"daar heb ik helemaal niet over nagedacht"quote:Op maandag 2 februari 2009 00:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij wil zelf in ieder geval wel errrug graag.
Dan leg je wel een erg grote invloed op de schouders van de trainer. Koeman heeft inderdaad een prima staat van dienst wat dit betreft, en ze zullen ook wel meedoen om een kwalificatieplek. Maar er zitten toch een paar verdomd irritante clubs in de derde pot, waar zelfs de topclubs moeite mee krijgen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
AZ zal ook wel de 2e ronde van de CL halen, dat heeft hij al bij 3 ploegen bewezen te kunnen
Koeman kan zijn teams prepareren, AZ is thuis bijna onverslaanbaar en hij kan verder bouwen op het werk van Van Gaal. Ik denk dat het wel gaat lukkenquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dan leg je wel een erg grote invloed op de schouders van de trainer. Koeman heeft inderdaad een prima staat van dienst wat dit betreft, en ze zullen ook wel meedoen om een kwalificatieplek. Maar er zitten toch een paar verdomd irritante clubs in de derde pot, waar zelfs de topclubs moeite mee krijgen.
Dat is nu helemaal de vraagquote:Op woensdag 23 september 2009 09:55 schreef TUFKAL het volgende:
We kunnen weer gaan aftellen: haalt Koeman de kerst bij AZ?
Ik denk dat Koeman alleen Kerst zal vieren met Bartina en haar kinderen.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:55 schreef TUFKAL het volgende:
We kunnen weer gaan aftellen: haalt Koeman de kerst bij AZ?
Het Koeman-effect is het verschijnsel dat hij eerst een tijdje voorborduurt op het werk van zijn voorganger. Als de resultaten dan ineens dramatisch verslechteren, is het effect ingetreden. Meestal duurt dit zo'n één tot anderhalf jaar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:59 schreef moewhahaha het volgende:
Wat is het zogenaamde 'Koeman effect' nu precies? Hebben we dat vanavond gezien?
Ja is sneller gegaan dan bij andere ploegenquote:Op woensdag 30 september 2009 08:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het Koeman-effect is het verschijnsel dat hij eerst een tijdje voorborduurt op het werk van zijn voorganger. Als de resultaten dan ineens dramatisch verslechteren, is het effect ingetreden. Meestal duurt dit zo'n één tot anderhalf jaar.
Bij AZ duurde het echter zo'n één tot anderhalve maand.
quote:Op woensdag 30 september 2009 09:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja is sneller gegaan dan bij andere ploegen
eigenlijk moet dat woord in de van Dale "Het koeman-effect"
quote:koe·man·ef·fect het; o -en 1 verschijnsel waarbij een voorheen goedlopend team plotseling dramatisch presteert. Het ~ is bij AZ duidelijk zichtbaar.
quote:Koeman: Boek van Louis bij oud papier
ALKMAAR - In alle commotie over de perikelen bij hoofdsponsor DSB had trainer Ronald Koeman van AZ dinsdagochtend voor de training ook nog even tijd voor een ludiek toneelstukje. Een verslaggever van een hilarisch tv-programma overhandigde de onverstoorbare oud-international de biografie van zijn 'ex-vriend' Louis van Gaal. Daarin stond een persoonlijk voorwoordje, gesigneerd en wel, dat volgens de tv-man afkomstig was van de hoofdpersoon zelf.
Op initiatief van de verslaggever was het vermeende cadeautje van Van Gaal bedoeld om de lucht tussen de twee voormalige kemphanen bij Ajax te zuiveren. De huidige coach van Bayern München geeft Koeman in zijn biografie er stevig van langs. Ook Johan Cruijff krijgt het van Van Gaal flink te verduren. De legendarische nummer 14 reageerde daarop met de constatering dat er een draadje of een kabel bij voormalige bondscoach van Oranje los moet zitten.
Ook Koeman kon het dinsdag niet laten om Van Gaal op zijn nummer te zetten. „Wat Johan zei, daar kon ik me wel in vinden”, sprak hij met glimlach. „Van Gaal hoeft mij geen boek te sturen en hij hoeft me ook geen succes bij AZ te wensen. Natuurlijk is hij een goede trainer, maar al het andere vind ik minder aan hem. Ik wil het ook helemaal niet goed maken met hem. Het is goed zoals het nu is.”
Nadat hij koelbloedig alle vragen over het DSB-drama had beantwoord, stapte Koeman voordat hij aan de training begon op zijn AZ-woordvoerder af. Hij overhandigde hem het lijvige boekwerk van Van Gaal. „Hier Daan, voor het oud papier”, sprak Koeman zeer beslist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |