ik herriner mij toch duidelijk dat jaap heeft zitten stokn tussen huub en lieke toen ze nog in een relatie zaten.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:11 schreef avonne het volgende:
[..]
daar ben ik het ab-so-luut niet mee eens !
Jaap heeft voortdurend bemiddelingspogingen gedaan. Letterlijk heen en weer gelopen zelfs.
Het was Huub die het volledig afschoot. Zelfs toen ze met zijn drieen aan het bespreken waren om Selene te grazen te nemen begon Huub weer ruzie te maken van "Lieke is jaloers"
Daarop greep Jaap met zijn handen naar zijn hoofd en zei iets van "jezus, man, stop nou eens"
hoop dat Huub achter meekijkt ..........quote:Op woensdag 16 april 2008 23:24 schreef BarryK het volgende:
Brian krijgt kusje voor het afluisteren...
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:23 schreef mazaru het volgende:
Rat wil Jaap en Huub gaan afluisteren
Die zijn niet eens in gesprek nu
Volgens mij zat Huub op te scheppen to Claire in de private na het Tafelomgooiincident. Huub vertelde Claire dat alles wat er gebeurt was afgesproken werk was. En dat er nog veel meer plannen waren. Huub's ego kon het niet nalaten de dierennamen op de streams te gooien. Net als vanavond weer bij Ben overigens.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:23 schreef Lady-night het volgende:
Dat Beverplan was niet afgeluisterd hoor, Brian kwam daar opeens mee out off the blue....volgens mij van achter...
Juist... al gaande herberekenen wordt dan iig een probleemquote:Op woensdag 16 april 2008 23:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een voordeel is dat Amanda een IQ heeft van een koe, die snapt toch niks
Volgens mij zijn de ramen dicht...quote:Op woensdag 16 april 2008 23:24 schreef BarryK het volgende:
Brian krijgt kusje voor het afluisteren...
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:23 schreef mazaru het volgende:
Rat wil Jaap en Huub gaan afluisteren
Die zijn niet eens in gesprek nu
Wij zijn het weer helemaal eens zussiequote:Op woensdag 16 april 2008 23:21 schreef Desii het volgende:
[..]
hoop het echt niet..... voor mij wint of Jaap of Huub..... de andere gun ik het niet
eerst Jaap naar het hokje, nu is Huub naar het hokje
De FEBO Brian verkeerd ingelicht?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:27 schreef BarryK het volgende:
Wat wil hij nou eigenlijk afluisteren?
Wie zit daar te praten met wie?
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:27 schreef BarryK het volgende:
Wat wil hij nou eigenlijk afluisteren?
Wie zit daar te praten met wie?
Is dat door jou gegeven IQ niet wat aan de hoge kant???quote:Op woensdag 16 april 2008 23:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een voordeel is dat Amanda een IQ heeft van een koe, die snapt toch niks
Jaap lult meer in z'n eentje dan met iemand erbij....ik zeg: "verstandige zet van Brian"quote:Op woensdag 16 april 2008 23:24 schreef Desii het volgende:
Brian gaat afluisteren naar een in zijn slaapkamer, eenzame Jaap
hij denkt dat Huub er ook is, maar die is bij de buren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |