Dus... iemand anders ookquote:- groepje Trukse jongens: Ja wat ben jij
Ik: uh
- Ja wat ben jij, je bent iets !!
Ik: uh.... ??
- Ja je bent kwart Tunesisch of zo, ik weer het zeker!
Ik: Nee, 100% Nederlands, ariėr, jeweets!
- Neeee dat geloven we ECHT niet
Kom Hoi_Piepeloi inderdaad regelmatig tegen in poolse telefoonboeken inderdaad.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik werkte als kamermeisje in een hotel, en een van de meisjes die daar werkte ging opeens in het Pools tegen me lullendie zag me aan voor een Pool dus. Maar dat zal ook wel grotendeels aan mijn naam liggen
.
Nee, was ook mijn voornaamquote:Op woensdag 16 april 2008 11:47 schreef DroogDok het volgende:
Kom Hoi_Piepeloi inderdaad regelmatig tegen in poolse telefoonboeken inderdaad.![]()
Ik heb van nature heel lichtblond haarquote:Weet je zeker dat het niet gewoon aan je slecht geblondeerde haar met uitgroei ligt?
Ik?quote:
Nee, TS. Of komt dat door haar Italiaanse naam en sig? Ik heb wel eens foto's van haar gezien en dan denk ik ook niet: "Goh, wat een typisch Hollandse meid!"quote:
Tja, je doet het jezelf aan he! Nu moet je wel een fobo gaan aanschaffen!quote:Op woensdag 16 april 2008 11:58 schreef alors het volgende:
Ja een paar Armenen, meen ik, waren ervan overtuigd dat ik Russisch was, want Russische vrouwen waren zo mooi volgens hun
Ik zou niet graag voor een Russische aangezien wordenquote:Op woensdag 16 april 2008 11:58 schreef alors het volgende:
Ja een paar Armenen, meen ik, waren ervan overtuigd dat ik Russisch was, want Russische vrouwen waren zo mooi volgens hun
nou... veel russische vrouwen zijn werkelijk waar prachtig! die lopen zelfs met -20 nog in een minirok!quote:Op woensdag 16 april 2008 12:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou niet graag voor een Russische aangezien worden.
True.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou... veel russische vrouwen zijn werkelijk waar prachtig! die lopen zelfs met -20 nog in een minirok!.
das wel vaak waar. in rusland en oekraine daarentegen lopen ze er eigenlijk best classy bij! beetje zakenvrouwentypes!quote:Op woensdag 16 april 2008 12:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True.
Maar tegelijkertijd vind ik ze er ook vaak ordinair uit zien. Ik pik een Russische er iig zo uit.
dan kijk je toche cht niet goed genoegquote:Op woensdag 16 april 2008 12:21 schreef Viking84 het volgende:
Waarom hebben al die mensen die hier posten geen fobo?.
Ik heb bij Russische vrouwen ook altijd de associatie met te korte rokjes met witte laarzen, kleren van de Skooter en teveel make-up op de verkeerde plaatsen. Terwijl er absoluut niet zo uitziequote:Op woensdag 16 april 2008 12:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True.
Maar tegelijkertijd vind ik ze er ook vaak ordinair uit zien. Ik pik een Russische er iig zo uit.
Nee jij trekt volle zalenquote:Op woensdag 16 april 2008 12:21 schreef Viking84 het volgende:
Omdat dat totaal niet relevant is voor dit topic?quote:Op woensdag 16 april 2008 12:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht dat je altijd moslim wasquote:Op woensdag 16 april 2008 12:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Omdat dat totaal niet relevant is voor dit topic?
OT: ik heb een heel licht accent, dus word ik wel eens voor een Amerikaanse aangezien (terwijl ik half Canadees ben)
Canada ligt toch in Amerika?quote:Op woensdag 16 april 2008 12:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Omdat dat totaal niet relevant is voor dit topic?
OT: ik heb een heel licht accent, dus word ik wel eens voor een Amerikaanse aangezien (terwijl ik half Canadees ben)
Dat schijnen er wel meer te denken, zie het FB topic hier.quote:
Amerika = VSquote:
Jij ziet er overigens wel goed uit hoor!quote:Op woensdag 16 april 2008 12:56 schreef Re het volgende:
Ik heb al vanalles naar mijn hoofd geslingerd gekregen ja
Je bent een beetje een Fransoosquote:Op woensdag 16 april 2008 12:56 schreef Re het volgende:
Zoals?quote:Op woensdag 16 april 2008 12:56 schreef Re het volgende:
Of nee meer een Belg of Noord-Frankrijkquote:Op woensdag 16 april 2008 12:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Je bent een beetje een Fransoos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |