Beetje laat maar waarom dan eigenlijk niet de Indio's?quote:Op maandag 28 april 2008 18:39 schreef Macka66 het volgende:
Een Didymos jacqard (maar niet de Indio's) in maat 6 is voor jouw wensen denk ik de ideale doek. Ware het niet dat Didymos niet alleen qua kleuren en materialen een klasse apart is maar ook qua prijs
Het lijkt me het programma van de wasmachine, maar als je een fijnwasprogramme hebt dan centrifugeren die al niet standaard heel snel dus dat moet wel kunnen.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:17 schreef Ardenlyn het volgende:
Bedoelen jullie met centrifuge een apart apparaat of het centrifugeren van de wasmachine?
Webkim zocht een koeldragende doek. De Indio's dragen niet koel, de andere jacquards (vooral de waves) wel.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:10 schreef TearSong het volgende:
[..]
Beetje laat maar waarom dan eigenlijk niet de Indio's?
Ze zien er zo mooi uit. Maar misschien meer iets voor de winter danquote:Op maandag 5 mei 2008 16:29 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Webkim zocht een koeldragende doek. De Indio's dragen niet koel, de andere jacquards (vooral de waves) wel.
Ik heb ze overigens niet zelf gedragen, wel gevoeld. En de Indio's voelen idd dikker aan.
en de herfst en de lentequote:Op maandag 5 mei 2008 17:37 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ze zien er zo mooi uit. Maar misschien meer iets voor de winter dan
Dat lijkt me dan weer wel lekker voor de zomerquote:Neu**Das „Leichte“ ist ein gewebtes Baby-Tragetuch in der sehr guten HOPPEDIZ® Qualität. Einziger Unterschied: Das „Leichte“ ist aus feinerem Garn gewebt. Dadurch ist das Gefühl für Ihr Baby und Sie besonders geschmeidig, angenehm und luftig leicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |