Als nazi heb je een verleden met verliezen. Projecteer dat niet op Ajax.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:39 schreef SoupNazi het volgende:
Ik zie het alweer, dit gaan we niet winnen.
Heb je ook maar van horen zeggenquote:
die maakt er straks nog wel een, dan gaat hij helemaal uit zijn bolquote:Op woensdag 16 april 2008 19:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooi van Lindgren dat ie zo ingetogen z'n goal vierde.
zeur niet , datum klopt al niet. nieuwe wedstrijd , nieuw mogelijkheden , andere situatie.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Tong
Je mocht hier geen apart topic over maken
Dat weet je best
FC Groningen - Ajax. Woensdag 10 april.
Dat topic ging over deze wedstrijd hoor :")quote:Op woensdag 16 april 2008 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zeur niet , datum klopt al niet. nieuwe wedstrijd , nieuw mogelijkheden , andere situatie.
Ik was het niet eens met het slotje.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Tong
Je mocht hier geen apart topic over maken
Dat weet je best
FC Groningen - Ajax. Woensdag 10 april.
Niets noemenswaardigs.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:58 schreef Zwansen het volgende:
Groningen dus al wel kansen gehad?
Welke 1 kans van Flederusquote:Op woensdag 16 april 2008 19:58 schreef Zwansen het volgende:
Hier waren al meer replies, dus het livetopic is tijdelijk dicht. Zal hem na de wedstrijd weer open gooien, tot die tijd hier posten lijkt me het beste.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:57 schreef Longmen het volgende:
Ja kan dr niet één topic dicht LIVE is prima toch?
Uhm in Live verslagen #127 waren er ook al 2 of 3 pagina's aan besteed... dus bijna iedereen zat in de LEV topics.. maja boeiend verderquote:Op woensdag 16 april 2008 19:58 schreef Blawh het volgende:
In FC Groningen - Ajax zijn al meer replies, het is makkelijker om daar door te gaan en 1 topic te hebben.
2 blessures toch? Zoveel defensieve mogelijkhden heeft Koster nietquote:Op woensdag 16 april 2008 19:59 schreef dndiek het volgende:
Vreemde wissel... veel omzettingen... lijkt me niet handig
Die zit al met zijn hoofd bij zijn aanstaande overgang naar Feijenoord...quote:Op woensdag 16 april 2008 20:01 schreef dndiek het volgende:
Waar is Sankoh mee bezig??
2?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:02 schreef Cheiron het volgende:
[..]
2 blessures toch? Zoveel defensieve mogelijkhden heeft Koster niet
1 dikke vette onbenutte kans , doorbraak door de niet oplettende ajax defensie, waaschijnlijk heeft davids verkeerde bril op sterkte of geen varifocus glazenquote:Op woensdag 16 april 2008 19:58 schreef Zwansen het volgende:
Inderdaad!quote:
Kuffour.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:02 schreef Cheiron het volgende:
[..]
2 blessures toch? Zoveel defensieve mogelijkhden heeft Koster niet
Dagen van de week hoeven niet met hoofdletter hoor.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als het zo blijft gaat het nog spannend worden Zondag.
Live verslagen #128 kan weer open als deze vol is en anders gaat die na de wedstrijd wel weer open.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Uhm in Live verslagen #127 waren er ook al 2 of 3 pagina's aan besteed... dus bijna iedereen zat in de LEV topics.. maja boeiend verder
Fun Only hequote:Op woensdag 16 april 2008 20:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Inderdaad!
Wat trouwens een kolkende sfeer in de Euroborg zeg
Zelfs geen anti-Ajax spreekkoren meer
Wat is de einduitslag?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jullie lopen idd best achter zeg, ik kijk live via sport1
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dagen van de week hoeven niet met hoofdletter hoor.
Ik dacht dat verthongen ook niet helemaal fris was. Was even ergens anders mee bezig, zal het wel foutgehoord hebben.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
2?
Vermaelen was geblesseerd.
Rommedahl er in, Vertonghen centraal en Urby naar linksback (. ). Rommedahl linkshalf.
Ja, dat zeiden ze in 1992 ook al geloof ikquote:Op woensdag 16 april 2008 20:06 schreef TornadoDK het volgende:
Van der Wiel dichtbij herstel
gelukkig
Ik zat vanmiddag Ajax - Bayern uit 95 te kijken en daar schopt Litmanen Kuffour nog voor z'n kop bij de 1-0.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die neger die opeens 3 jaar jonger was..
Polyfan?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
1-3
En zondag rollen we (vites) PSV op.. goals van kolk, gommans, lorca en claudemir
En Heracles wint bij Ajax.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
1-3
En zondag rollen we (vites) PSV op.. goals van kolk, gommans, lorca en claudemir
Als Urby niet teveel kunstjes uithaalt, dan wint Ajax gewoon met 0-4. Zondag gaat het beslist wordenquote:Op woensdag 16 april 2008 20:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als Groningen aan gaat zetten denderen ze er echt overheen..
Ik zit in min 37 en jij ?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:06 schreef Tommeke het volgende:
Sopcast loopt echt hard achter
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
dit wordt gelijkspel 2-2
Heb je het over een droomscenario zeg.quote:
Zoals draggla zegt, als groningen even aanzet walst het over Ajax heen.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar in vredesnaam bij, ik zie groningen in 500 minuten nog niet scoren
Ja, moet Rommedahl ook niet steeds balverlies lijden.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Urby niet teveel kunstjes uithaalt, dan wint Ajax gewoon met 0-4. Zondag gaat het beslist worden.
Hoezo die 0-1?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:10 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Heb je het over een droomscenario zeg.
PSV verliest met 0-2 en Ajax verliest met 0-1 in de laatste minuut.
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zoals draggla zegt, als groningen even aanzet walst het over Ajax heen.
Groningen heeft niks meer om voor te vechten. Dat gaat ze in de 2e helft opbreken.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zoals draggla zegt, als groningen even aanzet walst het over Ajax heen.
Het toetje.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo die 0-1?
Bij 0-0 verliest Ajax ook..
Rommedahl speelt linkshalf toch? Ajax speelt maar met 2 spitsen en Perez erachter?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:11 schreef VoreG het volgende:
Het is ook wel dodelijk op links.
Urby EN!!!! Rommedahl, je mist alleen Delorge op de half positie.
Eigen goal Huntelaar die in de 95e minuut de 1-1 binnenschiet. Daarna wordt er gelijk afgefloten.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:10 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Heb je het over een droomscenario zeg.
PSV verliest met 0-2 en Ajax verliest met 0-1 in de laatste minuut.
Ik weet wel een goede '10' voor Ajax.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Rommedahl speelt linkshalf toch? Ajax speelt maar met 2 spitsen en Perez erachter?
Perez is trouwens echt compleet onzichtbaar. Ongelooflijk...
Mwa, dit Ajax staat er om bekend dat het faalt wanneer het er echt op aankomtquote:Op woensdag 16 april 2008 20:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Groningen heeft niks meer om voor te vechten. Dat gaat ze in de 2e helft opbreken.
En nu staat het hier stilquote:Op woensdag 16 april 2008 20:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik loop ook ongeveer driekwart minuut achter.
Mooie aanval zonet
Beetje jammer idd....quote:Op woensdag 16 april 2008 20:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Rommedahl speelt linkshalf toch? Ajax speelt maar met 2 spitsen en Perez erachter?
van Perez moeten we echt af. wat een drama '10.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zie Suarez steeds aan de zijlijn rechts staan dus ik ga er van uit dat Rommedahl hetzelfde zou doen als de bal naar linksbuiten toe zou gaan.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik onderschat het team niet.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Groningen heeft niks meer om voor te vechten. Dat gaat ze in de 2e helft opbreken.
Gooi de 2de helft De Jong er maar in....quote:Op woensdag 16 april 2008 20:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zie Suarez steeds aan de zijlijn rechts staan dus ik ga er van uit dat Rommedahl hetzelfde zou doen als de bal naar linksbuiten toe zou gaan.
Gelukkig heeft het team zelf ook door dat niks naar Rommedahl moet.
Perez heb ik echt niet gezien, heeft nog geen bal geraakt geloof ik.
Perez zit duidelijk met zijn hoofd bij PSV iddquote:Op woensdag 16 april 2008 20:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
van Perez moeten we echt af. wat een drama '10.
Die heeft al 2 weken bij de medische staf gezeten, kan hij al lopen?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gooi de 2de helft De Jong er maar in....
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:14 schreef peaceman het volgende:
mag wel een goaltje komen van Grunn....
Daar heb je het alquote:Op woensdag 16 april 2008 20:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mwa, dit Ajax staat er om bekend dat het faalt wanneer het er echt op aankomt.
Heldquote:
keer of 3 graag...quote:Op woensdag 16 april 2008 20:19 schreef Tommeke het volgende:
Klaas gaat scoren vandaag...
idd, één en al anti-Ajaxquote:Op woensdag 16 april 2008 20:18 schreef Tommeke het volgende:
Silva een kaart, iedereen juichen
Je hoort die Fledderus gewoon schreeuwen, wat een sfeer
En maar weer schelden, wat een negatief kutpubliek zeg
Ik ben al onderweg.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:19 schreef Zwansen het volgende:
Niet te vroeg juichen.
Godver, ik pak denk ik zo de trein naar Eindhoven.
Sowieso lijkt 3/4e van ajax er niet echt in te gelovenquote:Op woensdag 16 april 2008 20:19 schreef Cheiron het volgende:
Serieus, als je urby achterin zet WIL je gewoon niet winnen, simpel
Wat is er nu in ehv te doen dan?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:19 schreef Zwansen het volgende:
Niet te vroeg juichen.
Doe jij dat maarquote:Op woensdag 16 april 2008 20:19 schreef Zwansen het volgende:
Niet te vroeg juichen.
Verrassend.. Als Huntelaar zulke kansen mist, weet je wat voor wedstrijd je tegemoet gaat.quote:
Bier?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat is er nu in ehv te doen dan?![]()
Rommedahlquote:Op woensdag 16 april 2008 20:21 schreef Wooldoor het volgende:
Eerste echte kans van Groningen, Ajax had al 2 of 3-0 voor moeten staan. Rommedahl erin en het ging gelijk een stuk minder.
Groningen was al een paar keer gevaarlijk hoor en behalve dat, ze domineren ook redelijk.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:21 schreef Wooldoor het volgende:
Eerste echte kans van Groningen, Ajax had al 2 of 3-0 voor moeten staan. Rommedahl erin en het ging gelijk een stuk minder.
Niet om jou, maar ik hoop dat je voor niets gaat...quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Silva is de hoer van Amsterdam![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1-1
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:20 schreef tha_dark het volgende:
Oh boy, die psv supporters bij radio langs de lijn
Waarom was eigenlijk die wissel van Vermaelen?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:21 schreef Wooldoor het volgende:
Powel? Fledderus?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:21 schreef Wooldoor het volgende:
Zijn mooiste was tegen 053.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:23 schreef DJ_Ryow het volgende:
Van Loo met z'n beste 2 reddingen van het seizoen uitgerekend vandaag
Vermaelen heeft een liesblessure.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Verrassend.. Als Huntelaar zulke kansen mist, weet je wat voor wedstrijd je tegemoet gaat.
Die ongelooflijke kutwissel van Koster ook weer. Waarom Urby naar achter en Rommedahl er in? Dan wil je toch niet winnen?.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 16 april 2008 20:19 schreef StarGazer het volgende:
Tijd om te roken
Vast welquote:
We gaan winnen. Als je het aantal kansen ziet moet Ajax gewoon scoren.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:26 schreef Steeven het volgende:
Jezus wat een kutpot. Ik voel dat de 2e helft niks gaat brengen.
Die man kun je toch ook niet meer serieus nemen he pffffquote:
En dan krijgen wij Braamhaar a.s zondag.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:23 schreef DJ_Ryow het volgende:
samenvatting eerste helft:
arbitrageonterecht geel waar de goal uit valt. 2x onterecht buitenspel
Ik hoop het. Maar mijn hart kan niet tegen dit soort wedstrijden. Ik hoop gewoon dat ze winnen, opdat ik zondag de ontknoping op de radio kan volgen, net als vorig jaarquote:Op woensdag 16 april 2008 20:27 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
We gaan winnen. Als je het aantal kansen ziet moet Ajax gewoon scoren.
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:27 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat ze maar vertraging mogen hebben
Kut.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
"HET IS NIET TE GELOVEN, PSV IS LANDSKAMPIOEN GEWORDEN"
Niet te geloven iddquote:Op woensdag 16 april 2008 20:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dan krijgen ze zondag de schaal in arnhem , maar dan moeten ze wel eerst even verliezenquote:Op woensdag 16 april 2008 20:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.planet.nl/voetbal/quote:Op woensdag 16 april 2008 20:32 schreef AryaMehr het volgende:
Iemand een linkje om het live te checken?
Ik kijk voetbal, mag dat niet?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:33 schreef Rumille het volgende:
Wat doen die Feyenoorders eigenlijk hier? Wist niet dat die ook nog kans maakten op het kampioenschap?
Doe nog eens zo´n geweldige voorspelling char!quote:Op woensdag 16 april 2008 20:32 schreef Keano het volgende:Het kampioenschap zal weer in het zuiden zijn
Hopen dat PSV kampioen word want anders heeft Ajax wéér een prijs en hun nietquote:Op woensdag 16 april 2008 20:33 schreef Rumille het volgende:
Wat doen die Feyenoorders eigenlijk hier? Wist niet dat die ook nog kans maakten op het kampioenschap?
Nee, mag niet. Ajacieden hebben het alleenrecht om voetbal te kijken. Als Feyenoord speelt zie je ze ook nooit.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:34 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal, mag dat niet?![]()
Je moet toch wat doen op de woensdagavond.
Hierquote:Op woensdag 16 april 2008 20:32 schreef AryaMehr het volgende:
Iemand een linkje om het live te checken?
Ik voel een B doorkomen, Bruno Silva gaat nog rood pakkenquote:Op woensdag 16 april 2008 20:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Doe nog eens zo´n geweldige voorspelling char!
Jezus man, wat zeik je nou.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:34 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, ergens verwacht ik dat Ajax nog wel een keer scoort. Ajax is denk ik gewoon te goed voor Groningen. Maar ik hoop dat Groningen nog een keer scoort. Anders zolang die spanning
Mijn mond viel er ook van openquote:Op woensdag 16 april 2008 20:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oja Dos, zijn de 500 minuten al voorbij?
Dat komt laatste kwartier/10 minuten pas.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:36 schreef Zwansen het volgende:
Als het nog een kwartiertje zo blijft gaat Ajax denk ik extreem veel risisco nemen.
Feyenoordquote:Op woensdag 16 april 2008 20:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Silva is de hoer van Amsterdam![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |