Bij mij hebben ze het dit seizoen al zeker 5 keer gevraagdquote:Op donderdag 17 april 2008 16:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wordt nooit om gevraagd, zelfs op 410 niet.
Rij bewijs, OV kaart?quote:Op donderdag 17 april 2008 16:37 schreef pieterpost_afca het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze het dit seizoen al zeker 5 keer gevraagdMaar alle keren had ik m'n legitimatie gewoon bij me.
Voor de goede orderquote:Op donderdag 17 april 2008 16:47 schreef M0NTANA het volgende:
PyTh en ik hebben een nieuwe weddenschap: Quitte of dubbel opnieuw!
Op dit moment heeft hij twee kratten bier van me tegoed, maar het kampioenschap bepaalt of dit quitte of dubbel wordt. Bij een kampioenschap van PSV staan we quitte, maar als Ajax kampioen wordt krijgt hij er vier!
quote:Op 17 april 2008 16:40 schreef PyTh het volgende aan M0NTANA:
Dacht eigenlijk dat je de weddenschap andersom wilde lol.
Maar goed ik ben de kwaaiste niet, als ajax kampioen wordt krijg ik er 4 en als PSV kampioen wordt staan we quite.
Toch denk ik dat we minimaal wel een puntje halen in Arnhem
SCHREEUWEN VOOR DE EER!!quote:Op donderdag 17 april 2008 17:09 schreef Sethje het volgende:
waarom zou de sfeer in de arena minder zijn als we geen landskampioen worden? Ik heb op 30 januari al afscheid genomen van het landskampioenschap...
ligt denk aan het verloop,quote:Op donderdag 17 april 2008 17:09 schreef Sethje het volgende:
waarom zou de sfeer in de arena minder zijn als we geen landskampioen worden? Ik heb op 30 januari al afscheid genomen van het landskampioenschap...
Als ik vier kratten naar Eindhoven moet brengen, doe ik het met een grote glimlach.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hehe Montana, ik vrees dat je straks 4 kratjes naar Eindhoven kunt sturen.
Als dat zo is en Montana heeft echt 4 kratjes gebracht, doneer ik met alle liefde achteraf de kosten van een kratje.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
LOLquote:Op donderdag 17 april 2008 17:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik denk dat Suárez talent van het jaar wordt.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:13 schreef Wooldoor het volgende:
Ja inderdaad, tuurlijk zal ik balen maar ik heb de laatste weken/maanden al niet meer het idee dat we kampioen worden.
Trouwens Ajacied van het jaar Heitinga of Huntelaar, talent van het jaar: Jan Vertonghen
Iddquote:Op donderdag 17 april 2008 17:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die uploader is ook mijn held. Hopelijk komen er nog meer filmpjes van Harry online. Wat was dat toch altijd geweldig. Zou ook mooi zijn als er nog een DVD van de Regenjas komt.
Eigenlijk wel he?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:27 schreef Riro het volgende:
Jij geeft ook makkelijk je verdiende kratjes weg, PyTh
Cohenquote:Het is nog onduidelijk waar de eventuele huldiging van Ajax is, als de club zondag alsnog kampioen wordt.
De gemeente, de politie en Ajax overleggen momenteel over een geschikte locatie. Een aantal plekken valt al af. Vanwege de rellen na het bekersucces van vorig jaar is het Leidseplein voor burgemeester Cohen geen optie meer. Om die reden lijkt ook het Museumplein af te vallen.
Het parkeerterrein P2 bij de ArenA komt ook niet in aanmerking voor het feest, daar staat momenteel het Cirque du Soleil. De locatie wordt waarschijnlijk vrijdag bekend gemaakt.
Juischt.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lekker boeiend, gewoon met zijn allen naar het Leidse.
Mochten we kampioen worden.
Ronniequote:Op donderdag 17 april 2008 14:38 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Bron: Voetbalprimeur.nl
Van Basten werk aan de winkel!!
Dat zou wel vet zijn ja. Misschien als ik tijd over heb, en nog meer filmpjes tegenkom dat ik er 1 lang stuk van maak.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die uploader is ook mijn held. Hopelijk komen er nog meer filmpjes van Harry online. Wat was dat toch altijd geweldig. Zou ook mooi zijn als er nog een DVD van de Regenjas komt.
Pythquote:Op donderdag 17 april 2008 17:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he?
Dat krijg je als je er zo lang op moet wachten.
Kippenvel filmpje, Litmanen is echt een held ik kan niet wachten tot hij op de toekomst staat te trainenquote:
Bij mij is het al 2x gebeurd, 2x toen ik een muts ophad.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wordt nooit om gevraagd, zelfs op 410 niet.
quote:Kom zondag vroeg naar de ArenA!
Amsterdam, 17 apr 2008
Ajax verzoekt alle Ajacieden zondag vroeg naar het stadion te komen. De wedstrijd tegen Heracles Almelo begint om 14.30 uur. Voorafgaand, tijdens en na afloop van het duel vinden diverse activiteiten plaats.
Na afloop van Ajax - Heracles wordt op spectaculaire wijze afscheid genomen van de vertrekkende spelers en zal ook bekend worden gemaakt wie Wesley Sneijder en Ryan Babel opvolgen als Ajacied van het jaar en talent van het jaar. In de rust vindt een speciaal Dance4Life-evenement plaats en er zal ook een groots vuurwerk te zien zijn (let op: het zelf meenemen van fakkels/vuurwerk is absoluut verboden).
Ajax roept al zijn supporters op na afloop van de wedstrijd deze bijzondere gebeurtenissen bij te wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |