Tuurlijkquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 13:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Er bestaat van dat spul dat je haar niet verft, maar binnen 5 minuten de grijze haren hun natuurlijke kleur terug laat krijgen. Geen idee of het werkt, maar ik zag gister op de tv de reclame nog voorbij komen.... speciaal voor mannen overigens....
quote:Op woensdag 16 april 2008 13:34 schreef Oblivion het volgende:
http://www.menperfect.nl/index.php?id=255
Oh, nou zeur dan niet! Dan heb je nog wel een paar jaar te gaan.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:40 schreef Daviid het volgende:
[..]
TuurlijkMaar ik moet nog ff denken over haar verven, ik trek nu alle grijze haren eruit met een pincet
had al op de site gekeken maar dat is het niet, dat gaat echt over verven toch?quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 13:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Er bestaat van dat spul dat je haar niet verft, maar binnen 5 minuten de grijze haren hun natuurlijke kleur terug laat krijgen. Geen idee of het werkt, maar ik zag gister op de tv de reclame nog voorbij komen.... speciaal voor mannen overigens....
Weet je zeker dat dat de reden van de stank is? Bij mijn vader ruik je het niet hoor. Bij hem ziet het er trouwens ook heel natuurlijk uit. Overigens wel echt na 5 minuten uitspoelen, anders ziet het er erg onnatuurlijk uit.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedoel je dit?
Moet je alleen geen vriendin hebben.
Een ex-vriend van me gebruikte het....en het stinkt...
Nou, kan me anders heel goed voorstellen dat je er niet erg gelukkig van wordt als je op je 15de/16de al grijze haren hebt, ongeacht wat er voor opmerking van anderen komt.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:41 schreef Lienekien het volgende:
Maken mensen zulke lullige opmerkingen, over je grijze haren?
Je kunt ook een gevatte opmerking terug maken. Dan is het ook klaar. Beetje grijs haar is echt zo erg niet.
Een mooie leeftijd om wat ervaring op te doen met de kunst van het relativeren.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou, kan me anders heel goed voorstellen dat je er niet erg gelukkig van wordt als je op je 15de/16de al grijze haren hebt, ongeacht wat er voor opmerking van anderen komt.
Yep, toen hij ermee stopte was de sex opeens een stuk beter!quote:Op woensdag 16 april 2008 18:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat de reden van de stank is? Bij mijn vader ruik je het niet hoor. Bij hem ziet het er trouwens ook heel natuurlijk uit. Overigens wel echt na 5 minuten uitspoelen, anders ziet het er erg onnatuurlijk uit.
Sorry hoor, maar ik begrijp heus wel dat grijs haar niet het belangrijkste is in het leven, maar moet er persoonlijk toch ook echt nog niet aan denken dat ik grijze haren ga tegenkomen en ik ben 27...quote:Op woensdag 16 april 2008 18:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een mooie leeftijd om wat ervaring op te doen met de kunst van het relativeren.
Hmm, voor mannen vind ik het dan weer anders, maar op je 20ste grijs zijn is inderdaad niet zo leuk.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou, kan me anders heel goed voorstellen dat je er niet erg gelukkig van wordt als je op je 15de/16de al grijze haren hebt, ongeacht wat er voor opmerking van anderen komt.
Maar niet iedereen hoeft daar zo over te denken als jij, toch?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik begrijp heus wel dat grijs haar niet het belangrijkste is in het leven, maar moet er persoonlijk toch ook echt nog niet aan denken dat ik grijze haren ga tegenkomen en ik ben 27...
Wat een lief topic is dit eigenlijk.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:37 schreef Daviid het volgende:
Dit is m'n oorspronkelijk kleur:
[ afbeelding ]
(^Ja dit ben ik en hier zie je grijze haren niet zo goed, maar kan wel andere foto maken waar je beter ziet.)
(Donker)zwart dus.
Maar ik wil dus wel iets waardoor niet iedereen meteen denkt van: Omg haren geverfd?
Heb je ook al een verschrompeld scrotum?quote:Op woensdag 16 april 2008 13:30 schreef Daviid het volgende:
Btw: Sorry van de spelfout in de titel.
Hoi Fok!
Ik heb, eigenlijk al, sinds mijn 15de grijze haren. Niet echt heel opvallend ofzo, maar het is toch wel kut als iemand er een keer iets van zegt. Het is waarschijnlijk erfelijk want m'n moeder had ook op vroege leeftijd grijze haren.
Bij die 'natuurlijke' haarkleurmiddelen zie je geen uitgroei (als ik naar de kapper ga doe ik het altijd erg kort en ik laat het best wel lang worden daarna). Vraag me ook af of lichter verven wel werkt bij zulk soort producten. Het spul komt namelijk over alsof het echt alleen de grijze haren dekt. Je kan het wel 'echt' verven, maar dan moet je het erg lang laten zitten.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:41 schreef _Arual_ het volgende:
Grijze haren vallen nu eenmaal sneller op tussen heel donkere haren... Je had beter blond kunnen zijn. Waarschijnlijk zijn er nog best wat leeftijdsgenoten van je te vinden die ook al grijs worden, maar ja, als die een lichtere haarkleur hebben, dan zie je het simpelweg niet. Ik vraag me daarom af of het geen optie is om je haren wat lichter te verven i.p.v. donkerder. Of highlight dat juist de grijze haren, weet iemand dat?
[Sarcasm] Hahahaha, [/sarcasm] neequote:Op woensdag 16 april 2008 18:56 schreef starla het volgende:
[..]
Heb je ook al een verschrompeld scrotum?
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:40 schreef Halinalle het volgende:
Weleens van Fabrizio Ravanelli, die Italiaanse voetballer, gehoord?
Die was ook al jong grijs en had zover ik weet, geen klagen over aandacht van vrouwelijk schoon.
Niets aan doen dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |