quote:Op woensdag 16 april 2008 08:40 schreef Happel het volgende:
Ik denk dat ajax kampioen gaat worden. En ik zou het eerlijk gezegd nog grappig vinden ook.
Geen probleemquote:Op woensdag 16 april 2008 08:50 schreef KELDER het volgende:
guitarist, top dat je de link naar het nieuwe topic in het oude zet, vind ik altijd erg makkelijk.
on-topic: hopen op vanavond, kan de spanning zondag niet nog een keer aan
Jij hoopt gewoon dat ajax kampioen wordt vieze stinkjoodquote:Op woensdag 16 april 2008 08:40 schreef Happel het volgende:
Ik denk dat ajax kampioen gaat worden. En ik zou het eerlijk gezegd nog grappig vinden ook.
JODUUUUUUUUUUHH !!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij hoopt gewoon dat ajax kampioen wordt vieze stinkjood
quote:Bakkal na competitie in gesprek met PSV
Otman Bakkal praat volgende week opnieuw met PSV om overeenstemming te bereiken over een nieuw contract. Bij een eerdere poging raakten beide partijen het niet eens over een eventuele gelimiteerde transfersom in de verbintenis.
"Na volgende week heb ik een gesprek met PSV en dan praten we er over", zegt zaakwaarnemer Soren Lerby tegen VoetbalVandaag. Hij laat in het midden of Bakkal zijn eisen heeft bijgesteld. "Daar is nog niets van te zeggen. Als alles er naar zijn zin uitziet, zou hij graag willen blijven."
Bakkal maakt momenteel een uitstekend seizoen door bij PSV. De 23-jarige middenvelder werd de afgelopen seizoenen uitgeleend aan FC Eindhoven, FC Den Bosch en FC Twente, maar startte dit seizoen dertig keer in de basisopstelling van de regerend landskampioen.
Bakkal zou een gelimiteerde transfersom van 2,5 miljoen euro verlangen van PSV.
ik vrees het ook... erg zonde maar zie het wel gebeuren. Natuurlijk wel aanmoedigen en hopen dat het goed komt zondag, maar vrees het ergste.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:06 schreef navigator het volgende:
Niks kampioen vanavond.
En zondag ook, het loon van de angst krijgen jullie uitbetaald; tweede op doelsaldo!
Kut club
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij hoopt gewoon dat ajax kampioen wordt vieze stinkjood
Als PSV achter komt in Arnhem ben ik idd bang dat het gebeurd is ja.....quote:Op woensdag 16 april 2008 09:31 schreef 19patje72 het volgende:
[..]
ik vrees het ook... erg zonde maar zie het wel gebeuren. Natuurlijk wel aanmoedigen en hopen dat het goed komt zondag, maar vrees het ergste.
Denk dat Vitesse erop zal vliegen en snel 1-0 scoort. Daarna moet PSV komen en zal de 2-0 vallen door de ruimte achterin... en dan is het gedaan...
Snap ik, maar ik trek het zo langzamerhand niet meerquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:40 schreef Happel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |