ski-zu-kie ?quote:Op woensdag 16 april 2008 13:01 schreef skiczukie het volgende:
Nooit. Alleen als ik mijn achternaam moet spellen krijg ik standaar de vraag: "Is dat Pools ofzo?"
In China vroeg eens een man aan mij of ik Chinese ben, omdat ik zwart haar heb.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:17 schreef LXIV het volgende:
Meldt!
En wanneer ik in het buitenland kom dan denken ze vaak dat ik lokaal ben.
Zit er dan een verschil in een Nederlander en een Duitser?quote:Op woensdag 16 april 2008 13:08 schreef Individual het volgende:
100% Nederlander (minstens 7 generaties), maar verward voor Duitser, Scandinavier, Oostblokker, Rus, Zuid Afrikaan, Zimbabwaan (nou ja Rhodesier eigenlijk), Amerikaan, Brits en Canadees.
Er is me zelfs eens verteld dat ik goed NL spreek voor een Brit.
Ik wordt constant aangezien voor een buitenlander omdat ik dat meestal ook ben!
Mof!quote:Op woensdag 16 april 2008 13:13 schreef Intrepidity het volgende:
Afgezien van een enkele verwijzing dat ik uitkomstig uit Mongolie zou wezen niet
Maar stiekum ben ik 1/32e duits
Wij hebben nog enigszins humor!quote:Op woensdag 16 april 2008 13:10 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zit er dan een verschil in een Nederlander en een Duitser?
.. de fietsbel dan .. misschien? Alsjeblieft?quote:Op woensdag 16 april 2008 13:19 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar je opa krijgt mooi z'n fiets niet terug
Heb ik dus ook nooit last van.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:07 schreef 6L6 het volgende:
Nooit last van. Ze zien me in het buitenland altijd voor Nederlander (of heel soms een ander Noord-Europees land) aan. Zal wel door mijn arische uiterlijk komen.
Grappig is dat ze in Duitsland vooral bruin haar en bruine ogen schijnen te hebben.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:18 schreef slaapvaak het volgende:
Ik voldoe volgens mij ook aan enkele arische stereotypes dus denken ze meteen, 'German'.
Precies, maar dat is het stereotype he.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:31 schreef Deliah het volgende:
[..]
Grappig is dat ze in Duitsland vooral bruin haar en bruine ogen schijnen te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |