abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58080179
Sinds enige tijd kom ik bij het stappen regelmatig een leuk meisje tegen. Ik vind haar erg mooi, ze heeft een lieve lach en uitstraling, prachtige ogen, goed figuur... een echte schoonheid. Maar ik ben niet de enige die dat vindt: ze krijgt volop aandacht van jongens. Ook bij de meiden is ze populair. Ze heeft veel vrienden en vriendinnen en praat vrij makkelijk met iedereen.

Zelf ben ik nogal verlegen, een vrij stil en rustig type. Ik ben geen ster in het contact maken met nieuwe mensen, laat staan dat ik een goede versierder ben.

Ik zie haar alleen maar bij het stappen en dat vind ik erg lastig. Er zijn altijd wel jongens in haar buurt, vooral de wat stoerdere, populairdere types met een hele vlotte babbel. Jongens die mij waarschijnlijk zo omver zouden lullen.

Wat denken jullie, (hoe) maak ik kans om haar aandacht en interesse te winnen?
pi_58080182
quote:
Op woensdag 16 april 2008 03:46 schreef polki het volgende:
Sinds enige tijd kom ik bij het stappen regelmatig een leuk meisje tegen. Ik vind haar erg mooi, ze heeft een lieve lach en uitstraling, prachtige ogen, goed figuur... een echte schoonheid. Maar ik ben niet de enige die dat vindt: ze krijgt volop aandacht van jongens. Ook bij de meiden is ze populair. Ze heeft veel vrienden en vriendinnen en praat vrij makkelijk met iedereen.

Zelf ben ik nogal verlegen, een vrij stil en rustig type. Ik ben geen ster in het contact maken met nieuwe mensen, laat staan dat ik een goede versierder ben.

Ik zie haar alleen maar bij het stappen en dat vind ik erg lastig. Er zijn altijd wel jongens in haar buurt, vooral de wat stoerdere, populairdere types met een hele vlotte babbel. Jongens die mij waarschijnlijk zo omver zouden lullen.

Zeg dat tegen haar Meisjes vallen voor types als jij, I know I do
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  woensdag 16 april 2008 @ 03:52:25 #3
117061 Noisemaker
Geräuschmacher
pi_58080183
quote:
Op woensdag 16 april 2008 03:50 schreef Morwen het volgende:

[..]

Precies, dat meisje heeft vást geen aandacht voor jou omdat ze dat al genoeg krijgt van stoere, populaire jongens met een vlotte babbel.
pi_58080186
quote:
Op woensdag 16 april 2008 03:52 schreef Noisemaker het volgende:

[..]

Precies, dat meisje heeft vást geen aandacht voor jou omdat ze dat al genoeg krijgt van stoere, populaire jongens met een vlotte babbel.
Dat dus, TS, ik was zeer populair maar viel voor een onpopulair figuur. Wees dapper en laat je zeker niet leiden door wat "gangbaar" is. Blijf jezelf
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_58080567
En probeer vooral NIET om ook 1 van die "Stoere jongens met een vlotte babbel" te worden! Of je voor te doen als 1!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_58080616
Gewoon zachtjes in dr oor fluisteren: Wel eens een van 28CM gezien?
En dan weglopen
pi_58080712
quote:
Op woensdag 16 april 2008 07:28 schreef Ultralaser het volgende:
En dan weglopen
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_58080931
quote:
Op woensdag 16 april 2008 07:28 schreef Ultralaser het volgende:
En dan weglopen
En als ze dan met je mee gaat om die 28CM te bewonderen laat jij haar je nep Rambo mesje zien? Want kennelijk heb je nog niet helemaal begrepen waar dit topic om gaat...

TS, je situatie is lastig. Ik ken het ook nog uit de tijd dat ik single was. In hoeverre heb je al eens een goed gesprek met haar gehad? Want daar zie ik je niets over noemen. Uiterlijk is ze leuk, ze is populair, maar weet je zeker of zij 'het' is voor jou? 'Het' is wat moeilijk te definieren, maar het gaat erom dat, in jou geval, een vrouw iets speciaals heeft voor jou. Uiterlijk is daarbij iets waarop een man puur hormonaal reageert, maar het leuke uiterlijk moet natuurlijk wel worden gecompleteerd door een mooie persoonlijkheid. Een leeg blikje is ook niet echt interessant, ookal zit er geen deuk in of kras op...

[ Bericht 34% gewijzigd door AlphaOmega op 16-04-2008 08:17:37 ]
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_58081108
Wat je wel kunt proberen is haar kidnappen en vervolgens zorgen dat ze last krijgt van het Stockholm-syndroom.

Je leeft niet in een becomming-of-age-teen-romcom, dus vergeet het maar TS.
A little bit hateful
  woensdag 16 april 2008 @ 08:34:08 #10
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_58081222
quote:
Op woensdag 16 april 200808:11 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

En als ze dan met je mee gaat om die 28CM te bewonderen laat jij haar je nep Rambo mesje zien? Want kennelijk heb je nog niet helemaal begrepen waar dit topic om gaat...

TS, je situatie is lastig. Ik ken het ook nog uit de tijd dat ik single was. In hoeverre heb je al eens een goed gesprek met haar gehad? Want daar zie ik je niets over noemen. Uiterlijk is ze leuk, ze is populair, maar weet je zeker of zij 'het' is voor jou? 'Het' is wat moeilijk te definieren, maar het gaat erom dat, in jou geval, een vrouw iets speciaals heeft voor jou. Uiterlijk is daarbij iets waarop een man puur hormonaal reageert, maar het leuke uiterlijk moet natuurlijk wel worden gecompleteerd door een mooie persoonlijkheid. Een leeg blikje is ook niet echt interessant, ookal zit er geen deuk in of kras op...
quote:

Ik zie haar alleen maar bij het stappen
Ik denk dat ze altijd erg diepgaande gesprekken hebben.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_58081281
Helaas TS, ze is duidelijk "out of your league". Alleen in flims krijgt de nerd het mooie meisje. Oja en in puberfantasietjes:
quote:

[..]

quote:
Op woensdag 16 april 2008 03:57 schreef Morwen het volgende:

[..]

Dat dus, TS, ik was zeer populair maar viel voor een onpopulair figuur. Wees dapper en laat je zeker niet leiden door wat "gangbaar" is. Blijf jezelf
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 16 april 2008 @ 08:39:34 #12
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58081296
kijken wanneer d'r drankje op is, dan eentje kopen en naar d'r toelopen en zeggen dat het van die verlegen jongen is aan de bar, wijzend naar de plek waar je weer gaat zitten

ofzo
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_58081306
Trouwens TS, volgens mij val je nu alleen op haar qua uiterlijk, ze heeft vast een kut persoonlijkheid. Helemaal als er altijd van die patsers om haar heen hangen die haar vertellen hoe geweldig ze is, ze laat zich vast in het steegje achter de kroeg volblaffen door hun.

Ik zou mijn tijd er niet aan verspillen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 16 april 2008 @ 08:40:52 #14
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58081320
...en als ze dat niet aanneemt dan flikkert je drankje per ongeluk om over een type als droogdok...
  woensdag 16 april 2008 @ 08:45:00 #15
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_58081378
lastig, ik ken het wel.. met mijn huidige relatie... ik durfde de stap niet echt te zetten, in het begin toch een beetje praten.. en zei zette de stap uiteindelijk!.. maar ja, dat is natuurlijk ook niet standaard..
---
probeer gewoon te praten.. normaal, geen hoogpraat..
pi_58081403
heeft ze niet een hobby, waarbij jij erachter kan komen wat die hobby dan wel niet is?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_58081444
quote:
Op woensdag 16 april 2008 08:40 schreef Re het volgende:
...en als ze dat niet aanneemt dan flikkert je drankje per ongeluk om over een type als droogdok...
Don't shoot the messenger.
  woensdag 16 april 2008 @ 09:06:08 #18
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_58081676
quote:

en dús zal dat automatisch ook wel voor haar en alle andere meisjes op deze planeet gelden?

TS, als jij dit meisje met die populaire jongens ziet praten, hoe reageert zij dan? Laat zij zich inpalmen? Zie je haar veel om die types lachen, bijvoorbeeld?
En heb je uberhaupt weleens een lidwoord met haar gewisseld, of sta je haar alleen maar op afstand te bewonderen en heeft ze jou mogelijkerwijs nog nooit gezien? Kent ze je naam, ik noem maar wat?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 16 april 2008 @ 09:17:06 #19
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_58081852
quote:
Op woensdag 16 april 2008 08:39 schreef Re het volgende:
kijken wanneer d'r drankje op is, dan eentje kopen en naar d'r toelopen en zeggen dat het van die verlegen jongen is aan de bar, wijzend naar de plek waar je weer gaat zitten

ofzo

en dan wijs je naar een lege plek en zij kijkt naar de persoon dichtst bij die plek en knoopt daarna dus een praatje aan met die jongen.

Waterproof, men.

Oh en flakey lopen doen tegen wijven en hopen dat ze dat charmant vinden
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_58081903
quote:
Op woensdag 16 april 2008 08:40 schreef Re het volgende:
Erg fout, dan neemt ze het drankje aan en is vaak te arrogant om dan nog wat te zeggen en gaat verder met haar gesprek met de loverboy, daar gaat je muntje.
Lambo of Rekt
  woensdag 16 april 2008 @ 09:22:40 #21
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58081936
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Erg fout, dan neemt ze het drankje aan en is vaak te arrogant om dan nog wat te zeggen en gaat verder met haar gesprek met de loverboy, daar gaat je muntje.
Dan weet je dus gelijk waar je staat en kun je je verder bezatten aan de bar
pi_58081970
Goed nieuws: jij hebt exact evenveel kans als die stoere kerels

Sla een praatje met haar, en probeer uit te zoeken wat soort kerel haar interesseert. Als het een miepje is dat om de haverklap van boyfriend verandert, weet je natuurlijk hoe laat het is. Maar het kan evengoed een sterke vrouw zijn.
pi_58082050
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja maar je moet dan ook snobben en huilen als ze niet met je praat en wel jouw drankje aan neemt.

Vrouwen houden van gevoelige jongens in de kroeg.
A little bit hateful
pi_58082128
Zorg dat je wat te melden hebt en dan het liefst op een zo onconventionele en intrigerende manier als mogelijk.

Kortom trek haar aandacht met iets wat ze niet kent/verwacht en inderdaad, doe je vooral niet zo voor als de jongens die nu al om haar heen staan, want zo ben je niet en dus zul je zo geen schijn van kans maken.

Moet wel gezegd worden, haal je niets in je hoofd. Ik zeg onconventioneel en intrigerend, maar de kans dat je daarin slaagt is aardig klein. Zelfverzekerdheid is een pré.
pi_58082199
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:22 schreef Re het volgende:

[..]

Dan weet je dus gelijk waar je staat en kun je je verder bezatten aan de bar
Dat kan ook zonder je muntje te verspillen
Lambo of Rekt
pi_58082352
Weet je of je haar qua persoonlijkheid ook " " vindt, of niet?
Gaat ze over het algemeen in zee met die jongens die om haar heen hangen of heeft kiest ze buiten die drukte toch voor de verlegen, ondergewaarde jongen die iedereen over het hoofd zag?

Je hebt een geweldige persoonlijkheid en ze zou jou helemaal fantastisch vinden, alleen heb je nog niet de kans gehad om je te uitten?
Tenzij je echt een belachelijk mooie kerel bent waar alle vrouwen op af komen, denk ik toch echt dat jij naar haar moet toe stappen om een conversatie aan te gaan, of is dit ook een lastig punt?
pi_58082421
quote:
Op woensdag 16 april 2008 03:46 schreef polki het volgende:

Kom erbij staan. Ik doe wel een goed woordje voor je
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 16 april 2008 @ 10:45:19 #28
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_58083584
quote:
Op woensdag 16 april 2008 07:17 schreef Oldenzaal het volgende:
En probeer vooral NIET om ook 1 van die "Stoere jongens met een vlotte babbel" te worden! Of je voor te doen als 1!
Blijf jezelf dus!
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
pi_58083651
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:45 schreef KlappernootatWork het volgende:

[..]

Blijf jezelf dus!
en echte schoonheid zit van binnen

Kom op, als TS die chick aan de haak wil slaan moet hij alle zeilen bijzetten. Zich zelf blijven heeft tot nu toe alleen opgeleverd dat hij vanaf de zijlijn toekijkt hoe anderen bij haar scoren. Het lijkt me juist zaak dat hij niet zich zelf is de volgende keer dat hij haar ziet.
  woensdag 16 april 2008 @ 11:05:41 #30
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_58084063
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:45 schreef KlappernootatWork het volgende:

[..]

Blijf jezelf dus!
En regel 'two tickets to Iron Maiden Baby!'

Verder vond ik de opmerking van 'Re' wel ok! Drank halen voor vrouwen is altijd scoren! Let wel op wat ze drinkt en haal hetzelfde als ze leeg is. Vul de rest zelf in.

Je hebt, vanuit mijn optiek, ongeveer 50-50 kans om keihard uitgelachen te worden of een goed gesprek aan te knopen! Al naar gelang hoe jij eruit ziet en hoe zij in elkaar steekt.

Succes en hou ons up-to-fate!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_58084355
als je echt wil gaan voor de *nu-of-nooit"-tactiek: stap met een voor haar lekker drankej (wat anderen al zeiden) op haar af, en zeg gewoon: "joh, ik zie je de hele tijd met zo'n zwerm binken om je heen. ik ben zelf normaal gezien wat verlegen, maar manmanman, ik vind je zo leuk, kunnen we niet gewoon ergens afspreken zonder al die binken? zou je niet naar de film willen met me?"
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 16 april 2008 @ 11:22:38 #32
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_58084434
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:05 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Verder vond ik de opmerking van 'Re' wel ok! Drank halen voor vrouwen is altijd scoren! Let wel op wat ze drinkt en haal hetzelfde als ze leeg is. Vul de rest zelf in.

Je hebt, vanuit mijn optiek, ongeveer 50-50 kans om keihard uitgelachen te worden of een goed gesprek aan te knopen! Al naar gelang hoe jij eruit ziet en hoe zij in elkaar steekt.

Nee heb je, ja kun je krjigen.
Blijf jezelf, probeer het gewoon. Het kost je hooguit 1 drankje
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_58085299
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:05 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik als man kijkt nog met gefronste wenkbrauwen naar een kant en klare drankje die onbekende mensen aanbieden.

Maar ik heb dan ook smetvrees, misschien dat vrouwen wat gevoeliger zijn voor een gratis drankje en het zonder problemen achteroverslaan.
A little bit hateful
  woensdag 16 april 2008 @ 12:12:00 #34
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_58085512
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:00 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ik als man kijkt nog met gefronste wenkbrauwen naar een kant en klare drankje die onbekende mensen aanbieden.

Maar ik heb dan ook smetvrees, misschien dat vrouwen wat gevoeliger zijn voor een gratis drankje en het zonder problemen achteroverslaan.
Ik heb nog nooit iemand gehad die een biertje van me afsloeg...

Maargoed, je hebt gelijk er lopen (terecht) van die angsthazen rond die niets durven aannemen. Dat kun je oplossen door haar een drankje aan te beiden en het erna pas te gaan halen als ze zelf meeloopt... Ben je gelijk van de rest van die kerels af.

Maar ik acht de kans dat ze hapt kleiner als je het zo doet... Ze moet er immers wat voor doen dan.

Je kunt ook wachten tot het meisje zelf naar de bar loopt en haar dan vragen of ze een nieuwe [insert='whatever-ze-drinkt'] van je wil. Dit vergt alleen wat meer geduld en populaire meisjes staan er niet om bekend zelf vaak drank te halen!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_58085895
kansloos, dit wordt niks.
sorry.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_58086024
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:29 schreef mighty_myte het volgende:
sorry.
mee eens.
you have to kiss a lot of frogs to find your prince
  woensdag 16 april 2008 @ 12:39:33 #37
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_58086101
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:19 schreef simmu het volgende:
als je echt wil gaan voor de *nu-of-nooit"-tactiek: stap met een voor haar lekker drankej (wat anderen al zeiden) op haar af, en zeg gewoon: "joh, ik zie je de hele tijd met zo'n zwerm binken om je heen. ik ben zelf normaal gezien wat verlegen, maar manmanman, ik vind je zo leuk, kunnen we niet gewoon ergens afspreken zonder al die binken? zou je niet naar de film willen met me?"
Als je echt een keer keihard op je bek wil gaan, hanteer deze methode!

TS, heeft ze je uberhaupt al een keer naar je gekeken of naar je gelachen of iets dergelijks?
Zo nee, zou ik het niet eens proberen..
There is no rehab for stupidity.
pi_58086127
Ik herken mezelf zo erg in jouw verhaal! Alleen ben ik dan juist een meisje dat tijdens het stappen altijd een leuke verlegen jongen ziet. Ik ben iemand die normaal zeker wel een gesprek met iemand aan durft te gaan, alleen in dit geval dus niet omdat ik hem zo leuk vind. En het is echt vreemd dat ik hem zo leuk vind omdat ik nog nooit met hem gepraat heb, maar er is gewoon iets! Ik snap je echt volkomen! Wel grappig dat jij in een soort gelijke situatie zit.
In een perfecte wereld zou jij de verlegen jongen zijn die ik iedere zaterdag zie en ik het meisje waar jij zo graag op af wilt stappen, maar aangezien dat deze kans klein is wil ik je wat tips geven.

Je moet echt op haar afstappen! Zet je over je angst heen want zo kom je ook niet verder. Alleen maar dromen is leuk, maar ik weet uit eigen ervaring dat het altijd weer balen is als de stapavond voorbij is en als dan nog steeds geen actie ondernomen hebt. Meisjes zijn zo makkelijk in te pakken! Je kunt haar wat te drinken aanbieden, "per ongeluk" tegen haar aanstoten en een gesprek beginnen, een vriend van je op haar afsturen, of gewoon lekker veel oogcontact maken en vervolgens op haar afstappen. Hou ons op de hoogte, en misschien tot zaterdag, haha.
  woensdag 16 april 2008 @ 12:42:59 #39
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_58086170
quote:

[..]

Really ?
Je ziet 1 ding over het hoofd : dat jij nou een verlegen jongen aan de haak hebt geslagen,
wil niet zeggen dat je elke andere verlegen nerd of lelijke gozer ook direct leuk had gevonden - omdat ie verlegen is.
zzz
pi_58086653
Ik ben ook best een beetje de verlegen niet ondernemende jongen...
Dat komt vooral omdat ik me altijd afvraag...oke...als ik op der afstap...wat dan?

Dat wordt zooveel gezegd hier! zo van..ah joh.gewoon op afstappen..
maar dan?
Ik doe niet meer aan een signature
pi_58086771
TS, gewoon naar de kroeg gaan met je vrienden en er dan op af stappen, wordt t niets (of een groot fiasco) dan heb je altijd nog je vrienden. Als het wel wat wordt geef je meteen het goede voorbeeld
  woensdag 16 april 2008 @ 13:09:51 #42
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_58086772
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:03 schreef Lakai het volgende:
Dat komt vooral omdat ik me altijd afvraag...oke...als ik op der afstap...wat dan?

maar dan?
Voor der staan en aangapen. .
There is no rehab for stupidity.
pi_58086819
Ja, als er een gouden regel was voor wat je moet doen nadat je op iemand af bent gestapt dan zou het makkelijk zijn. Je weet toch niet of het werkt totdat je het uitprobeert. Maar TS ziet haar wel vaker tijdens het stappen. In zo'n geval kun je toch best een gesprek beginnen over de uitgaansgelegenheid? Over de muziek, de drukte, de drank of wat dan ook. Als het gesprek niet aanslaat dan is het nog niet eens zo erg. Volgende keer beter.. (Voor een ander is alles altijd zo makkelijk op te lossen!)
pi_58086854
Gewoon erop af gaan. Nee heb je, ja kun je krijgen. Als je gewoon wat dingen tegen haar zegt, of probeert oogcontact te maken dan weet je snel genoeg of je kans hebt, ja, nee.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 16 april 2008 @ 13:58:02 #45
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_58087756
quote:

maar dan?
Neerknuppelen en aan d'r haren mee naar je grot slepen uiteraard.
zzz
pi_58087831
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:29 schreef mighty_myte het volgende:
sorry.
Waarom dan?

Als jij verliefd bent op een meisje, heb jij nooit moeite om haar aan te spreken?
Denk je dat populaire meiden alleen op zelfzekere types vallen?

De wereld is complexer dan je denkt hoor
pi_58087879
quote:

maar dan?
Stammelen, mompelen en met een rood hoofd afdruipen om vervolgens elke dag scheve opmerkingen te horen van je freunds

Dus gewoon doen!
A little bit hateful
pi_58087923
Zorg dat je haar hyves te pakken krijgt, waardoor je sowieso haar interesses een beetje weet. Daar kun je op aansturen bij een gesprek.
  woensdag 16 april 2008 @ 14:33:39 #49
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_58088505
Hij weet niet eens haar naam, hoe moet hij achter haar hyves komen dan?
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_58088799
Koop nooit een drankje voor een onbekende chick. Zal wel eens werken maar op de lange termijn niet. Niet doen dus. Ga aub ook niet via hyves of via anderen iets doen. Kijk eerst of je oogcontact hebt en geen oogcontact in de zin van ik-staar-wanhopig-en-ze-kijkt-twee-keer-terug-puur-omdat-ze-nerveus-van-je-wordt. Verman jezelf en praat met haar. Enige manier, praten, heb je geen onderwerp? Open dan een nieuwe topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')