Waarom zijn onze berichten nou verwijderd? :Squote:Op woensdag 16 april 2008 16:40 schreef Deliah het volgende:
Sorry, sorry, ik had even niet door dat het mss niet zo netjes is.
Omdat iemand daarvoor uitmaken not done is, alhoewel jij het sportief oppakte. Op dat moment had ik echter Deliah's post al ge-edit en dus daarna de jouwe ook.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:47 schreef slaapvaak het volgende:
Waarom zijn onze berichten nou verwijderd? :S
Komt door je baardquote:Op woensdag 16 april 2008 23:28 schreef Burakius het volgende:
Meerdere malen voor: Iranees, Afghaan, Irakees, Marokkaan, Italiaan en zelfs Indiër uitgemaakt.
quote:
Zoiets had ik in Turkije afgelopen zomer ook.. Ben je Deens? Noors? Duits? ehm.. Zweeds? Frans?... en toen: "From Holland?"quote:Op donderdag 17 april 2008 01:11 schreef Elfletterig het volgende:
Mij vroegen ze toen of ik uit Denemarken of Noorwegen kwam, omdat ik nogal blond en blank ben.
Oh geen probleem hoor, volgens mij was het niet lullig bedoeld.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Omdat iemand daarvoor uitmaken not done is, alhoewel jij het sportief oppakte. Op dat moment had ik echter Deliah's post al ge-edit en dus daarna de jouwe ook.
Foto!quote:Op woensdag 16 april 2008 11:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wel
Laatste:
[..]
Dus... iemand anders ook?
Yup, Ik wordt altijd wel voor een Turk, Italiaan, Spanjaard of heel soms Griek aangezien.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wel
Laatste:
[..]
Dus... iemand anders ook?
OMGquote:Op donderdag 17 april 2008 15:48 schreef MuchachoNL het volgende:
[..]
Yup, Ik wordt altijd wel voor een Turk, Italiaan, Spanjaard of heel soms Griek aangezien.
Hier op mijn werk werken nu zoveel polen dat de bedrijfsleiders (ja, het is een heeel groot bedrijf) eerst Engels tegen me praten om te zien of ik Pools of Nederlands ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |