Ik ben niet Hollands Nederlands, maar een Indische Nederlander. Als dat ze denken dat ik een andere achtergrond heb dan ik werkelijk heb, okay. Maar dat je van hun gezicht af kan lezen dat ze het niet positief bedoelen is het al andere koek. Gewoon niet tof dus..quote:Op zondag 11 mei 2008 00:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat mensen denken dat je niet Hollands Nederlands bent,
Half Nederlands, Half Surinaams/Indiaasquote:Op zondag 11 mei 2008 20:06 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zou niet eens weten wat rooosje voor moet stellen
Op die manierquote:Op zondag 11 mei 2008 21:52 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Ik ben niet Hollands Nederlands, maar een Indische Nederlander. Als dat ze denken dat ik een andere achtergrond heb dan ik werkelijk heb, okay. Maar dat je van hun gezicht af kan lezen dat ze het niet positief bedoelen is het al andere koek. Gewoon niet tof dus..
wat ik voor de rest voorstel is in dit topic volledig off-topic.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
Ja nee dat wist ik wel. Maar de rest.
Ik spreek accentloos Nederlands. Maar hier in Fryslân speek ik Bildts, en daardoor word ik wle eens voor Duitser aangezienquote:
Tijdje in de randstad gewoondquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Iemand die Bildts proat, en accentloos Nederlands? Ik geloof er niks van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tijdje in de randstad gewoondEn waar heb je dan gewoond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb dat ook een beetje hier in Rotterdam. mijn hele familie is blondig en allemaal blauwe ogen, en ik heb donkerbruin haar en bruine ogen. Mijn moeder is Portugees, maar zelfs zij heeft geen bruine ogen. Maar ja ik word vaak voor turk aangezien (en soms ook in het turks aangesproken door turkse mensen die de weg willen weten), vooral in de winter als ik bijna geen kleur heb. Kep daardoor wel geleerd hoe discriminerend sommige mensen zijn totdat ze doorkrijgen dat ik nl / portugees ben. Beetje krom allemaal maar ja. Kep nu een paar dagen in de zon gezeten dus kben weer wat bruinerquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:31 schreef Sora het volgende:
ik word hier in A'dam oost regelmatig voor allochtoon aangezien, ook in de kroeg krijg ik vaak die vragen. ironische is dat ik zelfs van germaanse afkomst ben (alleen dan dus niet bepaald blond + staalblauwe ogen, rest van m'n familie wel)
was je gisteren toevallig in 058 leeuwar4den en speel je in een band??!!!quote:Op maandag 21 april 2008 11:51 schreef shinydiscoball het volgende:
moeder: NL
Vader: Sierra Leone (west afrika)
In de zomer ben ik wel iets donkerder dus dan zie je eerder dat ik halfbloedje (zwart/wit) ben denk ik.
haha nee maar hoe heet die band en zaten er alleen meisjes in? Want ik ken wel iemand die enigzins op mij lijkt...quote:Op zondag 18 mei 2008 18:57 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
was je gisteren toevallig in 058 leeuwar4den en speel je in een band??!!!![]()
![]()
![]()
ja alleen meisjes,en eentje is ook half afrikaans en lijkt ontzettend veel op je!!!!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:20 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
haha nee maar hoe heet die band en zaten er alleen meisjes in? Want ik ken wel iemand die enigzins op mij lijkt...
Zijn zij het? (Buctherbaby) http://blubell.hyves.nl/quote:Op zondag 18 mei 2008 19:31 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ja alleen meisjes,en eentje is ook half afrikaans en lijkt ontzettend veel op je!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |