Van deze kwaliteit ken je toch geen DVD maken?quote:Op donderdag 17 april 2008 18:19 schreef Nashje het volgende:
Dat zou wel vet zijn ja. Misschien als ik tijd over heb, en nog meer filmpjes tegenkom dat ik er 1 lang stuk van maak.
Ik heb een schijthekel aan Guus Meeuwis en zn muziek maar ik zing m persoonlijk in als we kampioen wordenquote:
en terechtquote:Op donderdag 17 april 2008 19:22 schreef Chadi het volgende:
Als PSV dit weg geeft breekt daar de pleuris uit.
Tis voor Ajax te hopen dat hij zijn seizoenstotaal verdubbeld inderdaadquote:Op donderdag 17 april 2008 18:29 schreef Pritt het volgende:
Oooooohooooohoo ooooooooohhhoooo Looooorrrcaaaaaa ohooohoooohooo ohhhohhooo Lorca!
My name is earlquote:Op donderdag 17 april 2008 18:52 schreef Ruiseart het volgende:
"Karma is finally going to catch up with psv"
[ afbeelding ]
Ze hebben hun uitvak zondag nog steeds niet uitverkocht, stelletje rukkers.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:22 schreef Chadi het volgende:
Als PSV dit weg geeft breekt daar de pleuris uit.
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze hebben hun uitvak zondag nog steeds niet uitverkocht, stelletje rukkers.
Dat meen je nietquote:Op donderdag 17 april 2008 19:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb een schijthekel aan Guus Meeuwis en zn muziek maar ik zing m persoonlijk in als we kampioen worden
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:45 schreef denthemen het volgende:
Liever dat Santi Kolk zn seizoenstotaal verdubbeld. :pquote:Op donderdag 17 april 2008 19:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tis voor Ajax te hopen dat hij zijn seizoenstotaal verdubbeld inderdaad
Op 2:24 zegt hij ook iets van "Maarten krijgt ze er allemaal uit"quote:Op donderdag 17 april 2008 19:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Had van Gaal het nou over Maarten Stekelenburg?
"Je moet meespelen anders krijg je het veels te kouhoudd!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |