Ja was ook wel leukquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:26 schreef Wexy het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd het leukste van die mensen die om 8 uur al belden met de melding dat hun zorgtoeslag nog niet gestort was. Kon je makkelijke antwoorden geven, niets uit te zoeken. Gewoon afwachten
ik zou als ik jou was wel even dat plaatje weghalen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:10 schreef FortunaHome het volgende:
Ik denk eens even mijn saldo checken:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik vind dat niet echt om te lachen als mensen gaan huilen omdat ze niets meer te eten hebben, ook een beetje raar om zulke mensen kansloos te noemen. Ik ben het er natuurlijk wel mee eens dat de belastingdienst niet eerder gaat storten omdat iemand zijn centen op heeft. Maar een beetje meer respect van jou kant voor die mensen die in zulke situaties zijn belandt mag ook wel hoor. we kunnen blij zijn dat we het beter hebben als hunquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:23 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja was ook wel leuk
En sommige meteen huilen dat ze niets meer te eten hebbenAls je afhankelijk bent van die 36eur is 't wel heel erg. Ook veel mensen in paniek bellen dat de 20'ste op een zaterdag valt en of ze dan 't geld al op vrijdag kunnen krijgen... Zucht... Kansloos
ik zou even painten als ik jou was....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:10 schreef FortunaHome het volgende:
Ik denk eens even mijn saldo checken:
plaatje![]()
![]()
Heerlijk om daar nu geen last meer van te hebbenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:23 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja was ook wel leuk
En sommige meteen huilen dat ze niets meer te eten hebbenAls je afhankelijk bent van die 36eur is 't wel heel erg. Ook veel mensen in paniek bellen dat de 20'ste op een zaterdag valt en of ze dan 't geld al op vrijdag kunnen krijgen... Zucht... Kansloos
mijn duivel laat nog wel even op zich wachten weet ik... en ach heb er ook geen haast mee... die 47 euro van jou aan rente staat mij wel aan dus de BD mag het wel even vast houdenquote:EDIT: als je 't over de duivel hebt(rabobank): zojuist ontvangen. +47 euro rente! (had nog geen brief overigens).
![]()
Nou het gaat er meer om dat mensen smorgens al gaan bellen dat ze de 26! euro heel hard nodig hebben omdat ze geen brood meer in huis hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:42 schreef er1969 het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt om te lachen als mensen gaan huilen omdat ze niets meer te eten hebben, ook een beetje raar om zulke mensen kansloos te noemen. Ik ben het er natuurlijk wel mee eens dat de belastingdienst niet eerder gaat storten omdat iemand zijn centen op heeft. Maar een beetje meer respect van jou kant voor die mensen die in zulke situaties zijn belandt mag ook wel hoor. we kunnen blij zijn dat we het beter hebben als hun
Nou iemand die in gemeentelijke gegevens kan (vaak vanuit werksituaties) kan heel veel met jouw sofinummer. En ik kan je zeggen, privacy is niet het woord dat de BD kent aan de werknemer kant. Niet dat die gegevens gebruikt mogen worden... maar toch het is wel iets waar ook jij over na kan denken... bepaalde dingen wil je misschien liever niet op straat hebben liggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:43 schreef FortunaHome het volgende:
Haha wat wil je nou met mijn sofi nummer
Ga 2 jaar bij de BD werken.. dan leer je wel wat medelijden echt isquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:56 schreef er1969 het volgende:
Ja om nu meteen het s'morgens al te bellen gaat ook wel ver en als de15e of de 20e in het weekend valt komet het altijd na het weekend , dat moeten die mensen juist weten, Bedoelde het ook niet gemeen, ik heb alleen medelijden met zulke mensen
Ik ook nog niet,maar ik heb de aangifte ook pas 1 april via de pc verstuurd. Al wil de aangifte datum ook niet altijd wat zeggen natuurlijk. Ik zie het wel komen , lekker extraatjequote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:59 schreef Wexy het volgende:
[..]
Maar goed we hadden het niet over toeslagen.... de IB en wie het al ontvangen heeft.....
Ik niet
Je had ook al een brief gehad neem ik aan ?quote:
Zie m'n vorige posts in dit topic: zo vlak na de storing van 21 februari heb ik opnieuw aangifte gedaan digitaal. Ik heb nog geen brief ontvangen. Ik heb een uurtje geleden toch maar even nagebeld, het is de voorlopige aanslag + rente. Brief is vandaag verstuurd, dus zou em morgen of begin volgende week moeten ontvangen via post..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:43 schreef Merovingian het volgende:
En wanneer hebben jullie allemaal aangifte gedaan? Vroeg, of eind maart pas?
owww ok dat valt dan weer meequote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:27 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Zie m'n vorige posts in dit topic: zo vlak na de storing van 21 februari heb ik opnieuw aangifte gedaan digitaal. Ik heb nog geen brief ontvangen. Ik heb een uurtje geleden toch maar even nagebeld, het is de voorlopige aanslag + rente. Brief is vandaag verstuurd, dus zou em morgen of begin volgende week moeten ontvangen via post..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |