Jaquote:
Mjah, dat wordt het idd waarschijnlijk. Het kutte is alleen dat het een huisnummer is. Dus naar wie moet ik vragen als haar broertje/vader/goudvis/whatever opneemt?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:06 schreef JDude het volgende:
Bellen en dan weet je met welke naam ze opneemt.
Dan vraag je gewoon of "die geile slet" ook thuis is.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:07 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mjah, dat wordt het idd waarschijnlijk. Het kutte is alleen dat het een huisnummer is. Dus naar wie moet ik vragen als haar broertje/vader/goudvis/whatever opneemt?
ja. ik snap niet dat veel mensen daar zo moeilijk over doen.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:07 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mjah, dat wordt het idd waarschijnlijk. Het kutte is alleen dat het een huisnummer is. Dus naar wie moet ik vragen als haar broertje/vader/goudvis/whatever opneemt?
Er is een verschil tussen een naam vergeten en een hele persoon vergetenquote:Op woensdag 16 april 2008 20:11 schreef timbob het volgende:
[..]
ja. ik snap niet dat veel mensen daar zo moeilijk over doen.
Je mag best toegeven dat je een naam kwijt bent. toch?
Zou ik niet doen als ik TS wasquote:Op woensdag 16 april 2008 20:11 schreef timbob het volgende:
[..]
ja. ik snap niet dat veel mensen daar zo moeilijk over doen.
Je mag best toegeven dat je een naam kwijt bent. toch?
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Opbellen en zeggen: "'t was lekker he, die nacht samen?"
Als ze reageert met "huh?" heb je d'r in ieder geval niet gepaald.
Dan kun je van daaruit werken naar iets bekends.
Heb je al via omgekeerd zoeken geprobeerd te achterhalen welke naam bij het nummer hoort? Misschien dat een achternaam een lichtje bij je doet branden, of in ieder geval je speurtocht op Hyves vergemakkelijktquote:Op woensdag 16 april 2008 20:07 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Goeie tip!quote:Op woensdag 16 april 2008 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je al via omgekeerd zoeken geprobeerd te achterhalen welke naam bij het nummer hoort? Misschien dat een achternaam een lichtje bij je doet branden, of in ieder geval je speurtocht op Hyves vergemakkelijkt.
Dan was het raden van de naam van TS toch wel een héél erg goede gok!quote:Op woensdag 16 april 2008 20:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Of het is geen bekende en word je bij de eerste afspraak beroofd door drie grote kerels en voor dood achtergelaten bij een vuilcontainer.
Hij kwam van zijn werk, misschien had hij zijn naambordje nog opquote:Op woensdag 16 april 2008 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan was het raden van de naam van TS toch wel een héél erg goede gok!
HOAXquote:Op woensdag 16 april 2008 20:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Of...of...of het is gewoon een hoertje dat zich voordoet als bekende en een cursus heeft gevolgd bij Char waardoor ze jouw naam kon raden. Nu gaat ze je proberen in bed te krijgen en als je wakker wordt is je portemonnee van je nachtkastje gestolen. Bovendien heeft ze ook nog eens de deur niet goed dichtgedaan na vertrek waardoor je voor jan-met-de-pet enorme stookkosten moet ophoesten. Daarna komt Al Gore naar je en beschuldigt je van het veroorzaken van een broekaseffect waarna je opgepakt wordt door de FBI maar na een week wil de CIA je overnemen. Op dat moment komt Amnesty in actie waarna je middels een speciale reddingsactie wordt bevrijd uit je cel. Dientengevolge wordt je echter op de Wanted lijst geplaatst waarna je naar China vlucht. Daar aangekomen blijken ze jouw banden met Amnesty niet op prijs te stellen met het oog op de olympische spelen in Beijing. Je wordt derhalve gevangen gezet in een Chinese cel waar je door Ping, Ming en Ting anaal verkracht wordt. Hierna wordt een van je nieren gekaapt en voor veel geld verkocht op de zwarte markt waardoor Ping zijn vrouw een kado kan geven. Zijn vrouw is hem echter beu waarna ze op zoek gaat naar een potje geile neuksex. Ze doet dit wel vaker met gevangenen in het cellencomplex waar Ping werkt. Ze komt bij jou, de gekke buitenlander met maar één nier, terecht. Ze krijgt medelijden en smokkelt je uit de cel waarna je op een boot naar de Filippijnen wordt gezet. Onderweg steekt er een tyfoon op, waardoor je schipbreuk lijdt en aanspoelt op een Indonesisch eiland. Daar wordt je gevangen gezet omdat men Nederlanders niet zo mag sinds Fitna. De Nederlandse regering komt in actie en weet je vrij te krijgen, waardoor je een maand later weer thuis bent. Er ligt echter een stapel rekeningen op je te wachten en je werkgever heeft je ontslagen. Volledig in wanhoop knoop je jezelf op aan de knotwilg in je tuin.
Mijn advies: VERBREEK ELK CONTACT NU HET NOG KAN!
/failquote:Op woensdag 16 april 2008 20:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
broekaseffect
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:01 schreef Trannellius het volgende:
knap meisje
quote:drie zoenen.
quote:telefoonnummer
quote:om van de week eens af te spreken.
Dude.... WAT valt er nou te klagen?quote:Klacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |