Hoe dom kun je zijn (Brian dan)quote:Op woensdag 16 april 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
Love you![]()
Jaap maakt Brian puur belachelijk met zijn plannen. Brian heeft niks in de gaten.![]()
Het is de laatste tijd opvallend stil geworden rond "johan de ober". Zal me niks verbazen als ie een flinke drukker heeft gehad.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pa zal wel weer besprekingen hebben gehad met de DGK-makers. Binnenkort zal het afgeluisterde gesprek wel ergens op een forum na te lezen zijn.
Erg hè? Jaap en Brian heb ik ook al gemute. Radiostilte dan maar.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:59 schreef Deisyy het volgende:
En weer gaat het in de chill over sex, piemels en palen![]()
Bedankt Mokum
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Erg hè? Jaap en Brian heb ik ook al gemute. Radiostilte dan maar.
LOLquote:Op woensdag 16 april 2008 21:03 schreef mazaru het volgende:
Heee Brian!
Je wordt zwaar gedissed jochie. Maar je hebt het niet door hé?
[ afbeelding ]
Ja en daarna eten jatten van het buffet.Wat zijn ze toch grappig.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:08 schreef Mokum020 het volgende:
Briljant:
Brian: "We gaan vissen in de vijver (hyeanalach)..
nou, nou, nou, nou...dat is eenm goeie"
erg hé.... zit gewoon af en toe ff te checken of Ben/Huub op de streams te zien is.....quote:Op woensdag 16 april 2008 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Erg hè? Jaap en Brian heb ik ook al gemute. Radiostilte dan maar.
Johan mag voortaan alleen de kersen in de appelmoes duwen.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is de laatste tijd opvallend stil geworden rond "johan de ober". Zal me niks verbazen als ie een flinke drukker heeft gehad.
hihiquote:Op woensdag 16 april 2008 21:09 schreef mazaru het volgende:
We gaan als Henk en Sjaak aan de fijfer sjitten fisjen.
En dan gaan we bekritisjeren!
En dan gaan we in een trainingsjjpak sjitten
[ afbeelding ]
Maar mannie luisterd niet he, ze komt er wel achter.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:10 schreef beequeen het volgende:
Cementa zegt dat de buitenwereld een negatief beeld over Amanda heeft. Dit ivm al haar zgn ruhlaasies, met name die van Dusty.
Cementa: Amanda, je moet ook de Kooi uit, vergeet dat niet.
Wow, petje af voor Cementa.
zijn ze echt gedaald de kijkcijvers??? heb je getallen.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:05 schreef rooie3 het volgende:
Prima idee die toneelstukjes ,kijkcijfers zijn fiks gedaald.Ja Jaap laat je maar lekker hersenspoelen,je helpt alleen maar Brian naar de overwinning.
Ze zit ook knap arrogant te praten tegen die vriendin.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:12 schreef avonne het volgende:Cementa probeert duidelijk te maken dat Amanda een bekend staat als snol, maar Amanda wil dat niet geloven?
dan kan heel nederland gelijk het verschil van niveau zitten.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
hihi
Zo'n sukkel gun je toch een spuitje.
Bahquote:Op woensdag 16 april 2008 21:09 schreef mazaru het volgende:
We gaan als Henk en Sjaak aan de fijfer sjitten fisjen.
En dan gaan we bekritisjeren!
En dan gaan we in een trainingsjjpak sjitten
[ afbeelding ]
Waren steeds boven de 500.000 nu waren ze zelfs een paar dagen onder de 400.000.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
zijn ze echt gedaald de kijkcijvers??? heb je getallen.
neem een screensaver, anders moet je altijd je pc aan laten staanquote:Op woensdag 16 april 2008 21:14 schreef Desii het volgende:
Ik had een paar beelden voor de lol op mute gezet.....(Jorisje )
en 2 uit pure ellende
[ afbeelding ]
Yep, ze heeft Nena gevingerd toen Nena dronken was. Is dat nieuws voor je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |