Met alle liefde laat ik zo iemand rustig inslapenquote:Op woensdag 16 april 2008 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
hihi
Zo'n sukkel gun je toch een spuitje.
Vies wijf die Natasia...als ik er weer aan denk, bah. Misselijk makend.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, ze heeft Nena gevingerd toen Nena dronken was. Is dat nieuws voor je?
alsjeblieft wat is dit een trieste gast eigenlijk zo ziellig en hij denkt dat ie zo geweldig is .die kan zich beter gaan aanmelden bij de opstookovensquote:Op woensdag 16 april 2008 21:09 schreef mazaru het volgende:
We gaan als Henk en Sjaak aan de fijfer sjitten fisjen.
En dan gaan we bekritisjeren!
En dan gaan we in een trainingsjjpak sjitten
[ afbeelding ]
Nou nog zijn strotje, met bleekwaterquote:Op woensdag 16 april 2008 21:21 schreef Desii het volgende:
[..]
en die knul heeft net z'n tanden laten bleken
Zo denkt Huub er ook over.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:17 schreef mazaru het volgende:
Met alle liefde laat ik zo iemand rustig inslapen
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:18 schreef beequeen het volgende:
@Mazaru, ik wacht op je gifjes van Dimi.
Ik luister al een tijdje.. het ene briljante idee van Brian volgt het andere op..quote:Op woensdag 16 april 2008 21:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
Is Jaap nu serieus bezig met Brian of niet> wie durft te luisteren?
respect swaquote:Op woensdag 16 april 2008 21:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik luister al een tijdje.. het ene briljante idee van Brian volgt het andere op..
veeg mij maar op...
![]()
Heel even dan, speciaal voor JEEthuuh.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
Thanks dear.quote:
Ik zit maar half mee te luisteren.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
tnxx skatieeequote:Op woensdag 16 april 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heel even dan, speciaal voor JEEthuuh.
Jaap en Brian: Rookbommen en stinkbommen gooien tijdens het huwelijk van C en H.
Ik lig in een deuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |