abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 april 2008 @ 12:00:16 #151
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58108491
quote:
Op donderdag 17 april 2008 11:55 schreef Breach het volgende:

[..]

Dat slaat toch nergens op, dat is juist het kenmerk van een competitie. Degene die na 34 wedstrijden tegen 17 andere clubs de meeste punten heeft is kampioen. Want ik durf te wedden dat al die figuren die dit roepen zondag net zo hard staan te juichen áls het zou gebeuren.
Hij bedoelt het ongetwijfeld wat minder extreem, maar het is toch van de gekke dat je keer op keer punten laat liggen tegen zulke tegenstanders? Is het inmiddels nog niet duidelijk dat je kampioen wordt tegen de kleintjes?
-
pi_58108506
Kampioen is kampioen ja, daar ben ik na alle kutjaren wel mee eens. Maar toch liever niet op de manier waarop psv het doet.
  donderdag 17 april 2008 @ 12:02:55 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58108561
Ik heb vooral moeite met het feit dat ze een aantal keer echt alles in eigen handen hadden en gewoon vertikten te werken. Bijv de wedstrijd tegen PSV was en drama, kan je ze zelf pakken, speel je alsof je niets meer te winnen hebt.

En idd, nederlagen tegen de kleintjes zijn gewoon onvergeeflijk...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_58108588
Dat niemand het hier over het optreden van Urzaiz gisteravond heeft...

Niet het warmlopen, hoor. Hij stond iedere speler die in de buurt van de zijlijn kwam te coachen en liep op een gegeven moment naar Groenendijk om te zeggen wat er moest gebeuren.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58108594
Ik zie natuurlijk ook liever dat we in februari al kampioen zijn.. Welke supporter wil dat niet van zn club. Maar kijk eens naar de selectie, dit is gewoon geen team meer dat tot zulke prestaties in staat is. En bovendien geniet ik ook van die spannende middagen.

Ik zie het probleem niet zo.. Kom maar op met die titel
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58108614
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:00 schreef Nashje het volgende:
Kampioen is kampioen ja, daar ben ik na alle kutjaren wel mee eens. Maar toch liever niet op de manier waarop psv het doet.
Tuurlijk, iedereen wil dat Ajax met aanvallend en attractief voetbal kampioen wordt. Maar dat zat er dit jaar dus niet in. Worden we het dan toch nog, zou het mij nu echt een rotzorg wezen hoor. Plus dat we dan zeker CL spelen, wat voor de nodige financiële zekerheid zorgt en Ajax wordt aantrekkelijker voor spelers om naar toe te gaan. Een Sulejmani zou dan eerder kiezen voor Ajax dan voor psv denk ik.

Kampioen worden is zó ontzettend belangrijk.
pi_58108623
quote:
Op donderdag 17 april 2008 01:24 schreef Silenus het volgende:
Liedjes
Die figuren met die brandweerhelm op dan die naar dat brandende stoeltje gingen lopen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58108655
quote:
Op donderdag 17 april 2008 11:51 schreef Sethje het volgende:
Ajax moet zich doodschamen als ze uiteindelijk nog de titel winnen...met de staart tussen de benen naar huis...niks geen huldiging...die verdien je pas als je werkelijk iets gepresteerd hebt!

Dat jullie blij zijn met een kat in de zak. Ik wil een kampioen zien met flair,bravoure en minstens 30 van de 34 wedstrijden goed,aanvallend en attractief voetbal!
Dream on, het is tegenwoordig gewoon pakken wat je pakken kan. Het moet altijd maar mooi bij Ajax, we mogen nu best eens voor het resultaat gaan. Ben het een beetje zat om elke keer door mooi voetbal met lege handen te staan en het zou de psv-mondjes natuurlijk voorlopig weer even doen zwijgen.

Zou echt wel groot feest zijn zondag, maar ja not gonna happen..
  donderdag 17 april 2008 @ 12:07:36 #159
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_58108669
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:04 schreef kevin6188 het volgende:
Dat niemand het hier over het optreden van Urzaiz gisteravond heeft...

Niet het warmlopen, hoor. Hij stond iedere speler die in de buurt van de zijlijn kwam te coachen en liep op een gegeven moment naar Groenendijk om te zeggen wat er moest gebeuren.
Dat is net gepost
Jawel, je keek.
pi_58108693
quote:
Op donderdag 17 april 2008 11:33 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Held!
Urzaiz
pi_58108778
quote:
Op donderdag 17 april 2008 11:58 schreef Sethje het volgende:
een Huldiging...nou voor mij hoeft het niet...dat hebben ze dit jaar niet verdiend.
Jawel joh, lekker roepen dat ze beste zijn.
pi_58108792
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:07 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dream on, het is tegenwoordig gewoon pakken wat je pakken kan. Het moet altijd maar mooi bij Ajax, we mogen nu best eens voor het resultaat gaan. Ben het een beetje zat om elke keer door mooi voetbal met lege handen te staan en het zou de psv-mondjes natuurlijk voorlopig weer even doen zwijgen.

Zou echt wel groot feest zijn zondag, maar ja not gonna happen..
Precies. Ik wil ook mooi voetbal, maar op dit moment is het niet realistisch om die eisen te stellen. Of je moet een soort Arsenal willen: altijd mooi spelen en telkens met lege handen staan.
pi_58108837
Hoe kut het seizoen ook was en alles we hebben maar 3 punten minder dan psv. Bij hun is het over het algemeen zeer rustig geweest het hele seizoen door. Bij Ajax was het weer een van de grootste puinhopen sinds jaren. En dan toch maar 3 punten achter staan is toch niet slecht.
Ook gekeken naar blessures, psv heeft amper last ondervonden van lang geblesseerden. Ajax heeft eerst al Davids gehad die een half jaar eruit lag, daarna Stam die ermee stopte na een aantal wedstrijden. Vervolgens van der Wiel en Vermaelen die geblesseerd raakten.
pi_58108847
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:12 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

En niet alleen van AMSTERDAM, maar ook van.... ROTTERDAM, en ook van... EINDHOVEN

Prachtig blijf ik dat fragment van de huldiging van CL 95 vinden. Van Gaal

Al gaat dat dit jaar niet gebeuren
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58108860
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:12 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ze? Wij zijn de beste!
pi_58108892
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:15 schreef Breach het volgende:

[..]

En niet alleen van AMSTERDAM, maar ook van.... ROTTERDAM, en ook van... EINDHOVEN

Prachtig blijf ik dat fragment van de huldiging van CL 95 vinden. Van Gaal

Al gaat dat dit jaar niet gebeuren
Was na de Wereldbeker winst.
pi_58108941
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Was na de Wereldbeker winst.
Kun je nagaan hoe lang dat alweer geleden is
  donderdag 17 april 2008 @ 12:26:40 #168
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58109072
te lang
#FreeHat
  donderdag 17 april 2008 @ 12:30:24 #169
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58109158
Of ajax of PSV nou Zondag kampioen wordt.......
Beide elftallen zijn in mijn optiek kampioen onwaardig.

Het is pure middelmaat wat de boventoon voert, uitzonderingen daar gelaten.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 17 april 2008 @ 12:35:25 #170
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58109290
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:30 schreef PyTh het volgende:
Of ajax of PSV nou Zondag kampioen wordt.......
Beide elftallen zijn in mijn optiek kampioen onwaardig.

Het is pure middelmaat wat de boventoon voert, uitzonderingen daar gelaten.
Liever onwaardig kampioen worden, dan de titel verdienen en mislopen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58109652
Ik had een droom vannacht:
Ajax won met 2-0 van Heracles, en PSV stond tegen Vitesse heel lang met 4-3 achter. Tot de 92e minuut, toen maakten die eikels 4-4. Ik was heel blij dat ik wakker werd
pi_58109655
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Tuurlijk, iedereen wil dat Ajax met aanvallend en attractief voetbal kampioen wordt.
Nee hoor daar heb ik me al bij neergelegd, maar wel op een manier dat Ajax eindelijk eens een team vormt dat constant kan presteren. Dat is nog net iets anders dan de manier van psv.
  donderdag 17 april 2008 @ 12:51:09 #173
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58109665
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:00 schreef Nashje het volgende:
1 PSV 33 20 9 4 69 64 - 24
2 Ajax 33 19 9 5 66 89 - 44
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  donderdag 17 april 2008 @ 12:51:42 #174
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58109675
Whoaah !
Lekker hoor gister.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58109679
Wat hebben er al veel mensen gedroomd dat Vitesse in de 98e scoort door Janssen of weet ik wat .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')