Wie ?quote:Op donderdag 17 april 2008 00:16 schreef sander-3 het volgende:
Pfff.. dat hersenloze alcohol gezeik altijd.. ik hoop dat ze zich de lever tyfes zuipen.
Prachtig...........Amanda en Netty ineen.....quote:
Dit staat 'r beter dan de kleding die ze aanhadquote:
Dat ligt er aan. Hoeveel punten ze mogen verdelen. Zie mijn post in Hoe zal de finale van DGK eruit zien?quote:Op donderdag 17 april 2008 00:19 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Bíjna alles. Hij probeerde net uit te rekenen hoeveel mogelijkheden qua puntenverdeling er waren, maar moest na even nadenken toch bekennen dat hij daar vriend en wiskundeleraar Zèèndie voor nodig heeft.
5 tot de macht 5 toch?![]()
Precies, einde oefening.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:22 schreef Kinga het volgende:
Ff serieus, wat zóu Brian nog kunnen doen, om 15 mei niet eruit te vliegen, behalve bij Jaap slijmen? En als je ff de macht van de Febo buiten beschouwing laat?
Niks toch?
Tja....dat zegt mij niet zo heel veel. Ik weet gewoon niet wat een mens in z'n leven voor z'n kiezen heeft gehad. De ene is de andere niet, sommigen gaan er fluitend door, anderen hebben het pittig en dat laatste kan tekenen, zurig maken, etc.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
JA! Heb je die moeder weleens goed bekeken?!
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:22 schreef Kinga het volgende:
Ff serieus, wat zóu Brian nog kunnen doen, om 15 mei niet eruit te vliegen, behalve bij Jaap slijmen? En als je ff de macht van de Febo buiten beschouwing laat?
Niks toch?
Hoe kan hij eruit vliegen dan?quote:Op donderdag 17 april 2008 00:22 schreef Kinga het volgende:
Niks toch?
Ga me niet vertellen dat ze zichzelf ook punten mogen geven. Nou vooruit met een on stream motivatie;quote:Op donderdag 17 april 2008 00:19 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Bíjna alles. Hij probeerde net uit te rekenen hoeveel mogelijkheden qua puntenverdeling er waren, maar moest na even nadenken toch bekennen dat hij daar vriend en wiskundeleraar Zèèndie voor nodig heeft.
En als ik het sommetje goed blijk te hebben stop ik meteen in die onder betaalde zorg.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schat, als ík kon rekenen zat ik uiteraard niet midden in de nacht als A op FOK!
Dag Dominee Gremdaatquote:Op donderdag 17 april 2008 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja....dat zegt mij niet zo heel veel. Ik weet gewoon niet wat een mens in z'n leven voor z'n kiezen heeft gehad. De ene is de andere niet, sommigen gaan er fluitend door, anderen hebben het pittig en dat laatste kan tekenen, zurig maken, etc.
Het is in ieder geval een moeder, heeft kinderen gebaard, opgevoed, voor zichzelf moeten zorgen en het dus niet altijd gemakkelijk gehad. Een beetje clementie voor de medemens kan af en toe geen kwaad.
En nou ben'k echt weg......
Nou, als hij van Huub, Jaap en Claire de minste punten krijgt bij die verdeling. Mag iequote:Op donderdag 17 april 2008 00:25 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hoe kan hij eruit vliegen dan?
Ik zie het somber in, die engnek gaat winnen.
Als dat zo is, dan ga ik met een Hummer door die poort heen knallen. Oooh jaaaa.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:25 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hoe kan hij eruit vliegen dan?
Ik zie het somber in, die engnek gaat winnen.
4x4=16quote:Op donderdag 17 april 2008 00:19 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat ze zichzelf ook punten mogen geven. Nou vooruit met een on stream motivatie;
Ik, Brian geef mezelf 5 punten want ik zit het langst in de villa. Okay, ik heb wat boetes gehad... ben een nachtje de villa uitgevlucht. Ros m'n vriendin zo en dan eens af. etc etc... de rest kunnen jullie lezen in mijn boek ' How I lost the Golden Cage', gratis bij een liter Remia frituurvet. doucheslang
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat ze zichzelf ook punten mogen geven. Nou vooruit met een on stream motivatie;
Ik, Brian geef mezelf 5 punten want ik zit het langst in de villa. Okay, ik heb wat boetes gehad... ben een nachtje de villa uitgevlucht. Ros m'n vriendin zo en dan eens af. etc etc... de rest kunnen jullie lezen in mijn boek ' How I lost the Golden Cage', gratis bij een liter Remia frituurvet.
Oké ga ik doenquote:Op donderdag 17 april 2008 00:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat ligt er aan. Hoeveel punten ze mogen verdelen. Zie mijn post in Hoe zal de finale van DGK eruit zien?
Wat ben je af en toe heerlijk nuancerendquote:Op donderdag 17 april 2008 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja....dat zegt mij niet zo heel veel. Ik weet gewoon niet wat een mens in z'n leven voor z'n kiezen heeft gehad. De ene is de andere niet, sommigen gaan er fluitend door, anderen hebben het pittig en dat laatste kan tekenen, zurig maken, etc.
Het is in ieder geval een moeder, heeft kinderen gebaard, opgevoed, voor zichzelf moeten zorgen en het dus niet altijd gemakkelijk gehad. Een beetje clementie voor de medemens kan af en toe geen kwaad.
En nou ben'k echt weg......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |