\\quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:36 schreef Elegy het volgende:
Of hij steekt die tent in de fik, hoekt alle concurrenten neer en redt haar heldhaftig uit de brand
Ik dacht altijd dat de meisjes vielen voor de foute jongens :'?quote:Op woensdag 16 april 2008 03:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg dat tegen haarMeisjes vallen voor types als jij, I know I do
Voor meisjes hoeft dit geen probleem te zijn. Ik weet dat ik (en álle andere jongens die ik ken) met het gesprek verder ga, hoe het meisje er ook uit ziet. (daar draait het natuurlijk om bij de eerste ontmoetingquote:Op woensdag 16 april 2008 12:41 schreef Sfokt het volgende:
Ik herken mezelf zo erg in jouw verhaal! Alleen ben ik dan juist een meisje dat tijdens het stappen altijd een leuke verlegen jongen ziet. Ik ben iemand die normaal zeker wel een gesprek met iemand aan durft te gaan, alleen in dit geval dus niet omdat ik hem zo leuk vind. En het is echt vreemd dat ik hem zo leuk vind omdat ik nog nooit met hem gepraat heb, maar er is gewoon iets! Ik snap je echt volkomen! Wel grappig dat jij in een soort gelijke situatie zit.
In een perfecte wereld zou jij de verlegen jongen zijn die ik iedere zaterdag zie en ik het meisje waar jij zo graag op af wilt stappen, maar aangezien dat deze kans klein is wil ik je wat tips geven.
Je moet echt op haar afstappen! Zet je over je angst heen want zo kom je ook niet verder. Alleen maar dromen is leuk, maar ik weet uit eigen ervaring dat het altijd weer balen is als de stapavond voorbij is en als dan nog steeds geen actie ondernomen hebt. Meisjes zijn zo makkelijk in te pakken! Je kunt haar wat te drinken aanbieden, "per ongeluk" tegen haar aanstoten en een gesprek beginnen, een vriend van je op haar afsturen, of gewoon lekker veel oogcontact maken en vervolgens op haar afstappen. Hou ons op de hoogte, en misschien tot zaterdag, haha.
Jij bent mijn verloren zus.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:18 schreef Breathtaking het volgende:
Ik denk dat je beter leuk en lief en vriendelijk en aardig enz enz. tegen haar kunt zijn, maar op een afstand moet blijven.
Dat meisje is gewend dat ze elke jongen kan krijgen, en als ze het dan een keer goed kan vinden met een jongen die haar niet overlaad met aandacht wordt ze vanzelf wel nieuwsgierig!
Dus geen overdreven hard to get, maar geef haar eens een beetje vernieuwing.
en dus ben jij het broertje?quote:
Ik wist dat ik slecht was met openingszinnen maar jij maakt het wel erg bont.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:19 schreef simmu het volgende:
als je echt wil gaan voor de *nu-of-nooit"-tactiek: stap met een voor haar lekker drankej (wat anderen al zeiden) op haar af, en zeg gewoon: "joh, ik zie je de hele tijd met zo'n zwerm binken om je heen. ik ben zelf normaal gezien wat verlegen, maar manmanman, ik vind je zo leuk, kunnen we niet gewoon ergens afspreken zonder al die binken? zou je niet naar de film willen met me?"
maar de nerd zonder social skills eindigt vaak met een goede, leuke en vet betaalde baan.quote:Op zondag 20 april 2008 01:26 schreef ObviousClone het volgende:
Begin met gesprekken, en work your way up (letterlijk~).
Mij is het overigens nooit gelukt. Leuke jongens met vlotte babbel worden over het algemeen toch leuker gevonden dan nerds zonder social skills.
Maar gewoon proberen, de dood of de gladiolen! Het is zeker het proberen waard.
Nee hoor, als je een goed betaalde baan wilt hebben moet je fatsoenlijk kunnen netwerken en juist wel social skills hebben. De nerd eindigt voor een tonnetje per jaar in één of ander gaar laboratorium.quote:Op zondag 20 april 2008 08:28 schreef simmu het volgende:
[..]
maar de nerd zonder social skills eindigt vaak met een goede, leuke en vet betaalde baan.
Ja, zeg alsjeblieft GEEN "binken"quote:Op zondag 20 april 2008 01:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik wist dat ik slecht was met openingszinnen maar jij maakt het wel erg bont.
ik denk dat bill en knut hier wel anders over denken. ik denk ook dat je beter af bent met gegarandeerd een ton per jaar met precies dat doen wat je leuk vindt dan met netwerken en spelen op de beurs (speaking of: gezien hoe *dat* loopt?)quote:Op zondag 20 april 2008 09:21 schreef Liquidootje het volgende:
Beetje optimistisch met jouw tonnetje he kakkerskindje
Wat heb je hier van geleerd dan?quote:Op zondag 20 april 2008 10:43 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Ik vind dit soort topics altijd zo leuk. Ik leer hier zo veel van.![]()
Ga verder, ook Vogelverschrikker heeft interesse in de magische trucs om vrouwen in te palmen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |