abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58108778
quote:
Op donderdag 17 april 2008 11:58 schreef Sethje het volgende:
een Huldiging...nou voor mij hoeft het niet...dat hebben ze dit jaar niet verdiend.
Jawel joh, lekker roepen dat ze beste zijn.
pi_58108792
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:07 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dream on, het is tegenwoordig gewoon pakken wat je pakken kan. Het moet altijd maar mooi bij Ajax, we mogen nu best eens voor het resultaat gaan. Ben het een beetje zat om elke keer door mooi voetbal met lege handen te staan en het zou de psv-mondjes natuurlijk voorlopig weer even doen zwijgen.

Zou echt wel groot feest zijn zondag, maar ja not gonna happen..
Precies. Ik wil ook mooi voetbal, maar op dit moment is het niet realistisch om die eisen te stellen. Of je moet een soort Arsenal willen: altijd mooi spelen en telkens met lege handen staan.
pi_58108837
Hoe kut het seizoen ook was en alles we hebben maar 3 punten minder dan psv. Bij hun is het over het algemeen zeer rustig geweest het hele seizoen door. Bij Ajax was het weer een van de grootste puinhopen sinds jaren. En dan toch maar 3 punten achter staan is toch niet slecht.
Ook gekeken naar blessures, psv heeft amper last ondervonden van lang geblesseerden. Ajax heeft eerst al Davids gehad die een half jaar eruit lag, daarna Stam die ermee stopte na een aantal wedstrijden. Vervolgens van der Wiel en Vermaelen die geblesseerd raakten.
pi_58108847
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:12 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

En niet alleen van AMSTERDAM, maar ook van.... ROTTERDAM, en ook van... EINDHOVEN

Prachtig blijf ik dat fragment van de huldiging van CL 95 vinden. Van Gaal

Al gaat dat dit jaar niet gebeuren
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58108860
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:12 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ze? Wij zijn de beste!
pi_58108892
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:15 schreef Breach het volgende:

[..]

En niet alleen van AMSTERDAM, maar ook van.... ROTTERDAM, en ook van... EINDHOVEN

Prachtig blijf ik dat fragment van de huldiging van CL 95 vinden. Van Gaal

Al gaat dat dit jaar niet gebeuren
Was na de Wereldbeker winst.
pi_58108941
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Was na de Wereldbeker winst.
Kun je nagaan hoe lang dat alweer geleden is
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  donderdag 17 april 2008 @ 12:26:40 #168
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58109072
te lang
#FreeHat
  donderdag 17 april 2008 @ 12:30:24 #169
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58109158
Of ajax of PSV nou Zondag kampioen wordt.......
Beide elftallen zijn in mijn optiek kampioen onwaardig.

Het is pure middelmaat wat de boventoon voert, uitzonderingen daar gelaten.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 17 april 2008 @ 12:35:25 #170
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58109290
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:30 schreef PyTh het volgende:
Of ajax of PSV nou Zondag kampioen wordt.......
Beide elftallen zijn in mijn optiek kampioen onwaardig.

Het is pure middelmaat wat de boventoon voert, uitzonderingen daar gelaten.
Liever onwaardig kampioen worden, dan de titel verdienen en mislopen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58109652
Ik had een droom vannacht:
Ajax won met 2-0 van Heracles, en PSV stond tegen Vitesse heel lang met 4-3 achter. Tot de 92e minuut, toen maakten die eikels 4-4. Ik was heel blij dat ik wakker werd
pi_58109655
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Tuurlijk, iedereen wil dat Ajax met aanvallend en attractief voetbal kampioen wordt.
Nee hoor daar heb ik me al bij neergelegd, maar wel op een manier dat Ajax eindelijk eens een team vormt dat constant kan presteren. Dat is nog net iets anders dan de manier van psv.
  donderdag 17 april 2008 @ 12:51:09 #173
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58109665
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:00 schreef Nashje het volgende:
Kampioen is kampioen ja, daar ben ik na alle kutjaren wel mee eens. Maar toch liever niet op de manier waarop psv het doet.
1 PSV 33 20 9 4 69 64 - 24
2 Ajax 33 19 9 5 66 89 - 44
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  donderdag 17 april 2008 @ 12:51:42 #174
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58109675
Whoaah !
Lekker hoor gister.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58109679
Wat hebben er al veel mensen gedroomd dat Vitesse in de 98e scoort door Janssen of weet ik wat .
  donderdag 17 april 2008 @ 12:55:59 #176
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58109766
Ik droom helemaal niets . Deed ik vorig jaar ook, toen kon ik een week niet fatsoenlijk lopen.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58109830
Als wij onverhoopt toch kampioen worden, kan PSV zich mooi gaan richten op de UEFA Cup, want ik geloof nooit dat ze dan de playoffs winnen.
pi_58109832
quote:
Op donderdag 17 april 2008 11:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Makkelijk praten ouwe..
Hoezo makkelijk, alles wat hier gezegd wordt door iedereen is erg makkelijk te noemen.
Zei je dat ook tegen Klaas, die na de wedstrijd ook vond, dat ze voor de winst hadden moeten gaan?

Ik vond toen en vind nu, dat hij niet zo behouden had mogen voetballen.
Wat maakt het nu uit, dat je het kampioenschap verspeelt op competitiedag 29 of op competitiedag 34?
En natuurlijk heeft Ajax in eerdere wedstrijden veel punten laten liggen, maar juist in die wedstrijd tegen PSV viel er veel te winnen. Als je had verloren had PSV vorige week al kampioen geweest, nu is PSV het aanstaande zondag en hadden ze het eigenljik al vorige week moeten zijn, omdat wij tegen PSV gelijkspeelden. Als je echter voor de winst had gegaan, dan had je mogelijk nu eerste gestaan.

Ik weet het, het is een als, als, als verhaal, maar als je kampioen wilt worden, dan ben je niet tevreden met een gelijkspel om het gat op een x aantal punten te houden. Dat kun je doen als de competitie nog lang is, niet als er nog maar 4 of 5 wedstrijden te spelen zijn.

Neemt overigens niet weg, dat ik aanstaande zondag heel erg blij zal zijn, mocht Aajx onverhoopt toch nog kampieon worden.

Is het trouwens niet zo, dat de kampioen van dit jaar met een schrikbarend laag aantal punten kampioen wordt?
  donderdag 17 april 2008 @ 13:01:17 #179
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58109901
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:51 schreef Nashje het volgende:
Wat hebben er al veel mensen gedroomd dat Vitesse in de 98e scoort door Janssen of weet ik wat .
Ik droom echt nooit over zulke normale dingen. .
-
pi_58109928
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:58 schreef Robar het volgende:

[..]

De winnaar heeft altijd gelijk, als Ajax zondag kampioen zou worden dan kun je de actie van Koster weer in een ander perspectief zetten. Ik had het ook anders gedaan, maar zo ging het niet.

Iedereen moet eens stoppen met dat gezeur, als je bovenaan staat dan hoor je daar te staan en anders niet.
pi_58110280
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:02 schreef Breach het volgende:

[..]

De winnaar heeft altijd gelijk, als Ajax zondag kampioen zou worden dan kun je de actie van Koster weer in een ander perspectief zetten. Ik had het ook anders gedaan, maar zo ging het niet.

Iedereen moet eens stoppen met dat gezeur, als je bovenaan staat dan hoor je daar te staan en anders niet.
Dat laatste stukje ben ik niet helemaal met je eens.

De kampioen wordt hier in Nederland bij gelijke stand bepaald op doelsaldo. Ok prima, dat is een regel en die heb je maar te accepteren. Jammer dat Ajax de dupe werd vorig jaar, maar het zij zo. Maar in Spanje geldt het onderlinge resultaat: hierdoor werd Real Madrid kampioen i.p.v. Barcelona (die een beter doelsaldo hadden). Als dezelfde regels golden in Nederland, was Ajax kampioen (0-1 voor PSV in de Arena en 1-5 voor Ajax in het Philips stadion).

Ik vind dan dat er een algemene regel moet komen wie er kampioen is bij gelijke stand. Of dat nou doelsaldo of onderling resultaat is boeit me niet zo. Maar het moet wel overal internationaal gelijk zijn.
pi_58110394
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:15 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dat laatste stukje ben ik niet helemaal met je eens.

De kampioen wordt hier in Nederland bepaald op doelsaldo. Ok prima, dat is een regel en die heb je maar te accepteren. Jammer dat Ajax de dupe werd vorig jaar, maar het zij zo. Maar in Spanje geldt het onderlinge resultaat: hierdoor werd Real Madrid kampioen i.p.v. Barcelona (die een beter doelsaldo hadden). Als dezelfde regels golden in Nederland, was Ajax kampioen (0-1 voor PSV in de Arena en 1-5 voor Ajax in het Philips stadion).

Ik vind dan dat er een algemene regel moet komen wie er kampioen is bij gelijke stand. Of dat nou doelsaldo of onderling resultaat is boeit me niet zo. Maar het moet wel overal internationaal gelijk zijn.
Ja en als Ajax dit jaar kampioen wordt dan worden ze dat ook op doelsaldo. Als je vooraf akkoord gaat met de regels moet je achteraf als club niet huilen. En wat hebben wij met andere competities te maken? Die zijn toch niet van invloed op onze competitie..
pi_58110481
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:20 schreef Breach het volgende:

[..]

Ja en als Ajax dit jaar kampioen wordt dan worden ze dat ook op doelsaldo. Als je vooraf akkoord gaat met de regels moet je achteraf als club niet huilen. En wat hebben wij met andere competities te maken? Die zijn toch niet van invloed op onze competitie..
Ik vind dat er gewoon 1 internationale regel moet gelden, meer niet.
pi_58110595
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:23 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Maar ik zie niet in wat de toevoeging daarvan is..?
pi_58110690
Als jullie wel kampioen worden moet je als eerste met die schaal Urby een slag voor z'n kop geven zodat ie een keer wakker wordt en vervolgens geef je die schaal aan Urzais zodat hij er zijn getapte biertjes op kan rond verspreiden.

Wie er ook kampioen zal worden, best was het afgelopen jaar niet, dus dan dient die schaal tenminste nog enig nut.
pi_58110773
AFC AJAX
pi_58110791
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:35 schreef BonJovi het volgende:
4 delen ervan
Jari
  donderdag 17 april 2008 @ 13:40:44 #188
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58110906
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:28 schreef Breach het volgende:

[..]

Maar ik zie niet in wat de toevoeging daarvan is..?
Je hebt toch ook dezelfde regels in het veld?
-
  donderdag 17 april 2008 @ 13:42:01 #189
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_58110944
Als we kampioen worden gaat Urzaiz niet op de lat zitten. El Tanque zorgt gewoon dat de lat naar beneden komt
Jawel, je keek.
pi_58111020
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:23 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Zie het niet gebeuren aangezien de grote drie competities allemaal een andere regel hebben. Wat wel mooi zou zijn is dat als je dit goed regelt, de playoffs ook meteen verboden zijn
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_58111627
quote:
Op donderdag 17 april 2008 11:58 schreef Sethje het volgende:
Tuurlijk zal ik blij zijn als Ajax uiteindelijk kampioen word, maar echt trots kan ik er niet op zijn. Ik schaam me oprecht voor het Ajax wat ik dit jaar heb gezien en vind het echt van de zotten dat we uberhaupt nog kans maken op het kampioenschap. Kampioen van de armoede....echt...te triest voor woorden...zoveel punten verloren.

Heel gauw in je handjes klappen dat we CL spelen en dat feit benutten op de transfermarkt. Maar bijvoorbeeld een Huldiging...nou voor mij hoeft het niet...dat hebben ze dit jaar niet verdiend.
Die huldiging moet gewoon, alleen al om de reden dat dit Heitinga's laatste jaar is.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58111691
quote:
Op donderdag 17 april 2008 14:11 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Die huldiging moet gewoon, alleen al om de reden dat dit Heitinga's laatste jaar is.
Dat zou wat zijn.. Kampioen worden en dan geen huldiging houden omdat er wat supporters zijn die vinden dat je met te weinig punten en niet met mooi voetbal kampioen bent geworden.
pi_58111746
quote:
Op donderdag 17 april 2008 14:14 schreef Breach het volgende:

[..]

Dat zou wat zijn.. Kampioen worden en dan geen huldiging houden omdat er wat supporters zijn die vinden dat je met te weinig punten en niet met mooi voetbal kampioen bent geworden.
Precies Geen huldiging zou echt kansloos zijn.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  donderdag 17 april 2008 @ 14:21:57 #194
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58111828
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:51 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

1 PSV 33 20 9 4 69 64 - 24
2 Ajax 33 19 9 5 66 89 - 44
PSV nog niet eens gemiddeld twee treffers per wedstrijd, kampioen-onwaardig eigenlijk.

Maar wie maakt er daar onder de rivieren een probleem van, niemand zeker?

Maakt me niet meer uit hoe we het volgende kampioenschap behalen, als we het maar weer eens behalen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58111847
Zal wel prachtig worden met Urzaiz op het kampioensfeest

Tuurlijk is de kans gewoon klein(25 %?) dat we kampioen worden maar irriteer me aan al die pessimisten dat het onmogelijk is

Gelukkig ben ik een echte optimist

Als het trouwens snel 1-0 wordt voor Vitesse gaat mijn hart het in ieder geval niet trekken
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_58111873
Als we kampioen worden, moet er tijdens de huldiging ook maar meteen een mega afscheid worden gedaan voor Heitinga. Zou wel heel vet zijn.
pi_58111891
Het moet niet te snel 1-0 worden voor Vitesse dan pakt PSV het zo weer terug, liefst in de 42ste minuut ofzo

Maar nee het blijft hopen :<
pi_58111929
quote:
Op donderdag 17 april 2008 14:24 schreef _Mike_ het volgende:
Het moet niet te snel 1-0 worden voor Vitesse dan pakt PSV het zo weer terug, liefst in de 42ste 92ste minuut ofzo

Maar nee het blijft hopen :<
  donderdag 17 april 2008 @ 14:28:25 #199
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58111961
Hoe gaat dat verder met de AJAX rekening dan?
Me broertje heeft nog zo'n rekening.
  donderdag 17 april 2008 @ 14:38:32 #200
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_58112169
quote:
Seedorf overweegt vertrek bij Milan

Aan de Milanese periode van Clarence Seedorf zou deze zomer weleens een eind kunnen komen. De middenvelder overweegt een vertrek bij AC Milan vanwege de aanstaande komst van Ronaldinho.
De 32-jarige Nederlander denkt dat hij uit beeld zal belanden bij de komst van de Braziliaanse spelmaker. Carlo Ancelotti wil namelijk een aanval creëren waarin Ronaldinho en Kaká kort achter Alexandre Pato spelen. Momenteel vervult Seedorf de beoogde rol van Ronnie.

Seedorf ziet een rol op het tweede plan niet zitten, weet Controcampo. De aanvallende middenvelder wil in de laatste jaren van zijn actieve carrière wekelijks spelen.

Naar verluidt houdt Valencia de ontwikkelingen rond Seedorf nauwlettend in de gaten. De Spaanse ploeg zou een nieuw middenveld rond de spelmaker willen gaan bouwen.
Bron: Voetbalprimeur.nl

Van Basten werk aan de winkel!!
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')