abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58088823
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:01 schreef katerwater het volgende:

[..]
Denk je dat populaire meiden alleen op zelfzekere types vallen?

De wereld is complexer dan je denkt hoor
oh, er is een nóg een markt voor onzekere types, naast de reguliere kansloze mannetjes die het op onzekere meisjes hebben.
  woensdag 16 april 2008 @ 15:11:58 #52
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58089269
Op haar afstappen klinkt wel logisch, maar zoals TS zegt: Ze staat nooit alleen. En dan is het toch best moeilijk om op haar af te stappen want je bent niet in je eentje maar er cirkelen nog een stuk of vijf/zes/tien/vijfendertig testosteronbommen om haar heen, die allemaal groter/breder/sterker/knapper/rijker/intelligenter (of alles tegelijk) zijn dan TS. En die geven haar natuurlijk massaal aandacht, iets wat ze helemaal niet erg vindt anders was ze daar niet elke week met zo'n entourage.

Op een meisje afstappen is één ding, eerst alle beren (letterlijk in dit geval) op de weg afschieten, da's iets heel anders.
Ik wens TS veel succes maar heb toch weinig hoop, het lijkt me een meisje dat gewend is aan veel aandacht en mooie mensen om zich heen. Zoals ik het nu lees weet ze nauwelijks/niet eens van zijn bestaan af en heeft ze ook weinig behoefte om "mindere goden" te leren kennen.
Maar misschien zie ik het te somber in en is ze diep in haar hart toch op zoek naar die éne verlegen prins-achter-zijn-computer.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_58089378
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:03 schreef Lakai het volgende:
Dat wordt zooveel gezegd hier! zo van..ah joh.gewoon op afstappen..
maar dan?
Je mond open doen, natuurlijk.
pi_58089456
Als ze ook maar even alleen is, tegen haar aanrijden, en in haar oor fluisteren dat je soms fantaseert dat ze je zusje is. Succes gegarandeerd.
pi_58090011
quote:
Op woensdag 16 april 2008 08:11 schreef AlphaOmega het volgende:
TS, je situatie is lastig. Ik ken het ook nog uit de tijd dat ik single was. In hoeverre heb je al eens een goed gesprek met haar gehad? Want daar zie ik je niets over noemen. Uiterlijk is ze leuk, ze is populair, maar weet je zeker of zij 'het' is voor jou? 'Het' is wat moeilijk te definieren, maar het gaat erom dat, in jou geval, een vrouw iets speciaals heeft voor jou. Uiterlijk is daarbij iets waarop een man puur hormonaal reageert, maar het leuke uiterlijk moet natuurlijk wel worden gecompleteerd door een mooie persoonlijkheid. Een leeg blikje is ook niet echt interessant, ookal zit er geen deuk in of kras op...
Een van de vrienden waar ik vaak mee ga stappen kent een vriendin van haar. Zodoende zijn onze groepjes wel eens met elkaar in contact gekomen. Ik heb nog nooit echt een goed gesprek met haar gehad, maar ik weet wel dat ze erg leuk, spontaan en lief op mij overkomt. Natuurlijk moet ik haar nog beter leren kennen, dat is ook mijn doel, maar ik denk wel dat zij 'het' voor mij kan zijn.
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:06 schreef Garisson72 het volgende:
TS, als jij dit meisje met die populaire jongens ziet praten, hoe reageert zij dan? Laat zij zich inpalmen? Zie je haar veel om die types lachen, bijvoorbeeld?
Volgens mij geniet ze wel van de aandacht die ze krijgt, maar ik zou niet zeggen dat ze zich laat inpalmen. Ze lacht wel met die jongens, maar ik zie haar nooit klef doen met ze.
quote:
En heb je uberhaupt weleens een lidwoord met haar gewisseld, of sta je haar alleen maar op afstand te bewonderen en heeft ze jou mogelijkerwijs nog nooit gezien? Kent ze je naam, ik noem maar wat?
Ik heb me aan haar voorgesteld en sindsdien groeten we elkaar als we elkaar tegenkomen. Ze weet in elk geval dus van mijn bestaan af en kent mijn naam ook.
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:45 schreef OldJeller het volgende:
Gaat ze over het algemeen in zee met die jongens die om haar heen hangen of heeft kiest ze buiten die drukte toch voor de verlegen, ondergewaarde jongen die iedereen over het hoofd zag?
Ik kom haar eigenlijk alleen maar tegen bij het uitgaan, en daar zijn het toch meestal de wat zelfverzekerde 'stoere' figuren. Met wat voor types ze buiten het uitgaan omgaat weet ik niet.
quote:
Je hebt een geweldige persoonlijkheid en ze zou jou helemaal fantastisch vinden, alleen heb je nog niet de kans gehad om je te uitten?
Tenzij je echt een belachelijk mooie kerel bent waar alle vrouwen op af komen, denk ik toch echt dat jij naar haar moet toe stappen om een conversatie aan te gaan, of is dit ook een lastig punt?
Probleem is dat ze altijd mensen om zich heen heeft in de situaties waarin ik haar tegenkom. Dus ja, een lastig punt is dat wel.
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:12 schreef Sfokt het volgende:
Maar TS ziet haar wel vaker tijdens het stappen. In zo'n geval kun je toch best een gesprek beginnen over de uitgaansgelegenheid? Over de muziek, de drukte, de drank of wat dan ook. Als het gesprek niet aanslaat dan is het nog niet eens zo erg. Volgende keer beter.. (Voor een ander is alles altijd zo makkelijk op te lossen!)
Een gesprek beginnen is lastig omdat ze zoveel mensen om zich heen heeft die een vlottere babbel hebben dan ik. Het is moeilijk om daar 'tussen' te komen.
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:33 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hij weet niet eens haar naam, hoe moet hij achter haar hyves komen dan?
Ik weet haar naam wel. Ik heb haar ook al opgezocht op hyves, maar helaas staat die op privé, dus daar kan ik niet zoveel mee.
quote:
Op woensdag 16 april 2008 15:11 schreef Elegy het volgende:
Op haar afstappen klinkt wel logisch, maar zoals TS zegt: Ze staat nooit alleen. En dan is het toch best moeilijk om op haar af te stappen want je bent niet in je eentje maar er cirkelen nog een stuk of vijf/zes/tien/vijfendertig testosteronbommen om haar heen, die allemaal groter/breder/sterker/knapper/rijker/intelligenter (of alles tegelijk) zijn dan TS. En die geven haar natuurlijk massaal aandacht, iets wat ze helemaal niet erg vindt anders was ze daar niet elke week met zo'n entourage.
Dat is inderdaad het probleem. Iets minder dramatisch zoals jij het brengt, maar toch. Ik heb geen idee hoe ik in zo'n situatie moet beginnen.
  woensdag 16 april 2008 @ 16:08:49 #56
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58090315
quote:
Op woensdag 16 april 2008 15:53 schreef polki het volgende:

[..]Dat is inderdaad het probleem. Iets minder dramatisch zoals jij het brengt, maar toch. Ik heb geen idee hoe ik in zo'n situatie moet beginnen.
Operation "Send in the girls!" Als je het voor elkaar kan krijgen, stuur een zooi meiden van jouw groepje op die knakkers af, dat zorgt voor afleiding en dan kan jij mooi haar aanspreken.

Of probeer eens via één van die jongens die om haar heen dwarrelen in contact met haar te komen. Spreek zo'n gozer aan als hij bij de bar staat, met zoiets van "goh, da's best een leuke dame" en misschien geeft hij je dan wel genoeg informatie waar je wat mee kan. Voor hetzelfde geld is ze lesbisch, weet jij veel.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_58090412
quote:

Probleem is dat ze altijd mensen om zich heen heeft in de situaties waarin ik haar tegenkom. Dus ja, een lastig punt is dat wel.
Dat is dan inderdaad wel lastig als je zelf niet zo assertief bent en er zo tussen kan komen. Er zomaar tussenkomen is overigens altijd wel iets waarbij je goed moet weten wat je doet, anders kan je heel erg roemloos ten onder gaan.
Er zijn vast wel momenten dat ze even alleen is of alleen één iemand bij d'r staat... als ze net binnenkomt, of weggaat of naar de andere kant van de club gaat... verzin iets.
pi_58090426
Ik heb vroeger toch wel met figuren gelopen die echt wel nerd, niet al te aantrekkelijk or whatever waren. Maar ik persoonlijk werd pas écht verliefd op iemand omdat ik het zo gezellig met hem kon hebben en een echte klik had zegmaar. Dus het verhaal dat knappe meiden alleen maar knappe jongens willen gaat niet altijd op.

Hoewel ik eerlijk gezegd ook een type meid was die wel knap en leuk was, maar dat zelf nog niet echt doorhad, dat scheelt misschien ook wel.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_58090602
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:14 schreef Kluts het volgende:
Hoewel ik eerlijk gezegd ook een type meid was die wel knap en leuk was, maar dat zelf nog niet echt doorhad, dat scheelt misschien ook wel.
Foto's om deze speculatie te funderen.
  woensdag 16 april 2008 @ 17:11:19 #60
212350 undercovaM
You know who?
pi_58091421
laat zien wat je in je broek heb hangen haha

werkt bij mij overigens niet
  woensdag 16 april 2008 @ 17:20:21 #61
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_58091585
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:14 schreef Kluts het volgende:
Pics of leugenaar
zzz
pi_58091738
Mooi met een minderwaardigheidscomplex. Dat zijn de beste
A little bit hateful
pi_58091798
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:28 schreef Liquidootje het volgende:
Mooi met een minderwaardigheidscomplex. Dat zijn de beste
Alle vrouwen kan je er één aanpraten, sommigen stralen het echter uit.
pi_58092051
quote:
Op woensdag 16 april 2008 08:40 schreef DroogDok het volgende:
Trouwens TS, volgens mij val je nu alleen op haar qua uiterlijk, ze heeft vast een kut persoonlijkheid. Helemaal als er altijd van die patsers om haar heen hangen die haar vertellen hoe geweldig ze is, ze laat zich vast in het steegje achter de kroeg volblaffen door hun.

Ik zou mijn tijd er niet aan verspillen.
Dat denken mensen ook altijd over mij . Ik denk dat iedereen anders reageert op die aandacht, ik twijfel altijd aan de oprechtheid van mensen die me vertellen hoe geweldig ik ben. Ik ben tevreden maar om nou te zeggen dat ik geweldig ben, dat gaat te ver.
pi_58092474
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:09 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Voor der staan en aangapen. .
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:58 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Neerknuppelen en aan d'r haren mee naar je grot slepen uiteraard.
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:03 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Stammelen, mompelen en met een rood hoofd afdruipen om vervolgens elke dag scheve opmerkingen te horen van je freunds

Dus gewoon doen!
quote:
Op woensdag 16 april 2008 15:18 schreef dawg het volgende:

[..]

Je mond open doen, natuurlijk.
Uitstekende tips

Nee...ja ik ga altijd teveel nadenken over wat ik eventueel zou kunnen gaan zeggen vantevoren al...
Ik doe niet meer aan een signature
  woensdag 16 april 2008 @ 18:08:29 #66
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_58092546
In films lukt het altijd ts
pi_58092586
quote:
Op woensdag 16 april 2008 08:40 schreef DroogDok het volgende:
Trouwens TS, volgens mij val je nu alleen op haar qua uiterlijk, ze heeft vast een kut persoonlijkheid. Helemaal als er altijd van die patsers om haar heen hangen die haar vertellen hoe geweldig ze is, ze laat zich vast in het steegje achter de kroeg volblaffen door hun.

Ik zou mijn tijd er niet aan verspillen.
Mensen die denken dat je vast niet aardig bent en arrogant omdat je knap en 'populair' bent. Jij gaat dus alleen maar met lelijke mensen om? Als je lelijk en dik bent en niet populair ben je dan per definitie aardig ofzo?

know'm sayin?
word? word.
pi_58093499
quote:
Op woensdag 16 april 2008 18:04 schreef Lakai het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Uitstekende tips

Nee...ja ik ga altijd teveel nadenken over wat ik eventueel zou kunnen gaan zeggen vantevoren al...
Ja, dat ken ik wel. Niet teveel nadenken dus, maar gewoon doen. Een beginnetje kun je altijd wel maken toch? Gewoon 'n beetje praten over de uitgaansgelegenheid, waar ze nog meer is geweest deze avond, over de drukte, met wie ze daar is, enz... Als je daarna niets meer weet om over te praten en je krijgt geen vragen terug (dus het moment waarop er een 'stilte' dreigt te vallen): Vraag gewoon aan haar of ze misschien nog wat wil drinken. Als ze nee zegt is dat kut, als ze ja zegt heb je alweer een aantal minuten speling.. Daarna loopt het vaak vanzelf... of niet... dat blijkt snel genoeg.
pi_58094595
quote:
Op woensdag 16 april 2008 18:58 schreef Marurk het volgende:

[..]

Ja, dat ken ik wel. Niet teveel nadenken dus, maar gewoon doen. Een beginnetje kun je altijd wel maken toch? Gewoon 'n beetje praten over de uitgaansgelegenheid, waar ze nog meer is geweest deze avond, over de drukte, met wie ze daar is, enz... Als je daarna niets meer weet om over te praten en je krijgt geen vragen terug (dus het moment waarop er een 'stilte' dreigt te vallen): Vraag gewoon aan haar of ze misschien nog wat wil drinken. Als ze nee zegt is dat kut, als ze ja zegt heb je alweer een aantal minuten speling.. Daarna loopt het vaak vanzelf... of niet... dat blijkt snel genoeg.
Nja zonder echte aanleiding heb ik daar dus heel veel moeite mee...omdat iets zonder aanleiding me zo suf lijkt...
Ik doe niet meer aan een signature
pi_58095046
De aanleiding is dat je haar wil neuken leren kennen.
A little bit hateful
pi_58095060
quote:
Op woensdag 16 april 2008 19:46 schreef Lakai het volgende:

[..]

Nja zonder echte aanleiding heb ik daar dus heel veel moeite mee...omdat iets zonder aanleiding me zo suf lijkt...
Maar hoe kom je anders in contact?
  woensdag 16 april 2008 @ 20:11:50 #72
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_58095298
Ik zou zeggen: doe wat je kan. Doe wat je denkt dat je wilt doen om haar te winnen. En luister niet naar teveel advies Je blijft jezelf, wat je hier hoort is hoe anderen het zouden aanpakken maar dat wil niet zeggen dat ze daar ook succes mee hebben. Als je jezelf blijft maak je evenveel kans dan als je je anders voordoet. En het voordeel van jezelf blijven is dat het veel makkelijker is en dat je dan ook nog eens beter met jezelf kan leven de volgende morgen
pi_58099792
Ja kijk, als je knap bent dan kun je gerust op haar afstappen en alles zeggen alles doen zonder dat ze 't erg vindt ofzo, maar als je van jezelf weet dat je lelijk bent dan kun je beter gewoon op een datingsite verder zoeken.
pi_58100359
Maar vergeet nooit: De net iets minder perfecte meisjes neuken ook lekker!!
pi_58102843
quote:

[..]

Ik weet haar naam wel. Ik heb haar ook al opgezocht op hyves, maar helaas staat die op privé, dus daar kan ik niet zoveel mee.
[..]
Voeg haar toe dan! ze weet toch wie je bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')