Nee, ik heb geen kat. Wel parkieten. Maar het git zit in laadjes en kastjes, waar de muizen niet bij kunnen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:14 schreef WRH het volgende:
[..]
ik hoop alleen niet dat je ook een kat hebt rondlopen, die willen nog wel eens in een muis happen, in het gif dan dus.
was voor ons reden om geen gif te nemen.
bovendien klinkt het wel leuk, dat gif maakt ze dood en ze drogen in etc, maar echt lekker vind ik het niet, van die wegrottende lijkjes achter de muren.
we vangen ze zelf en zetten ze buiten uit.
eigenlijk komen ze gewoon een paar keer per jaar met flink regen omdat ze dan buiten in hun normale holletjes last hebben van het water. stopt de regen zijn ook vaak de muizen weer weg en die paar die er dan zijn vangen we diervriendelijk.
Dat gif zorgt ervoor dat de muis leeg bloedt. Daardoor verdroogt het lijkt en gaat het niet rotten en stinken.quote:Op woensdag 16 april 2008 07:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
Die gifkorrels zullen best wel werken, alleen je weet niet waar de muis dood gaat. Als je pecht hebt gaat hij op een plek dood in je huis waar je niet bij kunt komen, maar waar vandaan de rotte lijklucht zich wel door je huis kan verspreiden... Dan heb je pas echt een probleem!
leegbloeden... vind ik persoonlijk ook niet echt een smakelijk idee dat er zoiets achter de muren gebeurt en ligt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:04 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Dat gif zorgt ervoor dat de muis leeg bloedt. Daardoor verdroogt het lijkt en gaat het niet rotten en stinken.
Dat is dezelfde manier waar ze bij groenteveilingen en distributiecentra muizen en ratten bestrijden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |