Belastingaangifte 2007 deel 5 en voorgaande delen...quote:Op maandag 28 april 2008 00:19 schreef OiFromTheStreets het volgende:
Ik heb de aangiftes over 2006 en 2007 op dezelfde dag verstuurd. Die van 2006 heb ik al binnen, op die van 2007 wacht ik met smart.
Ik ontving trouwens maandelijks 46 euro ivm ziektekostenverzekering. Ik vraag me af of ik daar nog een gedeelte van terug moet gaan betalen. Kan ik daar ergens wat over terugvinden?
Als je het onterecht hebt gehad moet je het terug betalen, als je het terecht hebt gehad hoef je niets terug te betalen. Lijkt me logischquote:Op maandag 28 april 2008 00:19 schreef OiFromTheStreets het volgende:
Ik ontving trouwens maandelijks 46 euro ivm ziektekostenverzekering. Ik vraag me af of ik daar nog een gedeelte van terug moet gaan betalen. Kan ik daar ergens wat over terugvinden?
Als je boven de ca. 17.000 komt wel. tot 17 krijg je max ZTquote:Op maandag 28 april 2008 00:19 schreef OiFromTheStreets het volgende:
Ik heb de aangiftes over 2006 en 2007 op dezelfde dag verstuurd. Die van 2006 heb ik al binnen, op die van 2007 wacht ik met smart.
Die 46 euro is waarschijnlijk in 2008. De zorgtoeslag over 2008 bedraagt in principe:quote:Op maandag 28 april 2008 00:19 schreef OiFromTheStreets het volgende:
Nog steeds geen blauwe envelopquote:Op woensdag 23 april 2008 07:59 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gebeld met de belastingdienst ten aanzien van een bezwaar en van eind februari. Ze wisten me te vertellen dat er een aanslag klaar staat die begin mei verstuurd wordt. Dat duurt dus nog 2 weken. En het 'klaarstaan om te worden verstuurd' is iedere keer 2 tot 3 weken.
Met een beetje geluk heb je rond begin mei dus je voorlopige aanslag.
't is moeilijk hequote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:29 schreef philippines het volgende:
[..]
Nog steeds geen blauwe envelop...... het is inmiddels bijna de tweede week van mei............. dan maar even wachten met een beetje geduld
Vorig jaar had ik 't 7 meiquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:32 schreef jmac het volgende:
[..]
't is moeilijk he
PS: ze zijn nog niet eens begonnen.
En waar haal jij die wijsheid vandaan als ik vragen mag?quote:
waar jmac t vandaan haalt weet ik niet... maar ik van mn excollega's dat ze inderdaad nog niet toe zijn aan verzenden van papiertjes en dus ook niet van t klaarzetten in betalingssysteem.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:12 schreef OiFromTheStreets het volgende:
[..]
En waar haal jij die wijsheid vandaan als ik vragen mag?
Ook van ex collega'squote:Op woensdag 7 mei 2008 00:43 schreef Wexy het volgende:
[..]
waar jmac t vandaan haalt weet ik niet... maar ik van mn excollega's dat ze inderdaad nog niet toe zijn aan verzenden van papiertjes en dus ook niet van t klaarzetten in betalingssysteem.
Euhm, jij krijgt die rente hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:47 schreef Mister.Ed het volgende:
Als ik dit allemaal lees wordt je er (weer) niet blij van met die gasten.
Nog even naar mijn archief gekeken en de teruggave van 2005 had ik 24 april 2006 op de rekening staan en de teruggave van 2006 op 2 mei 2007 op de rekening. Snap niet dat ze met de teruggave van 2007 zo nodig extra lang rente willen trekken van mijn teveel betaalde centjes
Mooiquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:43 schreef Wexy het volgende:
[..]
waar jmac t vandaan haalt weet ik niet... maar ik van mn excollega's dat ze inderdaad nog niet toe zijn aan verzenden van papiertjes en dus ook niet van t klaarzetten in betalingssysteem.
3 mei 2007 herequote:Op woensdag 7 mei 2008 09:56 schreef MaxPower het volgende:
hmm was het echt zo 'vroeg' de afgelopen jaren? ik dacht dat ik in juni altijd pas de cash kreeg.
Idd, en ik krijg het aanschafbedrag van m'n fiets terug van m'n werkgever deze maand.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:52 schreef pvc_boer het volgende:
Mooie bedragen JD
Laat maar tegelijkertijd met de vakantiecenten komen
Toevallig ook te weten gekomen wanneer ze ermee a/d slag gaan?quote:
Nee. Ze werkt bij de belasting telefoon en als ze beginnen met uitbetalen weten ze 't daar normaal gesproken wel want op de dag dat ze beginnen loopt 't storm daar met mensen die er iets over willen weten... Maar ze hebben daar ook niet toegang tot alle informatie dus helaas... Anders had ik 't wel gepost natuurlijk!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:54 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Toevallig ook te weten gekomen wanneer ze ermee a/d slag gaan?
Graagquote:
Vakantiegeld, loonsverhoging, winstdeling + teruggave belastingdienst. Mjammie. Zou leuk zijn als het allemaal tegelijk kwam.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:09 schreef mighty_myte het volgende:
ja dat wordt relaxed eind deze maand.
belasting terug, vakantiegeld en ik heb sinds kort een stuk hoger salaris!
ik weet bijna niet wat ik er mee moet, heb onlangs al 3 maanden huur vooruit betaald.
Vorig jaar op 31 mei en had stiekem een beetje gehoopt op eerder dit jaar... maar het zit er dus niet in, balen.quote:
vquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:49 schreef pvc_boer het volgende:
Gare BD.
Krijg je 2 brieven.
1ste,
Blabla, uw rekeningnummer is blabla, wij gebruiken vanaf nu blabla....
Ok goed zo BD!
Maak de 2de open.
Uw aangift/teruggaaf is niet compleet of fout ( of zoiets)
Heb hem godver samen met een van d ebelastingdienst ingevuld...
KUTvolk daar, stuk voor stuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |