Nee straks krijgen we een echte notaris hoor....quote:Op donderdag 17 april 2008 00:03 schreef sander-3 het volgende:
Zijn zij nu zo stom of wat.. Huub loopt maar te praten over "dan krijg jij mijn stemmen, en amanda ze stemmen gaan naar brian, en blablabla..." Terwijl er net zo'n corrupte gemanipuleerde populairiteitspoll voorbij kwam.*1
edit: nu is het natuurlijk wel zo dat de gouden kooi zo ongeveer synoniem is geworden voor corruptie, maar goed.. dat ze het er zo serieus over gaan hebben.. :|
Nee, maar omdat hij net opeens over een memorecorder begon, begin ik te denken dat het dat wel eens geweest zou kunnen zijn .. (puur speculatie natuurlijk)quote:Op donderdag 17 april 2008 00:09 schreef Kinga het volgende:
Trouwens al duidelijk wat Brian in zijn achterzak gestopt had gekregen?
Notulist....quote:Op donderdag 17 april 2008 00:09 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Brian, de secretaresse van de Gouden Kooi
Geweldig toch.... volledige paniek in de keet. En nu eens op een manier zoals het hoort. Het spel wordt gespeeld. Eindelijk.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:05 schreef Kaleddis het volgende:
Guttegut, en die vieze nicht staat ook onder aan de trap af te luisteren![]()
Mag die gek er alsjeblieft uit zeg ...
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ow boy, ik heb het!
Hij gaat ze bundelen en uitgeven na de kooi!
Nee, en daar zullen we ook nooit achter komen vrees ik.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:09 schreef Kinga het volgende:
Trouwens al duidelijk wat Brian in zijn achterzak gestopt had gekregen?
Hij begrijpt het volgens mij niet goed en probeert zo meer info te verkrijgen.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:10 schreef Shayndel het volgende:
Die rat schijt in zijn broek ergens voor. Anders luister je niet zovaak af achter elkaar.
Maar Ricardo heeft toch niets met het spel te makenquote:Op donderdag 17 april 2008 00:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Geweldig toch.... volledige paniek in de keet. En nu eens op een manier zoals het hoort. Het spel wordt gespeeld. Eindelijk.
Brian kan álles!quote:Op donderdag 17 april 2008 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Z'n notities zijn op rijm???
En dat zonder rijmwoorden.nl
Waarschijnlijk begrijpt hij het prima en weet hij dat hij alleen Amanda als back-up heeft.... Jaap vertrouwt hij niet dus door het afluisteren zoekt hij telkens bevestiging dat Jaap mogelijk toch te vertrouwen is.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hij begrijpt het volgens mij niet goed en probeert zo meer info te verkrijgen.
Mmm na die opmerking.... begin ik nu toch wel erg te twijvelen.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:11 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Nee, en daar zullen we ook nooit achter komen vrees ik.
Maar dat ie wat in zijn kontzak gestopt kreeg, was in ieder geval duidelijk.
Zal wel in opdracht van de regie zijn geweest.
Want als de streamers het zien, ziet de regie het toch ook wel?
Of zou hij nog gefouilleerd zijn door Flens?
Geloof er niks van.
Er is toch niemand die die gast serieus neemt? Toch?quote:Op donderdag 17 april 2008 00:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar Ricardo heeft toch niets met het spel te maken![]()
Is gewoon de butler die er nu opeens ingepropt is omdat mannie zo alleen was
Aan die notities alleen heeft hij natuurlijk al wel de helft van zijn bestseller "How the cage was lost"quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heeft ie ooit al iets aan info gehad?
Of aan z'n notities?
en dan verzint tie zn eigen waarheid er ook nog eens bijquote:Op donderdag 17 april 2008 00:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hij begrijpt het volgens mij niet goed en probeert zo meer info te verkrijgen.
Kenneth wel hoor.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Er is toch niemand die die gast serieus neemt? Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |