Want alle vrouwen daar zijn secretaresses?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:05 schreef Troel het volgende:
Het is secretaressedag in Nederland en bij ons dus damesdag
Bij mijn eerste baan hadden ze ook een damesdag. Ik voelde me inderdaad wel een beetje beledigdquote:Op donderdag 17 april 2008 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou me namelijk bijna beledigd voelen als ik nu een bloemetje kreeg voor secretaressedag
Inderdaad, echt zo van: Hier heb je een mooie bos bloemen. Omdat je een vagina hebt.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:20 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Bij mijn eerste baan hadden ze ook een damesdag. Ik voelde me inderdaad wel een beetje beledigd. Gelukkig doen we hier niet aan, dus die doos bonbons heb ik niet gehad
.
Ik ook! Heel erg zelfs.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou me namelijk bijna beledigd voelen als ik nu een bloemetje kreeg voor secretaressedag
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Inderdaad, echt zo van: Hier heb je een mooie bos bloemen. Omdat je een vagina hebt.!!
Ik niet, want er was een heel leuk mailtje bijquote:Op donderdag 17 april 2008 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
Uhm, dit is wel erg toepasselijk hier op kantoor hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 12:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dan met een lage stem antwoorden "Tegenwoordig wel, ja"
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dan met een lage stem antwoorden "Tegenwoordig wel, ja"
Kwam net een vrouwelijke collega binnen: Oh, hebben jullie geen bloemetje gehad?quote:
Da's alleen maar omdat je niets krijgtquote:Op donderdag 17 april 2008 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
vind het zó onzinnig, dat soort dagen
Ik heb ook in een echt mannenbedrijf gewerkt en daar vond ik het ook niet leukquote:Op donderdag 17 april 2008 14:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Da's alleen maar omdat je niets krijgt
Nee, serieus, in een mannenbedrijf als dit is het echt wel leuk om een bloemetje te krijgen. Het werd door de directeur langsgebracht en hij kwam even later nog kijken of ik er ook blij mee was (ik was er niet toen hij het kwam brengen)
Ik ook nietquote:Op donderdag 17 april 2008 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
neeik ben namelijk geen secretaresse
![]()
Dat maakt het voor mijn gevoel alleen maar erger... Dag gelijkwaardigheid onder collega'squote:Op donderdag 17 april 2008 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ook in een echt mannenbedrijf gewerkt en daar vond ik het ook niet leuk
Nee, ik durf nog niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 07:09 schreef Gaoxing het volgende:
Veel plezier Kwakveense! Zingze(en het is kaosjing, zo ongeveer. Maar ik luister goed naar Gao)
Na de enthousiase beschrijving van Moblo ergens in het vorige topic ben ik ook maar eens gaan kijken wie Evy is, heb de boel gedownload, en heb gisteren voor het eerst gelopen. Omdat ik al een paar weken 'zelf' bezig was, ben ik met les 8 begonnen, en dat bleek een goede gok: ik was lekker moe, maar niet belachelijk uitgeput. Eigenlijk wil ik vanavond wel weerBen jij al begonnen Ingrid?
Yoni, gefeliciteerd met je 40D! Hoe bevalt 'ie? Kom je van een 350?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |