Ik zou zó mijn 2 stages + opdrachten over doenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:31 schreef N.i.c.k het volgende:
ik zou 30 studiepunten inleveren voor een kampioenschap.
Het ik-wil-graag-van-favoriete-club-veranderen topicquote:Op woensdag 16 april 2008 22:43 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het ik-wil-graag-van-favoriete-club-veranderen topic
Ik zou ervoor blijven zitten oh wacht dat doe ik toch alquote:Op woensdag 16 april 2008 22:43 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ik zou zó mijn 2 stages + opdrachten over doen
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zou ervoor blijven zitten oh wacht dat doe ik toch al![]()
Geen hond die vorig jaar had verwacht dat AZ níet over Excelsior heen zou lopen, en een gelijkspel was al genoeg geweest. Precies dezelfde situatie hier, toch?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:38 schreef Trancelocator het volgende:
Helaas kunnen de PSV'ers gerust de datum van het kampioenschap op hun been laten tatoeëren
Bonjovi come inquote:
Word morgen bekend als er iets gaat gebeuren.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:58 schreef Leonos het volgende:
Zondag richting het Leidsche plein
Waar word de officiële huldiging eigenlijk gehouden?
Inkoppertje: in Eindhovenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:58 schreef Leonos het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:58 schreef Leonos het volgende:
Ik had geen kaartje voor de wedstrijd voor zondag gekocht omdat ik toen een beetje pissed was op Ajax na PSVquote:
Linksback heb je gewoon niets aan hem.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:00 schreef Nashje het volgende:
Emanuelson geen enkele keer in beeld geweest tijdens de samenvatting.
Het kan nog wel met Urby gaan worden zodra hij constant op het middenveld kan/mag spelenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Marco zal Furby wel niet van de hand doen.
Jammer want Roma of Tottenham zijn zo bereid om 6 miljoen voor deze cono neer te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |