JEELELLELELELELEEEE HUISKAMER HOOLIIGAANNN!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 16 april 2008 22:17 schreef Jasza het volgende:
Noshiba in ze bedje voor de tv ole old
Waarheid als een koe... als ie PSV verslaat zal ie er jaren op kunnen teren qua verhaal... dat laat ie zich niet ontzeggenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Aad houdt van belangstelling...hij is zondag het middelpunt...daar verheugd die zich nu al op
Dat vind ik nog 10 keer te hoog.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:45 schreef koningdavid het volgende:
Maar goed, de kans is 25% op zijn meest denk ik.
Daar was vorig seizoen inderdaad al een glimps van te zien.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarheid als een koe... als ie PSV verslaat zal ie er jaren op kunnen teren qua verhaal... dat laat ie zich niet ontzeggen
quote:za 5/4 Vitesse Sparta Rotterdam 3-0 Eredivisie
vr 21/3 Vitesse NAC Breda 3-3 Eredivisie
vr 29/2 Vitesse VVV-Venlo 1-3 Eredivisie.
za 23/2 Vitesse Roda JC 1-1 Eredivisie
za 9/2 Vitesse FC Groningen 2-1 Eredivisie
zo 27/1 Vitesse Ajax 2-2
Ik verwacht ook niets, ze zitten ook in geldnood dus tja.Ik denk dat ik gewoon naar limburg ga voor de Amstel Gold Race in plaats van Amsterdam, ik ben toch al een nepsupporter omdat ik mijn seizoenskaart verhuurd hebquote:Op woensdag 16 april 2008 22:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe fijn het ook is om er over te fantaseren, dit Vitesse is simpelweg niet in staat om te winnen van psv. Of Excelsior. Of vvv. Of FC Bal-op-het-dak..
Vitesse speelt al weken kut, waarom zou het nu opeens wel lukken?.
Dan heeft hij inderdaad iets om op de verjaardagen mee te pimpenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarheid als een koe... als ie PSV verslaat zal ie er jaren op kunnen teren qua verhaal... dat laat ie zich niet ontzeggen
Volgens mij was het niet buitenspel want onderin het veld lag nog een speler van Groningen op 1 lijn met Suaréz.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, inderdaad zeg.
Silva had het iets moeilijker, maar Suarez deed gewoon z'n ding.
Die 1-3 die werd afgekeurd, was dat terecht? Zat even niet op te letten.
Stijgende lijn.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
De laatste paar thuiswedstrijden van Vitesse.
[..]
Dus......
Inderdaad. De kans is, gezien hun resultaten dit seizoen, het spel van psv en de resultaten van de laatste 10 jaar Vitesse - psv ongeveer een procent of 2.quote:
Het word gewoon een smerige 0-0 en niemand die er iets over kan zeggenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad. De kans is, gezien hun resultaten dit seizoen, het spel van psv en de resultaten van de laatste 10 jaar Vitesse - psv ongeveer een procent of 2..
Ach we zullen zien.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
De laatste paar thuiswedstrijden van Vitesse.
[..]
Dus......
Ik zou een half jaar er nog voor overdoenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:31 schreef N.i.c.k het volgende:
ik zou 30 studiepunten inleveren voor een kampioenschap.
En hoeveel denk je dat je er haalt in een half jaar?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:32 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik zou een half jaar er nog voor overdoen
30quote:Op woensdag 16 april 2008 22:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
En hoeveel denk je dat je er haalt in een half jaar?
leestekens zouden handig zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 22:31 schreef BonJovi het volgende:
Gewonnenword nog spannend mijn hart wat doe je zal weer zo hectisch worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |