Ja had ze gezienquote:Op donderdag 17 april 2008 08:54 schreef Colplay het volgende:
Wat denk van je Spurs - Suns. Misschien wel leukste eerste ronde serie ooit.
Durant met 42 mag er ook zijn.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:21 schreef Dunckie het volgende:
Kidd 27-10-10....
Wat een blunderquote:Op donderdag 17 april 2008 17:06 schreef D-Wade het volgende:
[..]
How about nr. 6 van vandaag?![]()
![]()
Die mag wat mij betreft stoppen met basketballen.
Whaha jaquote:Op donderdag 17 april 2008 17:06 schreef D-Wade het volgende:
[..]
How about nr. 6 van vandaag?![]()
![]()
Die mag wat mij betreft stoppen met basketballen.
Die laatste komt wel op sport1, die eerste niet das wel jammer die wil ik wel zien.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:45 schreef Ricard0j het volgende:
Zaterdag Spurs - Suns ergens in de avond. Half 10 ongeveer.
Jammer dat ik die niet mee kan pikken
Lakers - Nuggets, zelfde tijd op zondag.
Jammer dat dit al de eerste ronde is.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:56 schreef Dunckie het volgende:
Spurs-Suns * kwijl *
sport1.nl ?quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:15 schreef F1Bas het volgende:
Weet iemand het uitzendschema voor de playoffs op Sport1?
Net even het programma bekeken, veel te veel Engels voetbal en niet 1 playoff game van de NBA.quote:
Playoffs komen echt wel op Sport1, zelfs het regular season hadden ze op het einde 4 wedstrijden per week. Het schema heb ik alleen nog niet kunnen vinden, daarom vroeg ik het ook.quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Net even het programma bekeken, veel te veel Engels voetbal en niet 1 playoff game van de NBA.
NASN heeft gewoon de NHL playoffs wel, en MLB.
Wat een klotezender dat sport1.
Ze beginnen morgen al, ik zie niks hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2008 03:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Playoffs komen echt wel op Sport1, zelfs het regular season hadden ze op het einde 4 wedstrijden per week. Het schema heb ik alleen nog niet kunnen vinden, daarom vroeg ik het ook.
Verrassendquote:Isiah Thomas Fired as Coach of New York Knicks
Posted Apr 18 2008 5:46PM
NEW YORK, April 18 (AP) -- Isiah Thomas was fired as coach of the New York Knicks on Friday, ending a year fraught with embarrassing episodes on and off the court.
Thomas, the coach for two seasons, will remain with the organization reporting directly to new president Donnie Walsh, a rapid fall for Thomas who also was team president a little more than two weeks ago.
Walsh took over that role April 2, and his first big decision was to change coaches as he begins the process of turning around a team that never won a playoff game in Thomas' tenure.
"I just believe a new voice, a new coach, is necessary to change the direction of the team,'' Walsh said.
The Knicks finished 23-59, matching the franchise record for losses, in their seventh straight losing season.
This season alone, Thomas feuded with point guard Stephon Marbury and benched center Eddy Curry - the players Thomas acquired in the two biggest of a number of moves that never panned out.
Walsh wants a new coach in place by the draft in June, when the Knicks will finally have their lottery pick again after handing over their last two to Chicago in the Curry trade. Walsh said Sunday he had not yet talked to any candidates for either a coach or general manager job.
Thomas is 187-223 as an NBA coach, leading the Indiana Pacers to the playoffs in three straight years from 2000-03. Larry Bird fired him after becoming team president, a move Walsh - who had hired Thomas as coach - was originally against but eventually went along with.
Ja echt balenquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:04 schreef Leatherface het volgende:
Ze zijn mooi de sjaak daar in Seattle.
Sopcast:quote:
Als de Spurs winnen, komt deze heel hoog in de clutch-plays off all timequote:
Dat zeker.quote:Op zondag 20 april 2008 00:12 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Als de Spurs winnen, komt deze heel hoog in de clutch-plays off all time
Hopelijk is het niet zo
Omdat ze erin geloven dat de Spurs gaan missen, gebeurt nou ook niet zo vaak dat die 3's erin.quote:Op zondag 20 april 2008 00:53 schreef SixtY het volgende:
Ik weet niet precies hoe het zat met de foutenlast, maar waarom maakt niemand van PHX een fout (of 2) wanneer je 3 punten voorstaat en nog 10 sec (of zo) te spelen?
quote:Op zondag 20 april 2008 00:58 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Omdat ze erin geloven dat de Spurs gaan missen, gebeurt nou ook niet zo vaak dat die 3's erin.
In Europa maken ze wel steeds de fout in zo'n situatie.
Loopt nog een seconde voor op mij.quote:Op zondag 20 april 2008 01:42 schreef jmac het volgende:
DAL-NO: http://www.justtvnuts.com/
Met live-commentaar vanuit een Amerikaanse huiskamer![]()
![]()
Tja, raar dat ze die fysiek niet wat beter aanpakken. Gasol kan daar niet tegen namelijk.quote:Op zondag 20 april 2008 22:22 schreef Colplay het volgende:
Leuke pot tot nu toe. Gasol wel erg goed.
We dont love that in Denver.quote:Op zondag 20 april 2008 22:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja, raar dat ze die fysiek niet wat beter aanpakken. Gasol kan daar niet tegen namelijk.
Vies duwtje nog aan 't eind toen Kobe eruit wou lopen.quote:Op zondag 20 april 2008 22:40 schreef Ricard0j het volgende:
Carter met een technical
Een speler op 'legitieme' wijze uit de wedstrijd halen is ook een kunst.quote:
Ja, was het ook. Maar dacht Carter niet dat Kobe een elleboogje, of iets in die richting gaf. Iig jammer van zn reactie.quote:Op zondag 20 april 2008 22:41 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Vies duwtje nog aan 't eind toen Kobe eruit wou lopen.
Terecht.
Echt iets voor de Nuggets.quote:Op maandag 21 april 2008 00:17 schreef Ricard0j het volgende:
Tjaa chemistry. Snel maar naar wedstrijd nr 2.
Kleiza speelde trouwens een goede wedstrijd, 23 punten.
Lees trouwens wel dat de rit van het hotel naar de wedstrijd niet vlekkeloos ging, maarja dat mag geen excuus zijn voor het verlies.
Hmmm voor mij niet, zou zonde zijn.quote:Op maandag 21 april 2008 00:27 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Echt iets voor de Nuggets.![]()
Te laat komen voor wedstrijd zou vet zijn geweest, tegenstander niet komen opdagen.
http://sports.espn.go.com/nba/recap?gameId=280420013quote:The Nuggets should have known it wasn't going to be their day when several players were stranded on the Santa Monica Freeway for about a half-hour when the team bus broke down on the way to the game.
The bus left the team's hotel about 2½ hours before tipoff as scheduled, but experienced problems about 15 minutes into the trip, spokesman Eric Sebastian said.
"There was a pop, black smoke, there was another pop, more black smoke," Sebastian said. "We rushed off the bus. We were standing on the side of the road."
The Nuggets' second bus, which left the team hotel about 30 minutes after the first one, stopped to pick up their teammates. The entire team made the rest of the trip to the arena, arriving about 90 minutes before game-time.
Niet in deze ronde.quote:Op maandag 21 april 2008 00:30 schreef F1Bas het volgende:
Als de Pistons er maar uit gaan.
Slordig. Maar kijk er niet van op als ze hard terugslaan.quote:
Verwacht ook wel dat de Pistons terug komen en de serie winnen. Misschien wel met 4-1. Al was dat natuurlijk ook wel het idee vorig jaar tegen de Cavs. Maar Phillie is niet goed genoeg om dit nog drie keer te doen. Wel jammer dat Pistons deze wedstrijd nu al hebben en niet een ronde later. Dan zouden ze wel een probleem hebben.quote:Op maandag 21 april 2008 02:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Slordig. Maar kijk er niet van op als ze hard terugslaan.
Sixers speelden trouwens erg goed, dus een dikkevoor hun.
Ik kijk altijd uit naar de playoffs en nu weet ik weer waarom ik het eigenlijk haat.
lebron is ook niet te weinig aan het solo'n zoals gewoonlijk. Leuk foutje trouwens.. hij werd letterlijk uit de lucht geknald hahaquote:Op dinsdag 22 april 2008 02:08 schreef popolon het volgende:
Arenas probeert er wel erg een 1 op 1 van te maken. En dat betaalt zich uit, 1 FG pas.
En McGrady zal ondertussen een trauma hebben opgelopen als hij het woord "playoffs" hoort. Weer niet de eerste ronde uitquote:Op dinsdag 22 april 2008 04:54 schreef popolon het volgende:
Rockets vliegen er snel uit, Utah is thuis bijna niet te verslaan.
Daar hoef je geen kenner voor te zijn om dat te voorspellen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 04:41 schreef popolon het volgende:
Cleveland kreeg even goed klop zeg. En nu Houston, die gaan voor de 0-3, daar twijfel ik niet over.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:13 schreef popolon het volgende:
0-17 de laatste 17 FGA
Je zult maar voor Detroit zijn zeg !
Dat heb ik nu altijd al gehadquote:Op zaterdag 26 april 2008 03:13 schreef popolon het volgende:
Je zult maar voor Detroit zijn zeg !
Al jaren in de top van de NBA en dan zo 'presteren'. 't Is dat ik geen 18 meer ben anders had ik me er veel drukker om gemaakt.quote:
Sopcast-50662quote:Op zondag 27 april 2008 22:25 schreef vivelafete het volgende:
Welke stream kijken jullie?
Billups weg? Volgens mij was jij altijd degene die zo positief over hem was.quote:Op maandag 28 april 2008 01:44 schreef popolon het volgende:
Bah.
Als het zo moet mogen we er uit. En wel meteen.
Sixers zoveel meer energie an fanatisme, wat een aanfluiting weer.
Even kijken. Billups mag weg, Dyess ook, Rip en Prince houden. Sheed moet blijven natuurlijk.
Ja, maar als je vier keer op rij niks doet is het einde feest.quote:Op maandag 28 april 2008 01:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Billups weg? Volgens mij was jij altijd degene die zo positief over hem was.
Kijk je toevallig sopcast? Zoja, welk kanaal?quote:Op maandag 28 april 2008 02:39 schreef popolon het volgende:
16-1 run Pistons, nou !
En toch maar 1 voorstaan.
Aah al gevondenquote:Op maandag 28 april 2008 03:13 schreef popolon het volgende:
Ik zou het niet weten, sorry.
Nou daar zijn we weer, 15 voor. Waarom moet 't toch altijd zo?
quote:Must have been a helluva halftime speech by Flip
Verklaring dat flip zo blij kijkt.quote:Op maandag 28 april 2008 03:24 schreef popolon het volgende:
[..]
i imagine it went like this:
*Flip stands up*
FLIP: so guys...
*twitches*
We're losing, maybe we should try some zone-
*Billups sstands up in front of him like flip isn't even there*
BILLUPS: So guys we been here before we know what to do, we're beating ourselves.
TEAM (in unison): YEAHHH!!!
't Is een team zonder coach, al jaren.quote:
Boston, Atlanta, Boston voor de laatste drie.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:12 schreef pfaf het volgende:
Tof van de Hawks inderdaad. Volgende match in Boston of Atlanta?
Weinig minuten voor de volledige bank ondanks de blow-out.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:31 schreef popolon het volgende:
Bye bye Dallas.4-1 Hornets en Paul met een hele mooie triple double.
Pistons winnen vrij eenvoudig, 3-2
Precies, zo zie ik het ook. En dat er geen schorsing voor Perkins is... tsja... Hij doet één stap en staat stil (on the court, dat dan wel). En dan stapt hij terug. Volgens de regels is het fout, maar zeker niets serieus.quote:Op woensdag 30 april 2008 16:54 schreef D-Wade het volgende:
Na het zien vind ik het eerlijk gezegd echt geen wegduwen.
Die ref houd hem vast en KG trekt zich gewoon los, niks mis mee.
Aanraken van de ref is een schorsing in zulke gevallen. Al jaren.quote:Op woensdag 30 april 2008 16:54 schreef D-Wade het volgende:
Na het zien vind ik het eerlijk gezegd echt geen wegduwen.
Die ref houd hem vast en KG trekt zich gewoon los, niks mis mee.
Tsja.... je kunt moeilijk alle spelers ontslaanquote:Op woensdag 30 april 2008 21:36 schreef popolon het volgende:
Avery weg bij Dallas. Alsof dat team nog te redden valt.
The final mark during Johnson’s tenure: 194-70 in the regular season, 23-24 in the playoffs.
Misschien is dat wel beter.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:43 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
zen.
Tsja.... je kunt moeilijk alle spelers ontslaan
SopCast 6543, dus.quote:Op donderdag 1 mei 2008 02:38 schreef Shivo het volgende:
Zijn de Celtics vanavond nog ergens op Sopcast te vinden?
Net als de volgende twee wedstrijdenquote:Op donderdag 1 mei 2008 02:29 schreef popolon het volgende:
Cavs - Wizards gaat gelijk op, must win voor Washington.
Als de Celtics goed defense spelen zijn ze echt erg moeilijk te verslaan. Het is een uitmuntend defensief team en offensief zijn ze ook vrij effectief (ze hadden geloof ik de grootste scoring differential in de NBA) en kunne goed het tempo bepalen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 05:36 schreef Shivo het volgende:
Eenzijdige wedstrijd, Celtics klasse beter. Op naar Atlanta maar weer.
Voor de volgende wedstrijd (of het nou de zevende of de eerste van de volgende ronde is) gaan we kaartjes proberen te bemachtigenquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:21 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Als de Celtics goed defense spelen zijn ze echt erg moeilijk te verslaan. Het is een uitmuntend defensief team en offensief zijn ze ook vrij effectief (ze hadden geloof ik de grootste scoring differential in de NBA) en kunne goed het tempo bepalen.
Tegen Orlando zie ik geen problemen, heel ander team dan de vliegende Sixers. Celtics zijn de gedoodverfde kandidaten voor EC titel dus het kan alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:59 schreef D-Wade het volgende:
Orlando zal veel beter voorbereid en uitgerust zijn tegen de Pistons.
Die zijn al sinds maandag klaar.
Als de Pistons het vanacht nog niet afmaken hoop ik echt dat ze eruit vliegen in Game 7......
Hopen, hopen ... lijkt me ook wel leuk (zeker voor Kobe, vooral als de Lakers kampioen worden) maar ik verwacht het niet. Mochten de Spurs en de Pistons elkaar treffen dan hoop ik dat de Pistons winnen. Voor Rip.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:34 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoop toch stiekem een keer op de Lakers. Lijkt me wel wat.
Ik zie de Lakers nu toch wel als de grootste favoriet, na de komst van Gasol is die ploeg echt enorm stabiel geworden. Kijk alleen maar is naar de cijfers van Luke Walton die vanaf de bank komt en ze hebben de beste coach in de NBA-historie, die man heeft alles al een keer meegemaakt net als Kobe. Odom en Gasol zijn weer enorm gretig om een prijs te pakken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:29 schreef Barca het volgende:
[..]
Hopen, hopen ... lijkt me ook wel leuk (zeker voor Kobe, vooral als de Lakers kampioen worden) maar ik verwacht het niet. Mochten de Spurs en de Pistons elkaar treffen dan hoop ik dat de Pistons winnen. Voor Rip.
Denk dat te veel spelers de ervaring van play-offs basketball winnen. Spurs en Pistons weten beiden what it takes. Komen al jaren ver, pakten de titel in 2003/2004 (Pistons) respectievelijk 2002/2003, 2004/2005 en 2006/2007(Spurs). Waarvan de Spurs in 2004/2005 wonnen van de Pistons in7 games.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:14 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
Ik zie de Lakers nu toch wel als de grootste favoriet, na de komst van Gasol is die ploeg echt enorm stabiel geworden. Kijk alleen maar is naar de cijfers van Luke Walton die vanaf de bank komt en ze hebben de beste coach in de NBA-historie, die man heeft alles al een keer meegemaakt net als Kobe. Odom en Gasol zijn weer enorm gretig om een prijs te pakken.
Dat wel, aan de andere kant gun ik het de Celtics - van alle overgebleven teams - het nog het meest.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:23 schreef jmac het volgende:
Nu hoop ik stiekem eigenlijk dat ze eruit vliegen. Altijd sympathie voor de underdog
Zeg dat maar eens tegen Popolonquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat wel, aan de andere kant gun ik het de Celtics - van alle overgebleven teams - het nog het meest.
We? Miami deed niet eens mee. Of bedoel je een ander team, en zo ja, welk?quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:15 schreef Barca het volgende:
[..]
We? Miami deed niet eens mee. Of bedoel je een ander team, en zo ja, welk?
quote:Atlanta Hawks forward Josh Smith has said his team is "going to shock the world" by upsetting the Celtics. Teammate Josh Childress has said he doesn't think "there's any position where you can say we are severely undermanned against them."
DAt wou ik ook al vragen.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:36 schreef F1Bas het volgende:
Wie weet welke wedstrijd er op Sport1 komt vanavond?
Oh, okay. Dacht dat je je clubliefde toonde.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:18 schreef D-Wade het volgende:
[..]
[..]
![]()
Zei hij voor de series waren begonnen.
Ook een mooi wedstrijd! Hup Jazz, al zie ik ze niet winnen.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:48 schreef Colplay het volgende:
staat om 21.45 live nba, dus dat zou lakers - jazz zijn
Paul? Nee. Nu echt eens Kobe. De beste speler sinds Jordan, wordt eens tijd voor een MVP.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ook een mooi wedstrijd! Hup Jazz, al zie ik ze niet winnen.
Kobe MVP? Ik ga toch voor Paul.
Warriors - Dallas was ook verrassend vorig jaar.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:37 schreef popolon het volgende:
Atlanta heeft 't fantastisch gedaan tegen Boston maar dit is wel het einde van de rit. De Hawks gaan zeker niet winnen @ Celtics.
Het zou wel een van de grootste verrassingen ooit zijn in de NBA als het zou gebeuren.
Dat is dus ook de reden dat hij de prijs nu krijgt. Omdat het tijd wordt. Heeft elk seizoen goed gespeeld, maar was eigenlijk alleen twee jaar terug echt de beste. Nu verdient Paul het ook veel meer. Met dit team deze prestatie neerzetten is ongelofelijk. Dit is echt een keuze gebaseerd op de hele carriere van Kobe en niet op zijn prestaties van dit seizoen.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Paul? Nee. Nu echt eens Kobe. De beste speler sinds Jordan, wordt eens tijd voor een MVP.
Wtf. Hij leidt het hele team naar de 1e plaats in het Westen. Paul is ook waardevol, maar dat zijn West en Chandler ook. Denk dat Bryant belangrijker is.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:51 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dat is dus ook de reden dat hij de prijs nu krijgt. Omdat het tijd wordt. Heeft elk seizoen goed gespeeld, maar was eigenlijk alleen twee jaar terug echt de beste. Nu verdient Paul het ook veel meer. Met dit team deze prestatie neerzetten is ongelofelijk. Dit is echt een keuze gebaseerd op de hele carriere van Kobe en niet op zijn prestaties van dit seizoen.
Maar de Lakers hebben de eerste plaats pas behaald na het aantrekken van Gasol. Daarvoor stond het rond de vierde plaats. Met Gasol, Odom, Bynum en Fisher heeft Bryant betere ploeggenoten dan Paul. LA Lakers zijn absoluut het beste team op het moment, maar dat komt niet alleen maar door Kobe, maar door een heel sterk team met een topcoach. Vandaar dat ik vind dat Paul op basis van zijn spel dit seizoen meer verdiend. Gemiddeld een double-double over een heel seizoen en de absolute leider van de ploeg.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wtf. Hij leidt het hele team naar de 1e plaats in het Westen. Paul is ook waardevol, maar dat zijn West en Chandler ook. Denk dat Bryant belangrijker is.
Helemaal met je eens!quote:Op zondag 4 mei 2008 18:12 schreef Colplay het volgende:
[..]
Maar de Lakers hebben de eerste plaats pas behaald na het aantrekken van Gasol. Daarvoor stond het rond de vierde plaats. Met Gasol, Odom, Bynum en Fisher heeft Bryant betere ploeggenoten dan Paul. LA Lakers zijn absoluut het beste team op het moment, maar dat komt niet alleen maar door Kobe, maar door een heel sterk team met een topcoach. Vandaar dat ik vind dat Paul op basis van zijn spel dit seizoen meer verdiend. Gemiddeld een double-double over een heel seizoen en de absolute leider van de ploeg.
Dan mag je wel gaan, ze beginnen zo.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:21 schreef Shivo het volgende:
Ik heb tickets dus Boston 'd better win. Ik hoop op een gave wedstrijd!
Daar heb ik dus flink geld mee verloren met die al die rebounds van hem.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:31 schreef Colplay het volgende:
Utah komt langzaam terug in de wedstrijd, alleen kunnen ze Bryant weer niet stoppen. Okur heeft al acht aanvallende rebounds gepakt!!
Typisch was die lay-up van Deron die bleef hangen.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:33 schreef Colplay het volgende:
Utah allemaal een slecht vierde kwart. Kwamen tot op vier, maar daarna ging er niets meer in. Nu maar hopen dat ze in tweede wedstrijd beter schieten. Dan hebben ze zeker een kans.
De Jazz hadden al die rebounds echt wel nodig om in de wedstrijd te blijven zeg. OP het laatst van de wedstrijd een foutenfestijnquote:Op maandag 5 mei 2008 00:33 schreef Colplay het volgende:
Utah allemaal een slecht vierde kwart. Kwamen tot op vier, maar daarna ging er niets meer in. Nu maar hopen dat ze in tweede wedstrijd beter schieten. Dan hebben ze zeker een kans.
Schotpercentage van Utah kwam uit op 37 procent, waarbij ze op een moment 1 op 20 jumpers schoten. Gelukkig hoeven ze maar 1 wedstrijd in LA te winnen als ze er maar voor zorgen dat ze thuis alles winnen. Wordt wel een echte play-off serie met lekker fysiek basketbalquote:Op maandag 5 mei 2008 21:01 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
De Jazz hadden al die rebounds echt wel nodig om in de wedstrijd te blijven zeg. OP het laatst van de wedstrijd een foutenfestijnWat is het nu plezierig om Bryant de free throws te zien schieten in plaats van shaq
![]()
Jazz hebben zeker een kans, maar vergeet niet de lakers de Jazz in de regular season ook 3 keer hebben verslagen (zonder Pau Gasol).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |