jij Mario Kart in het Nederlands?
Je land als Nederlands instellen.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:02 schreef saskia_89 het volgende:
hoe krijg je dan een nederlands vlaggetje bij je mii als je online raced?
hoiquote:Op donderdag 17 april 2008 18:25 schreef SnuggLe het volgende:
Friendcodelist
Twee mensen toegevoegd:
VirtualPOM
FOKDaniel(Smith)
Twee vraagtekens verwijderd:
0516-7391-5469
2664-2265-3595 (Aukje)
Gebruik je draadloos of bedraad? Niet dat het volgens mij veel uitmaakt maar heb zelf voor alle zekerheid mn Wii nu op LAN-adapter staan, ook dan wil het weleens voorkomen dat de boel soms hapert, maar dan kan je het draadloze gedeelte iig uitsluitenquote:
ben ik te min ofzo ?quote:Op donderdag 17 april 2008 18:37 schreef SnuggLe het volgende:
Volgensmij looptie nog niet zo lekker.
Ik wil Dylanesque joinen, en kom niet bij hem, maar bij Fok!Marc.
Mss kan je de Wii in de DMZ plaatsen van je router, dan blockt de NAT firewall niets meer (dus staan alle poorten open), volgens mij kan dat met de Wii geen kwaad (wel even goed opletten dat je alléén de Wii dus daar plaatst!)quote:Op donderdag 17 april 2008 18:43 schreef SnuggLe het volgende:
Het is draadloos. Netzoals zoals ik nu op internet zit. Ook draadloos.
Errorcode 61070.
Die was wel heel close jaquote:Op donderdag 17 april 2008 18:16 schreef Tweek het volgende:
Leuk dylan op de streep inhalen, ik zou toch zweren dat ik eerste was
Ik had ook nooit vaak problemen maar heel soms wel, kan mogelijk daarmee te maken hebben (met de firewall), om dat te kunnen uitsluiten heb ik bij mezelf iig de Wii in de DMZ gegooidquote:Op donderdag 17 april 2008 18:46 schreef SnuggLe het volgende:
?? Waarom heb ik er nooit eerder last van gehad dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |