Inderdaad, ik zie Clarence ook niet komen.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:45 schreef _Mike_ het volgende:
Komt toch niet, al zou het wel heel mooi zijn
Marco heeft nu niet echt een hele goede band met Seedorf.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:38 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Bron: Voetbalprimeur.nl
Van Basten werk aan de winkel!!
Ja maar toen wist hij niet dat AC uit de CL werd gegooid + dat er een vervanger voor hem komt.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:47 schreef Breach het volgende:
Ik dacht dat er in januari tijdens die Dubai Cup al een (informeel) gesprek tussen hem en John Jakkes had plaatsgevonden waarin ie aangaf een terugkeer op korte termijn uit te sluiten.
Mja dat is wel zo, maar Ajax is wel ze oude liefde en voor het geld hoeft ie het ook niet meer te doen.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Marco heeft nu niet echt een hele goede band met Seedorf.
Met nadruk op oude. Uitfluiten enzo.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:52 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Mja dat is wel zo, maar Ajax is wel ze oude liefde en voor het geld hoeft ie het ook niet meer te doen.![]()
Ajax is zijn oude liefde jaquote:Op donderdag 17 april 2008 14:52 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Mja dat is wel zo, maar Ajax is wel ze oude liefde en voor het geld hoeft ie het ook niet meer te doen.![]()
Ach ja dromen kan altijd
quote:Ajacied Klaas-Jan Huntelaar (foto, midden) mag nog altijd hopen op het landskampioenschap met Ajax. De topscorer van de Eredivisie miste woensdag tegen FC Groningen zelf een tweetal goede kansen, maar oud-Groningers Rasmus Lindgren en Luis Suárez lieten hun mogelijkheden om te scoren niet onbenut.
Indien koploper PSV zondag verliest van Vitesse in het Geldredome en Ajax thuis wint van Heracles Almelo, dan zal ditmaal de Amsterdamse club de titel behalen op doelsaldo. Momenteel staan de hoofdstedelingen vijf doelpunten voor op de Eindhovenaren. "En eigenlijk hadden dat er meer moeten zijn", aldus Huntelaar. "Ik heb de mogelijkheden wel gehad, maar het lukte gewoon niet. Gelukkig is Ajax niet volledig afhankelijk van mijn doelpunten."
Dat de druk bij PSV ligt weet de oud-spits van sc Heerenveen maar al te goed. "PSV moet het komende zondag laten zien. Ze beseffen dat we ze op de hielen zitten. Het programma is bovendien in ons voordeel. Wij spelen thuis tegen Heracles, terwijl PSV op bezoek moet bij Vitesse. Dat is een lastige wedstrijd", besluit de Dremptenaar.
quote:Koster: ‘Kesler zondag met schaal naar Amsterdam’
nieuws Door: Redactie op 17 apr 2008
Adrie Koster gelooft nog steeds in het landskampioenschap, zo liet hij de donderdag voor de laatste competitieronde weten. ‘Als ik Henk Kesler was, zou ik aanstaande zondag met de schaal naar Amsterdam komen. Hij is twee keer met de schaal naar Eindhoven gegaan en het zou leuk zijn als hij de derde keer hierheen komt.'
En dat kunnen we hem ook totaal niet kwalijk nemen. Maar het zou wel leuk zijn als hij ooit nog terug komt (nog fit en in vorm natuurlijk)quote:Op donderdag 17 april 2008 15:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als Seedorf niet wil komen, kan ik hem dat echt niet kwalijk nemen.
Hij ging vrij stroef weg, werd uitgefloten in Amsterdam door een stel kankerdebielen en heeft een niet al te goeie band met Van Basten.
Waarom zou hij? Er zijn ongetwijfeld zat Europese topclubs die hem nog willen. Arsenal is op zoek naar routine, bijvoorbeeld.
Tering die Koster weet al snel wat Amsterdamse arrogantie isquote:Op donderdag 17 april 2008 15:23 schreef Wooldoor het volgende:
Ook weer lekker gedaan, dezelfde fout die ten Cate vorig seizoen maakte. Ik kan me alleen bijna niet voorstellen dat Koster dit heeft gezegd.
[..]
WillemII was dus totaal niet te vergelijken. Ook al winnen we met 100-0, we hebben het niet in eigen hand.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:26 schreef HeatWave het volgende:
Tja, op die manier hebben we tegen WillemII ook het kampioenschap verspeeld. Beetje arrogant lopen doen in de rust waardoor ze besloten er toch maar WEL tegenaan te gaan.
Stom...
Dat vond ik toen écht schandalig ja. Ik was bij die wedstrijd toen en had echt zin om zn fluitende gast op zn bek te slaan. En de rest van je uitleg is eigenlijk ook best kloppendquote:Op donderdag 17 april 2008 15:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als Seedorf niet wil komen, kan ik hem dat echt niet kwalijk nemen.
Hij ging vrij stroef weg, werd uitgefloten in Amsterdam door een stel kankerdebielen en heeft een niet al te goeie band met Van Basten.
Waarom zou hij? Er zijn ongetwijfeld zat Europese topclubs die hem nog willen. Arsenal is op zoek naar routine, bijvoorbeeld.
Is ook zo hoor, maar goed, dit soort opmerkingen vallen nooit goed bij andere clubs, ook niet bij Vitessequote:Op donderdag 17 april 2008 15:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
WillemII was dus totaal niet te vergelijken. Ook al winnen we met 100-0, we hebben het niet in eigen hand.
quote:Zondag kan Koster niet beschikken over Vurnon Anita, Gregory van der Wiel, Laurent Delorge en Erik Heijblok. Zoals het zich nu laat aanzien, is ook Thomas Vermaelen niet van de partij en donderdag meldde Samuel Kuffour zich ziek. Dus of hij op tijd hersteld is, is ook nog niet bekend.
Het is dus wel te vergelijken, vorig jaar hadden we het ook niet in eigen hand. Een overwinning voor AZ tegen een degradatie-kandidaat betekende automatisch een kampioenschap, enig verschil met vorig jaar is dat er toen een derde hond met het been vandoor ging.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
WillemII was dus totaal niet te vergelijken. Ook al winnen we met 100-0, we hebben het niet in eigen hand.
Kan me haast niet voorstellen.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:23 schreef Wooldoor het volgende:
Ook weer lekker gedaan, dezelfde fout die ten Cate vorig seizoen maakte. Ik kan me alleen bijna niet voorstellen dat Koster dit heeft gezegd.
[..]
Naar verluid heeft ie last van plankenkoortsquote:
quote:Koster heeft goed voorgevoel
Amsterdam, 17 apr 2008
Nog een wedstrijd duurt de competitie en dankzij de winst van Ajax op Groningen, is ook dat laatste duel van groot belang. Als Ajax wint van Heracles, kan het vizier op Arnhem worden gericht waar PSV speelt tegen Vitesse. ,,Als ik Henk Kesler was, zou ik met de schaal naar Amsterdam komen”, liet Adrie Koster donderdag weten.
Het leverde de trainer van Ajax een lachsalvo van de toeluisterende journalisten op. ,,De wedstrijd tegen Groningen was de laatste strohalm. Die moesten we winnen als we nog een kans wilden houden. En ik geloof in de titel”, zei Koster. ,,Nu is het de vraag of dat goede gevoel ook uitkomt. We kunnen er wel allerlei speculaties op loslaten, het is moeilijk om in te schatten hoe het zondagmiddag loopt. De druk ligt bij PSV. Zij moeten een punt halen en op een punt spelen is al moeilijk genoeg. Vitesse speelt ook nog ergens voor en dat was vorig jaar niet zo (toen won PSV de titel door op de laatste speeldag met 5-1 te winnen van Vitesse, red.). Of dat een voordeel of een nadeel is, weet je pas achteraf. Maar het is jammer dat we het niet in eigen hand hebben. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen. PSV zit in een moeilijkere fase. Zij hebben meer punten verspeeld dan wij.”
Mocht het inderdaad lukken en Ajax wordt kampioen, waaraan is de titel dan te danken?, wilde een journalist weten. ,,Dan ligt het aan de versterkingen die in de winterstop zijn gekomen”, stelde Koster. ,,Davids en Vermaelen keerden terug van blessures, Perez kwam terug van PSV, Lindgren en Silva kwamen van Groningen. We hebben de disbalans, die door het vertrek van Sneijder en Babel en het stoppen van Jaap Stam plotseling was ontstaan, pas toen kunnen repareren. Daar ligt de winst.”
Zondag kan Koster niet beschikken over Vurnon Anita, Gregory van der Wiel, Laurent Delorge en Erik Heijblok. Zoals het zich nu laat aanzien, is ook Thomas Vermaelen niet van de partij en donderdag meldde Samuel Kuffour zich ziek. Dus of hij op tijd hersteld is, is ook nog niet bekend.
Het staat op Ajax.nl, dus hij heeft het echt gezegd.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:23 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |