kijk ze shinen, achterlijk gewoonquote:Op donderdag 24 april 2008 20:01 schreef vejay het volgende:
ATC2 Hot Lava's onderweg.
¤87.60 incl. shipping, binnen 6-10 dagen bij mij als alles goed gaat. Damn, ben blij nu.
[ afbeelding ]
Veel. Te. Sexy. Damn.
Ben je eeuwig dankbaar shoooto
ebay.com, nike air tech challenge 11.5 intikken en searchquote:Op donderdag 24 april 2008 19:37 schreef vejay het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
Ik doe altijd: ebay.com -> naam schoen -> US size 11.5 selecteren links in tabel. Hoe zoek jij dan? Gewoon naam schoen + maat in zoekbalk typen?
En dan krijg ik maar 4 paar hot lava's, en dus alleen maar verkopers die niet naar Europa verzenden.
Heel erg bedankt!Ga eens snel bestellen dan
quote:The Skatepark of Tampa has gained a great deal of recognition for their annual Pro and Amateur competitions, bringing the best skaters in the business to Florida. During these annual events, they hold a tradition "Moat" race which involves tons of dedication and having a strong stomach. The race takes place in murky Floridian waters complete with diesel run-off and snapping turtles. To celebrate this event, Nike SB has teamed up with Barak Wiser of SPOT to produce a very limited run of 100 Moat Race inspired Dunk Mid's. The shoes will release at Skatepark of Tampa, April 25th with retail tag of $95 USD.
Skatepark of Tampa
4215 E Columbus Dr.
Tampa, FL 33605
BRON: Hypebeastquote:
Die zijn wel heel sexy. bestaan die ook in kleinere maten?quote:Op donderdag 24 april 2008 20:01 schreef vejay het volgende:
ATC2 Hot Lava's onderweg.
¤87.60 incl. shipping, binnen 6-10 dagen bij mij als alles goed gaat. Damn, ben blij nu.
[ afbeelding ]
Veel. Te. Sexy. Damn.
Ben je eeuwig dankbaar shoooto
jeltos had zequote:Op donderdag 24 april 2008 12:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
iemand of lacebag heeft de gele te koop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |