Ja heerlijk kijken dit he, en die brian maar denken denken denken.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:28 schreef Desii het volgende:
Die Ben is echt gezellig... ik lig hier helemaal in een stuip
Zegt ie tegen Jaap: "niet te veel denken he"quote:Op donderdag 17 april 2008 00:29 schreef janny50 het volgende:
[..]
Ja heerlijk kijken dit he, en die brian maar denken denken denken.
Brian hoort van Jaap: "Nu effe niet, heb andere dingen aan mijn hoofd."quote:Op donderdag 17 april 2008 00:29 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Oké ga ik doen![]()
Het wakker-houd-plan vs Huub wordt nu voorbesproken volgens mij.
Ik zie al meer haken en ogen..... ik laat het verder wel aan de mensen over die gezegend zijn met een wiskunde-knobbel.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:27 schreef avonne het volgende:
[..]
4x4=16
waarschijnlijk geef je geen punten aan jezelf
wie is brommertje?quote:Op donderdag 17 april 2008 00:30 schreef BarryK het volgende:
Brr gesnapt tijdens het afluisteren van een alco-gesprekje...
Haha brommertje is er dus niet. Jaap wil slapen en nadenken, geen terror.....
Thanks Leandra.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij nog in het GRRR topic gekeken?
Misschien wil ze weer is 'aangerand' worden door Huubje.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:32 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft pijn in haar ellebogen
Ricardo dan moet je sex hebben.
A: Ja ik heb goeie sex nodig
Ooops sorry...quote:
Wel een goed idee van cementaquote:
Zooooooooooooo, vastgelegd, sturen we FOK!tv met je mee.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:35 schreef Shayndel het volgende:
brian krijgt geen lager punten. Hij blijft. De schim toverd er wel ff extra punten erbij.
We kunnen straks alleen maar zeggen dat we (bijna) 2 jaar al gelijk hadden gehad.
brian heeft de meeste (oneerlijke) kansen om te winnen.
Al de rat er eerder uit gaat of niet wint dan ga ik knie-kruipen naar Jerusalem.
Maar geloof me dat zal niet gebeuren.
Met 10 man achter zich, durft hij misschien een hele kleine bijdrage te leveren.....quote:Op donderdag 17 april 2008 00:34 schreef Varen het volgende:
Brian wordt vaak wakker 4 uur 5 uur, dan gaat hij Brian wakker maken.
Amanda: Brian je moet een vette ruzie maken, net voor Huub weg moet
Beetje flauw.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ooops sorry...ik kan jullie tweetjes ook nooit uit elkaar houden.
Maar toch bedankt Leandra.
Hoho, dan ga je ervan uit dat ze allemaal evenveel punten te verdelen krijgen.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:36 schreef Katewalker het volgende:
Voor die sms-finale ben ik niet bang maar die puntentelling zijn voor zowel Brian als Huub niet goed. Ik heb een beetje zitten uitproberen..verschillende puntentellingen..mét Claire en zonder Claire..maar Huub en Brian staan daarin steeds als laatste 2 met Brian een licht voordeel en Amanda en Claire (Jaap) steeds met de meeste punten met daarin Amanda een licht voordeel.....
Huub en Brian maken de meeste kans om te vertrekken via deze puntentelling.....
Wel slim verzonnen door de regie...
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:34 schreef Varen het volgende:
Brian wordt vaak wakker 4 uur 5 uur, dan gaat hij Brian wakker maken.
Amanda: Brian je moet een vette ruzie maken, net voor Huub weg moet
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:38 schreef janny50 het volgende:
Lachen die Ben, kaviavoer meenemen voor amada's pruik, hahahahaha, gaaf
Misschien het aantal dagen dat ze in de villa zijn geweest ?quote:Op donderdag 17 april 2008 00:38 schreef agter het volgende:
[..]
Hoho, dan ga je ervan uit dat ze allemaal evenveel punten te verdelen krijgen.
Ik lees het anders...
"Elke miljonair krijgt een aantal punten toebedeeld..."
Klinkt als niet allemaal hetzelfde aantal...
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog lastig wordt om Jaap ook maar van iets te overtuigen aangezien de stelletjes nog steeds elkaar max punten kunnen geven, en Jaap dit ook weet.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:36 schreef Katewalker het volgende:
Voor die sms-finale ben ik niet bang maar die puntentelling zijn voor zowel Brian als Huub niet goed. Ik heb een beetje zitten uitproberen..verschillende puntentellingen..mét Claire en zonder Claire..maar Huub en Brian staan daarin steeds als laatste 2 met Brian een licht voordeel en Amanda en Claire (Jaap) steeds met de meeste punten met daarin Amanda een licht voordeel.....
Bij mij komt ook voornamelijk Huub er slecht uit: Hoe zal de finale van DGK eruit zien?quote:Op donderdag 17 april 2008 00:36 schreef Katewalker het volgende:
Goh, bedankt Nomrc2.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |