Maar ik heb je extra bedankt in Grrrrr...quote:
vette ruzie maken vlak voordat huub naar zijn examen vertrekt, dan is hij opgefokt en kan zich niet concentreren op het examenquote:Op donderdag 17 april 2008 00:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat wat wat? Ik luister niet naar de tuig stream.
24/7 streamsquote:Op donderdag 17 april 2008 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zooooooooooooo, vastgelegd, sturen we FOK!tv met je mee.
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar ik heb je extra bedankt in Grrrrr...
Hahaha, geweldigquote:Op donderdag 17 april 2008 00:40 schreef Scandalous het volgende:
Ben hoort Brian piano spelen en zegt dat is ook een manusje van alles he. Piano spelen, rappen...
Huub: Noem je dat piano spelen...
Ben: Noem je dat rappen ..
ik denk het wel. De finale is livequote:Op donderdag 17 april 2008 00:44 schreef agter het volgende:
Iemand enig idee tot wanneer de streams blijven uitzenden? Tot en met de finale?
Kan je concreet uitleggen hoe je dat ziet?...Brian zit langer dus hij mag meer punten uitdelen?..meer punten aan Amanda geven bedoel je?..en Claire zit het minst lang en kan dus het minste punten aan Huub geven?..quote:Op donderdag 17 april 2008 00:38 schreef agter het volgende:
[..]
Hoho, dan ga je ervan uit dat ze allemaal evenveel punten te verdelen krijgen.
Ik lees het anders...
"Elke miljonair krijgt een aantal punten toebedeeld..."
Klinkt als niet allemaal hetzelfde aantal...
Dan zit haar buik in de weg...quote:Op donderdag 17 april 2008 00:44 schreef BarryK het volgende:
Heel even stream 1 ge-un-mute... dat stemmetje van brr weer -> MUTE
Dat vriendinnetje van Amanda staat er ook charmant bij, misschien kan ze iets van de grond afpakken door door de knieen te gaan.
Inderdaad, al leuk om gewoon aan te hebben staan...quote:Op donderdag 17 april 2008 00:43 schreef janny50 het volgende:
hahahahaha, boer zoekt huis!!Die Ben is echt gaaaaaaaaaaf!!!
Dat Brian daarin trapt vind ik erg geloofwaardig....quote:Op donderdag 17 april 2008 00:45 schreef Prosac het volgende:
Brian wint de popo-poll.. hoe ongeloofwaardig wil de FEBO zich maken.
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat wat wat? Ik luister niet naar de tuig stream.
Ik zou dit ff posten in dat andere topic Hoe zal de finale van DGK eruit zien?quote:Op donderdag 17 april 2008 00:45 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Kan je concreet uitleggen hoe je dat ziet?...Brian zit langer dus hij mag meer punten uitdelen?..meer punten aan Amanda geven bedoel je?..en Claire zit het minst lang en kan dus het minste punten aan Huub geven?..
'
Hoe je het ook went of keert....Huub en Brian krijgen het minst...
Ik ga ff testen..:7
"Elke miljonair krijgt een aantal punten toebedeeld"...quote:Op donderdag 17 april 2008 00:45 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Kan je concreet uitleggen hoe je dat ziet?...Brian zit langer dus hij mag meer punten uitdelen?..meer punten aan Amanda geven bedoel je?..en Claire zit het minst lang en kan dus het minste punten aan Huub geven?..
'
Hoe je het ook went of keert....Huub en Brian krijgen het minst...
Ik ga ff testen..:7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |