quote:Op woensdag 16 april 2008 08:40 schreef Happel het volgende:
Ik denk dat ajax kampioen gaat worden. En ik zou het eerlijk gezegd nog grappig vinden ook.
Geen probleemquote:Op woensdag 16 april 2008 08:50 schreef KELDER het volgende:
guitarist, top dat je de link naar het nieuwe topic in het oude zet, vind ik altijd erg makkelijk.
on-topic: hopen op vanavond, kan de spanning zondag niet nog een keer aan
Jij hoopt gewoon dat ajax kampioen wordt vieze stinkjoodquote:Op woensdag 16 april 2008 08:40 schreef Happel het volgende:
Ik denk dat ajax kampioen gaat worden. En ik zou het eerlijk gezegd nog grappig vinden ook.
JODUUUUUUUUUUHH !!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij hoopt gewoon dat ajax kampioen wordt vieze stinkjood
quote:Bakkal na competitie in gesprek met PSV
Otman Bakkal praat volgende week opnieuw met PSV om overeenstemming te bereiken over een nieuw contract. Bij een eerdere poging raakten beide partijen het niet eens over een eventuele gelimiteerde transfersom in de verbintenis.
"Na volgende week heb ik een gesprek met PSV en dan praten we er over", zegt zaakwaarnemer Soren Lerby tegen VoetbalVandaag. Hij laat in het midden of Bakkal zijn eisen heeft bijgesteld. "Daar is nog niets van te zeggen. Als alles er naar zijn zin uitziet, zou hij graag willen blijven."
Bakkal maakt momenteel een uitstekend seizoen door bij PSV. De 23-jarige middenvelder werd de afgelopen seizoenen uitgeleend aan FC Eindhoven, FC Den Bosch en FC Twente, maar startte dit seizoen dertig keer in de basisopstelling van de regerend landskampioen.
Bakkal zou een gelimiteerde transfersom van 2,5 miljoen euro verlangen van PSV.
ik vrees het ook... erg zonde maar zie het wel gebeuren. Natuurlijk wel aanmoedigen en hopen dat het goed komt zondag, maar vrees het ergste.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:06 schreef navigator het volgende:
Niks kampioen vanavond.
En zondag ook, het loon van de angst krijgen jullie uitbetaald; tweede op doelsaldo!
Kut club
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij hoopt gewoon dat ajax kampioen wordt vieze stinkjood
Als PSV achter komt in Arnhem ben ik idd bang dat het gebeurd is ja.....quote:Op woensdag 16 april 2008 09:31 schreef 19patje72 het volgende:
[..]
ik vrees het ook... erg zonde maar zie het wel gebeuren. Natuurlijk wel aanmoedigen en hopen dat het goed komt zondag, maar vrees het ergste.
Denk dat Vitesse erop zal vliegen en snel 1-0 scoort. Daarna moet PSV komen en zal de 2-0 vallen door de ruimte achterin... en dan is het gedaan...
Snap ik, maar ik trek het zo langzamerhand niet meerquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:40 schreef Happel het volgende:
Hoezo niet?quote:Op woensdag 16 april 2008 10:49 schreef mcyodogg het volgende:
Helaas mogen we de Railway Cup niet verdedigen deze zomer.
Ik zag al dat naast Lokomotiv, AC Milan/Chelsea/Sevilla meededen.quote:
Ik dacht dat we daar weer voor uitgenodigd warenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:49 schreef mcyodogg het volgende:
Helaas mogen we de lucratieve Railway Cup niet verdedigen deze zomer.
Dan zal het haast welquote:Op woensdag 16 april 2008 08:40 schreef Happel het volgende:
Hier nog een. Ik wil zondag wel weer eens ontspannen naar een wedstrijd kunnen kijken.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Precies, het beste zou gewoon zijn dat Ajax vanavond punten verspeeld, ik zit heel het seizoen al gestressed op de tribune en voor de tv. Maar het zal wel zondag pas beslist worden ben ik bang.
zou ik toch minder leuk vinden dan zondag kampioen.. maar goed kampioen is kampioenquote:
Je weet niet wat je zegt. Natuurlijk hoop je dat we vanavond kampioen worden. Lukt dat niet, dan kan het echt nog fout gaan hoor. Moeten gewoon kampioen worden, hoe maakt niet uit.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:43 schreef jpg97 het volgende:
Hoop niet dat psv vanavond al kampioen wordt. Voor mijn zenuwen wel, maar voor het feestje zondag niet
Toch liever nu. Dalijk gaan ze prutsen Zondag (Ook al verwacht ik dat niet)quote:Op woensdag 16 april 2008 12:06 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
zou ik toch minder leuk vinden dan zondag kampioen.. maar goed kampioen is kampioen
Hou toch op klojo.quote:
Join us: Wedden op Sport #862: PSNeequote:Op woensdag 16 april 2008 11:59 schreef Whiteguy het volgende:
Zo.. bij deze EUR 100 op ajax gezet.
Wint ajax, 70 euro winst.
Wint ajax niet, is psv kampioen... en ach.. dan kan die 100 euro me ook niet zo veel boeien
Houd zelf je bek hoerenjongquote:Op woensdag 16 april 2008 12:13 schreef navigator het volgende:
[..]
Hou toch op klojo.
Jullie schijten allemaal in je broek voor zondag, daarom hoopt iedereen dat het vanavond lukt.
Triest
Klopt. Maarja het kan beter binnen zijn.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:06 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
zou ik toch minder leuk vinden dan zondag kampioen.. maar goed kampioen is kampioen
Precies, een paar jaar geleden ging ik naar een thuiswedstrijd met in mijn achterhoofd de vraag met hoeveel we zouden winnen. Nu zit ik al een heel seizoen met de billen tegen elkaar geknepen naar wedstrijden tegen degradatiekandidaten te kijken.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:52 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Hier nog een. Ik wil zondag wel weer eens ontspannen naar een wedstrijd kunnen kijken.
OK was ook niet handig van mij, reageren op een nog in de kast zittend homootje van 16 jaar. Mijn oprechte excuses.quote:
Zet ff je adres hier neer dan kan die gast ff wat snoep naar je opsturen.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:41 schreef navigator het volgende:
[..]
OK was ook niet handig van mij, reageren op een nog in de kast zittend homootje van 16 jaar. Mijn oprechte excuses.
I detect failquote:Op woensdag 16 april 2008 12:41 schreef navigator het volgende:
[..]
OK was ook niet handig van mij, reageren op een nog in de kast zittend homootje van 16 jaar. Mijn oprechte excuses.
Waarom is het triest dat we hopen dat we vanavond kampioen worden?quote:Op woensdag 16 april 2008 12:41 schreef navigator het volgende:
[..]
win-win situatiequote:Op woensdag 16 april 2008 11:59 schreef Whiteguy het volgende:
Zo.. bij deze EUR 100 op ajax gezet.
Wint ajax, 70 euro winst.
Wint ajax niet, is psv kampioen... en ach.. dan kan die 100 euro me ook niet zo veel boeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |