Maar ik heb je extra bedankt in Grrrrr...quote:
vette ruzie maken vlak voordat huub naar zijn examen vertrekt, dan is hij opgefokt en kan zich niet concentreren op het examenquote:Op donderdag 17 april 2008 00:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat wat wat? Ik luister niet naar de tuig stream.
24/7 streamsquote:Op donderdag 17 april 2008 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zooooooooooooo, vastgelegd, sturen we FOK!tv met je mee.
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar ik heb je extra bedankt in Grrrrr...
Hahaha, geweldigquote:Op donderdag 17 april 2008 00:40 schreef Scandalous het volgende:
Ben hoort Brian piano spelen en zegt dat is ook een manusje van alles he. Piano spelen, rappen...
Huub: Noem je dat piano spelen...
Ben: Noem je dat rappen ..
ik denk het wel. De finale is livequote:Op donderdag 17 april 2008 00:44 schreef agter het volgende:
Iemand enig idee tot wanneer de streams blijven uitzenden? Tot en met de finale?
Kan je concreet uitleggen hoe je dat ziet?...Brian zit langer dus hij mag meer punten uitdelen?..meer punten aan Amanda geven bedoel je?..en Claire zit het minst lang en kan dus het minste punten aan Huub geven?..quote:Op donderdag 17 april 2008 00:38 schreef agter het volgende:
[..]
Hoho, dan ga je ervan uit dat ze allemaal evenveel punten te verdelen krijgen.
Ik lees het anders...
"Elke miljonair krijgt een aantal punten toebedeeld..."
Klinkt als niet allemaal hetzelfde aantal...
Dan zit haar buik in de weg...quote:Op donderdag 17 april 2008 00:44 schreef BarryK het volgende:
Heel even stream 1 ge-un-mute... dat stemmetje van brr weer -> MUTE
Dat vriendinnetje van Amanda staat er ook charmant bij, misschien kan ze iets van de grond afpakken door door de knieen te gaan.
Inderdaad, al leuk om gewoon aan te hebben staan...quote:Op donderdag 17 april 2008 00:43 schreef janny50 het volgende:
hahahahaha, boer zoekt huis!!Die Ben is echt gaaaaaaaaaaf!!!
Dat Brian daarin trapt vind ik erg geloofwaardig....quote:Op donderdag 17 april 2008 00:45 schreef Prosac het volgende:
Brian wint de popo-poll.. hoe ongeloofwaardig wil de FEBO zich maken.
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat wat wat? Ik luister niet naar de tuig stream.
Ik zou dit ff posten in dat andere topic Hoe zal de finale van DGK eruit zien?quote:Op donderdag 17 april 2008 00:45 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Kan je concreet uitleggen hoe je dat ziet?...Brian zit langer dus hij mag meer punten uitdelen?..meer punten aan Amanda geven bedoel je?..en Claire zit het minst lang en kan dus het minste punten aan Huub geven?..
'
Hoe je het ook went of keert....Huub en Brian krijgen het minst...
Ik ga ff testen..:7
"Elke miljonair krijgt een aantal punten toebedeeld"...quote:Op donderdag 17 april 2008 00:45 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Kan je concreet uitleggen hoe je dat ziet?...Brian zit langer dus hij mag meer punten uitdelen?..meer punten aan Amanda geven bedoel je?..en Claire zit het minst lang en kan dus het minste punten aan Huub geven?..
'
Hoe je het ook went of keert....Huub en Brian krijgen het minst...
Ik ga ff testen..:7
Dat zou wel heel oneerlijk zijn. Als verblijfsduur doorslaggevend is hadden ze net zo goed vorig jaar meteen kunnen stoppen en Brian de hoofdprijs kunnen gevenquote:Op donderdag 17 april 2008 00:48 schreef agter het volgende:
[..]
"Elke miljonair krijgt een aantal punten toebedeeld"...
Verdeling kan zijn op basis van verblijfsduur... Dan zit Huub heel vervelend met Claire. En Brian goed door Amanda.
Of op basis van Popipolls...maar dat zal wel niet.
Het is meer dat er een Cem aan die buik hangt.quote:
Tja, ik denk dat JdM dat wel eerlijk vindt. Hij heeft toch al zoiets over Brian gezegt? Dat ie vond dat Brian maar moest winnen, want die zat er het langst. Of zo iets.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat zou wel heel oneerlijk zijn. Als verblijfsduur doorslaggevend is hadden ze net zo goed vorig jaar meteen kunnen stoppen en Brian de hoofdprijs kunnen geven
Dat zou wel erg dubbelop zijn. Want de wannabees die er langer in zitten hebben ook al een grotere fanbase op kunnen bouwen. Geef dan Brian vanavond maar de beker. Heeft ie weer een No Contest.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:48 schreef agter het volgende:
[..]
"Elke miljonair krijgt een aantal punten toebedeeld"...
Verdeling kan zijn op basis van verblijfsduur... Dan zit Huub heel vervelend met Claire. En Brian goed door Amanda.
Of op basis van Popipolls...maar dat zal wel niet.
Ik vrees dat dit het gaat worden... dat accepteren ook al die tv-kijkers.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zou wel erg dubbelop zijn. Want de wannabees die er langer in zitten hebben ook al een grotere fanbase op kunnen bouwen. Geef dan Brian vanavond maar de beker. Heeft ie weer een No Contest.
Bedenk met net dat dat wel is wat Huub al een tijdje verkondigd...quote:Op donderdag 17 april 2008 00:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zou wel erg dubbelop zijn. Want de wannabees die er langer in zitten hebben ook al een grotere fanbase op kunnen bouwen. Geef dan Brian vanavond maar de beker. Heeft ie weer een No Contest.
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:57 schreef Lady-night het volgende:
Wat ik frappant vondt vanavond....dat |Brian al aan het juichen was voor het uitgesproken was....??? Vreemd!
Die hypothese dat als Jaap Huub geen, of weinig, punten geeft de Huub stemmers anti-Jaap zullen zijn en op Brr stemmen vind ik wel verbazingwekkend dom van Huub als hij dit serieus denkt.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:53 schreef agter het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat JdM dat wel eerlijk vindt. Hij heeft toch al zoiets over Brian gezegt? Dat ie vond dat Brian maar moest winnen, want die zat er het langst. Of zo iets.
En het gaat natuurlijk wel om wie de minste punten krijgt, niet de meeste.
Als de verdeling gaat op basis van verblijfsduur is het gunstig voor Amanda. En eventueel ook voor Jaap.
Huub krijgt het dan erg zwaar, tenzij Jaap voor hem is. Maar waarom zou Jaap punten aan Huub geven?
Ja!quote:Op donderdag 17 april 2008 00:58 schreef Ziet het volgende:
kunnen ze de winnaar niet bepalen dmv sms'en voor de meest leuke achterban?
Fruitvliegje hèquote:
Vriend van Huubquote:Op donderdag 17 april 2008 00:57 schreef Carlaa het volgende:
ok, ik heb vanaaf gemist.. wie is Ben?
Okeej, je verwart een lekker ding voor een zwanger dingquote:
Ja. Dat lijkt me echte logica van de Febo.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:59 schreef riri het volgende:
Zou kunnen toch dat de langstzittende speler meer punten te verdelen krijgt...per week daar zittend bijv. 1 punt...Claire zit er drie maand en krijgt de minste punten te verdelen.
Want hoe kan je iemand die er drie maand zit evenveel stemmen te verdelen geven als iemand die er anderhalf jaar zit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |