En dan denk ik weer: waarom gaat Claire dat niet ff eerder melden in de masterbedroom???quote:Op woensdag 16 april 2008 23:58 schreef Dementor het volgende:
Claire heeft het in de gaten ze zegt tegen Huub dat Brian stond af te luisteren
Sorry, ze zat te roken, en heeft een drankje en een zoutje, dan ga je toch niet ff waarschuwen.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:01 schreef Anke78 het volgende:
[..]
En dan denk ik weer: waarom gaat Claire dat niet ff eerder melden in de masterbedroom???
*Echoooo*quote:Op donderdag 17 april 2008 00:03 schreef Disana het volgende:
Bezorgde blikken tijdens Brians verslag.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:05 schreef janny50 het volgende:
[..]
Sorry, ze zat te roken, en heeft een drankje en een zoutje, dan ga je toch niet ff waarschuwen.
Hij gaat ze gebruiken... morgen.. 100%quote:Op woensdag 16 april 2008 23:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heeft ie ooit al iets aan info gehad?
Of aan z'n notities?
Brian, de secretaresse van de Gouden Kooiquote:
Istie ondertussen helemaal vergetenquote:Op donderdag 17 april 2008 00:08 schreef akveor het volgende:
Nou kom maar op met die mini-brommert
ach, het zal ook allemaal wel meevallen hoor, ouwe.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Owww skattie, dat moet je niet doen. Missen is, zelfs al is het maar een beetje, een emotie die nodeloos energie vreet. Neem dat nu maar eens aan van een oude grijsaard van 73 jaar ....
Ow boy, ik heb het!quote:Op donderdag 17 april 2008 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij gaat ze gebruiken... morgen.. 100%![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |