quote:Op donderdag 17 april 2008 23:31 schreef GGMM het volgende:
Alleen de mushroom en de flower cup nog, dan heb ik een ster achter m'n naam
Hehe, leuke races. Het lukt me maar niet om hoger in de 7000+ te komen.quote:Op donderdag 17 april 2008 23:57 schreef Zero2Nine het volgende:
Net ff tegen Yprue, POM, Kw4kje en Fok!Schol (wie is dat nou ook alweer?) gespeeld. Over het algemeen goed gegaan want mijn rating is weer terug op 6600 (vanaf 6200 na de dramatische ochtend). Wel een paar lucky overwinningen gehad.
Bij Moo Moo Meadows eerst 6/6, raket brengt me op plaats 1, en die kon ik vasthouden. Toen kwam er een blauw schild maar net op dat moment reed ik over een ster (die je nooit uit een itemkistje krijgt op plaats 1), kon ik ook door een koe heenrijden
Mirror, ik heb het gehaald ondertussenquote:Op donderdag 17 april 2008 23:52 schreef Rikketik het volgende:
Op de 150CC? Pff, ik zit nog te bikkelen op de 100CC.
Mijn friendcode is 2019-9855-0335quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:05 schreef GGMM het volgende:
Yprue, wat is je code? Ik wil jou ook in m'n lijst als je nog plaats hebt
de mijne is: 2492-4235-2620quote:
Ik voeg jou morgen ook wel toe.. Heb een paar mensen gewist waar ik toch niet tegen speelde....quote:
Getver, ik kon het gisteravond niet laten om toch nog even te spelenquote:Op donderdag 17 april 2008 23:06 schreef Necrodeath het volgende:
Ik moet nog beginnen aan de mirror cupWil opzich nu nog wel gaan doen, maar moet morgen om 6 uur op, dus laat ik dat maar niet doen
![]()
Volgens mij moet je de 4 races in een x aantal seconden hebben gehaald, of een x aantal seconden voor de nr2. Ik heb nu 3 cups 3 sterren, de rest 1 of 2.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:49 schreef bierjoost het volgende:
Ik zit ook op de 7400 punten, en die punten komen nu echt te voet en gaan ervan af als een turbostart met een kroontjespaddestoel. Max. 50 punten er bij als je eerste wordt...
Maar wat een vette game.
Ik probeer nu overal 3 sterren te halen, maar waar word je op beoordeeld? Je moet sowieso eerste worden, maar maakt je tijd ook uit? Want ik krijg soms 3 blauwe schilden op mijn kanis en een snelle tijd neerzetten is dan echt moeilijk. Ik denk ook dat je iig niet van de baan af moet donderen/
Ik heb jou ook weleens rare fratsen zien uithalen op die manierquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:54 schreef VirtualPOM het volgende:
Gisteravond speelde ik op mijn slechtst, maar bij de laatste wedstrijden synchte de game ook nog eens niet goed. Vlak voor de finish van Peach Beach liep alles door elkaar heen: de ene keer zag ik de ene speler voor me verschijnen, het volgende moment een totaal andere
Jup, die klopt, hoezo? Staat er nog een vraagteken dan? Dan moet je wachten totdat ik ook online ben geweestquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:49 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Klopt die friendcode wel?
btw: neggix en GGMM, ik heb jullie toegevoegd
Ik vind Raindbow road niet zo moeilijk meer, ook niet in mirror. Bij die baan ben ik zo voorzichtig in de bochten dat het niet uitmaakt welke kant ze opgaan. Met vallen verlies je veel meer tijd dan met het niet pakken van een turbo of eventjes remmen. De keren dat ik nog van de baan val is het door beuken, items of te enthousiast rijden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:07 schreef YPrue het volgende:
[..]
Jup, die klopt, hoezo? Staat er nog een vraagteken dan? Dan moet je wachten totdat ik ook online ben geweestIk zal jou straks ook even toevoegen
![]()
@Neggix:
Klopt, ik heb gisteravond inderdaad ook met jou geraced. Ik zal jou ook toevoegen![]()
Ik ben al blij dat ik nog steeds zo rond de 6000 punten zit na al die mirror tracks van gisteren.Rij je net weer een keer OP de baan in Rainbow Road (mirror), komt weer zo'n persoon die je eraf duwt, zucht...
![]()
Ik viel toen echt vaak eraf, niet normaal
Het was de eerste keer dat ik Rainbow Road in mirror deedquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:10 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik vind Raindbow road niet zo moeilijk meer, ook niet in mirror. Bij die baan ben ik zo voorzichtig in de bochten dat het niet uitmaakt welke kant ze opgaan. Met vallen verlies je veel meer tijd dan met het niet pakken van een turbo of eventjes remmen. De keren dat ik nog van de baan val is het door beuken, items of te enthousiast rijden.
Maple Treeway daarentegen is WEL een ramp in mirror mode
Ik drift gewoon vrolijk in de bochten bij rainbow road hoor, mini turbotjes halen is juist handig omdat je dan weer net na de bocht mooi de bocht in kan sturen!quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:10 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik vind Raindbow road niet zo moeilijk meer, ook niet in mirror. Bij die baan ben ik zo voorzichtig in de bochten dat het niet uitmaakt welke kant ze opgaan. Met vallen verlies je veel meer tijd dan met het niet pakken van een turbo of eventjes remmen. De keren dat ik nog van de baan val is het door beuken, items of te enthousiast rijden.
Maple Treeway daarentegen is WEL een ramp in mirror mode
Ja idd, dat klopt. Ik vind dit in principe ook beter dan lag, al is het wel verwarrend als je tegenstander ineens van een end achter je, een stuk voor je ligtquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:00 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik heb jou ook weleens rare fratsen zien uithalen op die manierEerst viel je in de afgrond en toen in een flits was je aan de andere kant van de weg. Maarja dat zal wel de consequentie zijn van "geen lag". Want lag krijg je toch als je moet wachten tot de boel wordt gesynchroniseerd?
1 ster en 2 sterren is iig wel te doen. Ik heb nog geen 3 sterren ranking, maar het moet makkelijker zijn dat op de GBA. Daar moest je een enorm aantal muntjes verzamelen en ook ver voor de anderen eindigen. 1 groen schild in 4 parkoersen kon dus al voor een flinke daling en het missen van de perfecte beoordeling zorgenquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:05 schreef SnuggLe het volgende:
Over die sterren enzo: moet je in ALLE klassen sterretjes hebben op ALLE cups, of is het voldoende om bv alle cups 50 cc een ster te hebben?
Dat vraag ik nietquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:47 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
1 ster en 2 sterren is iig wel te doen. Ik heb nog geen 3 sterren ranking, maar het moet makkelijker zijn dat op de GBA. Daar moest je een enorm aantal muntjes verzamelen en ook ver voor de anderen eindigen. 1 groen schild in 4 parkoersen kon dus al voor een flinke daling en het missen van de perfecte beoordeling zorgen
Geen idee hoe dat kan, je staat wel toegevoegd in mijn lijstquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:54 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik had gister trouwens iets raars, ik kwam Bonngetje wel tegen in de wedstrijden, maarin mijn friendslists stond hij constant offline. Enig idee hoe dat kan?
Idd wel lullig dat je dan veel punten verliest, ze zouden onderscheid moeten maken door te implementeren dat het systeem kan zien of je met opzet de verbinding verbreekt (en het wel punten moet kosten) of dat het zonder jouw toedoen gebeurd en je gewoon je punten behoud.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:56 schreef neggix het volgende:
SugtDisconnect na 2 seconden race en weer 200 punten kwijt
Kunnen ze daar niet ff een update overheen halen
Dat is wel moeilijk te herkennen, want wanneer je je router uitzet om de verbinding te verbreken, kan de Wii dit niet herkennenquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd wel lullig dat je dan veel punten verliest, ze zouden onderscheid moeten maken door te implementeren dat het systeem kan zien of je met opzet de verbinding verbreekt (en het wel punten moet kosten) of dat het zonder jouw toedoen gebeurd en je gewoon je punten behoud.
Ik bedoel meer server-sidequote:Op vrijdag 18 april 2008 14:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is wel moeilijk te herkennen, want wanneer je je router uitzet om de verbinding te verbreken, kan de Wii dit niet herkennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |