"daar heb ik helemaal niet over nagedacht"quote:Op maandag 2 februari 2009 00:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij wil zelf in ieder geval wel errrug graag.
Dan leg je wel een erg grote invloed op de schouders van de trainer. Koeman heeft inderdaad een prima staat van dienst wat dit betreft, en ze zullen ook wel meedoen om een kwalificatieplek. Maar er zitten toch een paar verdomd irritante clubs in de derde pot, waar zelfs de topclubs moeite mee krijgen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
AZ zal ook wel de 2e ronde van de CL halen, dat heeft hij al bij 3 ploegen bewezen te kunnen
Koeman kan zijn teams prepareren, AZ is thuis bijna onverslaanbaar en hij kan verder bouwen op het werk van Van Gaal. Ik denk dat het wel gaat lukkenquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dan leg je wel een erg grote invloed op de schouders van de trainer. Koeman heeft inderdaad een prima staat van dienst wat dit betreft, en ze zullen ook wel meedoen om een kwalificatieplek. Maar er zitten toch een paar verdomd irritante clubs in de derde pot, waar zelfs de topclubs moeite mee krijgen.
Dat is nu helemaal de vraagquote:Op woensdag 23 september 2009 09:55 schreef TUFKAL het volgende:
We kunnen weer gaan aftellen: haalt Koeman de kerst bij AZ?
Ik denk dat Koeman alleen Kerst zal vieren met Bartina en haar kinderen.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:55 schreef TUFKAL het volgende:
We kunnen weer gaan aftellen: haalt Koeman de kerst bij AZ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |