Jawel joh, lekker roepen dat ze beste zijn.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:58 schreef Sethje het volgende:
een Huldiging...nou voor mij hoeft het niet...dat hebben ze dit jaar niet verdiend.
Precies. Ik wil ook mooi voetbal, maar op dit moment is het niet realistisch om die eisen te stellen. Of je moet een soort Arsenal willen: altijd mooi spelen en telkens met lege handen staan.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dream on, het is tegenwoordig gewoon pakken wat je pakken kan. Het moet altijd maar mooi bij Ajax, we mogen nu best eens voor het resultaat gaan. Ben het een beetje zat om elke keer door mooi voetbal met lege handen te staan en het zou de psv-mondjes natuurlijk voorlopig weer even doen zwijgen.
Zou echt wel groot feest zijn zondag, maar ja not gonna happen..
En niet alleen van AMSTERDAM, maar ook van.... ROTTERDAM, en ook van... EINDHOVENquote:Op donderdag 17 april 2008 12:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jawel joh, lekker roepen dat ze beste zijn.
Ze? Wij zijn de beste!quote:Op donderdag 17 april 2008 12:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jawel joh, lekker roepen dat ze beste zijn.
Was na de Wereldbeker winst.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:15 schreef Breach het volgende:
[..]
En niet alleen van AMSTERDAM, maar ook van.... ROTTERDAM, en ook van... EINDHOVEN
Prachtig blijf ik dat fragment van de huldiging van CL 95 vinden. Van Gaal![]()
Al gaat dat dit jaar niet gebeuren
Kun je nagaan hoe lang dat alweer geleden isquote:
Liever onwaardig kampioen worden, dan de titel verdienen en mislopen.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:30 schreef PyTh het volgende:
Of ajax of PSV nou Zondag kampioen wordt.......
Beide elftallen zijn in mijn optiek kampioen onwaardig.
Het is pure middelmaat wat de boventoon voert, uitzonderingen daar gelaten.
Nee hoor daar heb ik me al bij neergelegd, maar wel op een manier dat Ajax eindelijk eens een team vormt dat constant kan presteren. Dat is nog net iets anders dan de manier van psv.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen wil dat Ajax met aanvallend en attractief voetbal kampioen wordt.
1 PSV 33 20 9 4 69 64 - 24quote:Op donderdag 17 april 2008 12:00 schreef Nashje het volgende:
Kampioen is kampioen ja, daar ben ik na alle kutjaren wel mee eens. Maar toch liever niet op de manier waarop psv het doet.
Hoezo makkelijk, alles wat hier gezegd wordt door iedereen is erg makkelijk te noemen.quote:
Ik droom echt nooit over zulke normale dingen.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:51 schreef Nashje het volgende:
Wat hebben er al veel mensen gedroomd dat Vitesse in de 98e scoort door Janssen of weet ik wat.
De winnaar heeft altijd gelijk, als Ajax zondag kampioen zou worden dan kun je de actie van Koster weer in een ander perspectief zetten. Ik had het ook anders gedaan, maar zo ging het niet.quote:
Dat laatste stukje ben ik niet helemaal met je eens.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:02 schreef Breach het volgende:
[..]
De winnaar heeft altijd gelijk, als Ajax zondag kampioen zou worden dan kun je de actie van Koster weer in een ander perspectief zetten. Ik had het ook anders gedaan, maar zo ging het niet.
Iedereen moet eens stoppen met dat gezeur, als je bovenaan staat dan hoor je daar te staan en anders niet.
Ja en als Ajax dit jaar kampioen wordt dan worden ze dat ook op doelsaldo. Als je vooraf akkoord gaat met de regels moet je achteraf als club niet huilen. En wat hebben wij met andere competities te maken? Die zijn toch niet van invloed op onze competitie..quote:Op donderdag 17 april 2008 13:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat laatste stukje ben ik niet helemaal met je eens.
De kampioen wordt hier in Nederland bepaald op doelsaldo. Ok prima, dat is een regel en die heb je maar te accepteren. Jammer dat Ajax de dupe werd vorig jaar, maar het zij zo. Maar in Spanje geldt het onderlinge resultaat: hierdoor werd Real Madrid kampioen i.p.v. Barcelona (die een beter doelsaldo hadden). Als dezelfde regels golden in Nederland, was Ajax kampioen (0-1 voor PSV in de Arena en 1-5 voor Ajax in het Philips stadion).
Ik vind dan dat er een algemene regel moet komen wie er kampioen is bij gelijke stand. Of dat nou doelsaldo of onderling resultaat is boeit me niet zo. Maar het moet wel overal internationaal gelijk zijn.
Ik vind dat er gewoon 1 internationale regel moet gelden, meer niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja en als Ajax dit jaar kampioen wordt dan worden ze dat ook op doelsaldo. Als je vooraf akkoord gaat met de regels moet je achteraf als club niet huilen. En wat hebben wij met andere competities te maken? Die zijn toch niet van invloed op onze competitie..
Maar ik zie niet in wat de toevoeging daarvan is..?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vind dat er gewoon 1 internationale regel moet gelden, meer niet.
Jariquote:
Je hebt toch ook dezelfde regels in het veld?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar ik zie niet in wat de toevoeging daarvan is..?
Zie het niet gebeuren aangezien de grote drie competities allemaal een andere regel hebben. Wat wel mooi zou zijn is dat als je dit goed regelt, de playoffs ook meteen verboden zijnquote:Op donderdag 17 april 2008 13:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vind dat er gewoon 1 internationale regel moet gelden, meer niet.
Die huldiging moet gewoon, alleen al om de reden dat dit Heitinga's laatste jaar is.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:58 schreef Sethje het volgende:
Tuurlijk zal ik blij zijn als Ajax uiteindelijk kampioen word, maar echt trots kan ik er niet op zijn. Ik schaam me oprecht voor het Ajax wat ik dit jaar heb gezien en vind het echt van de zotten dat we uberhaupt nog kans maken op het kampioenschap. Kampioen van de armoede....echt...te triest voor woorden...zoveel punten verloren.
Heel gauw in je handjes klappen dat we CL spelen en dat feit benutten op de transfermarkt. Maar bijvoorbeeld een Huldiging...nou voor mij hoeft het niet...dat hebben ze dit jaar niet verdiend.
Dat zou wat zijn.. Kampioen worden en dan geen huldiging houden omdat er wat supporters zijn die vinden dat je met te weinig punten en niet met mooi voetbal kampioen bent geworden.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die huldiging moet gewoon, alleen al om de reden dat dit Heitinga's laatste jaar is.
Preciesquote:Op donderdag 17 april 2008 14:14 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn.. Kampioen worden en dan geen huldiging houden omdat er wat supporters zijn die vinden dat je met te weinig punten en niet met mooi voetbal kampioen bent geworden.
PSV nog niet eens gemiddeld twee treffers per wedstrijd, kampioen-onwaardig eigenlijk.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:51 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
1 PSV 33 20 9 4 69 64 - 24
2 Ajax 33 19 9 5 66 89 - 44
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:24 schreef _Mike_ het volgende:
Het moet niet te snel 1-0 worden voor Vitesse dan pakt PSV het zo weer terug, liefst in de 42ste 92ste minuut ofzo
Maar nee het blijft hopen :<
Bron: Voetbalprimeur.nlquote:Seedorf overweegt vertrek bij Milan
Aan de Milanese periode van Clarence Seedorf zou deze zomer weleens een eind kunnen komen. De middenvelder overweegt een vertrek bij AC Milan vanwege de aanstaande komst van Ronaldinho.
De 32-jarige Nederlander denkt dat hij uit beeld zal belanden bij de komst van de Braziliaanse spelmaker. Carlo Ancelotti wil namelijk een aanval creëren waarin Ronaldinho en Kaká kort achter Alexandre Pato spelen. Momenteel vervult Seedorf de beoogde rol van Ronnie.
Seedorf ziet een rol op het tweede plan niet zitten, weet Controcampo. De aanvallende middenvelder wil in de laatste jaren van zijn actieve carrière wekelijks spelen.
Naar verluidt houdt Valencia de ontwikkelingen rond Seedorf nauwlettend in de gaten. De Spaanse ploeg zou een nieuw middenveld rond de spelmaker willen gaan bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |