"TIK.. TIK TIK TIK" anyone???quote:Op woensdag 16 april 2008 02:39 schreef EyeMJR het volgende:
mijn eerste computer had geeneens RAM, toen heette dat gewoon typemachine
GElukkig zijn ze hIEr niet ZO !!!!!!!!!111111quote:Op woensdag 16 april 2008 02:42 schreef hardstylesage het volgende:
Nu ik er aan denk... tweakers heeft echt de killer nazi mods from hell.. iedere comment die
*1 regel bevat
*meer dan 1 hoofdletter in een woord heeft
*per ongeluk een "1" als uitroepteken heeft
wordt genadeloos met -1 gemodereerd... ik HAAT ze! ALLEMAAL!!!![]()
Modbots, vrind.quote:Op woensdag 16 april 2008 02:42 schreef hardstylesage het volgende:
Nu ik er aan denk... tweakers heeft echt de killer nazi mods from hell.. iedere comment die
*1 regel bevat
wordt genadeloos met -1 gemodereerd... ik HAAT ze! ALLEMAAL!!!![]()
Juistquote:Op woensdag 16 april 2008 02:52 schreef bees het volgende:
<offtopic modus> sp1 voor vista is te downloaden! </offtopic>
Hihi.quote:Op woensdag 16 april 2008 02:52 schreef bees het volgende:
quote:
q.e.d. ... en dus ook erg voorspelbaarquote:Op woensdag 16 april 2008 02:53 schreef dr.dunno het volgende:
tweakers zijn gay en anderszins irritant.
MS-DOS anyone?!?quote:Op woensdag 16 april 2008 02:52 schreef bees het volgende:
Sorry kon het niet laten maar het is: betweterigquote:Op woensdag 16 april 2008 02:34 schreef hardstylesage het volgende:
[verhaaltje]
Waarom het me frustreerd? omdat het betwetering overkomt en zo'n user in de meeste gevallen intelligent over wil komen.. terwijl dat dus niet zo is en hij eigelijk onzin uitkraamt
[verhaaltje]
in je MSN.naam zeker?quote:Op woensdag 16 april 2008 02:42 schreef hardstylesage het volgende:
Precies, als het je zo frustreert waarom klaag je hier en niet daar?quote:Op woensdag 16 april 2008 08:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]
in je MSN.naam zeker?
Is 'hardstylesausage' soms een LOLLEROMG BreeZeR-sukKeltje !!!1
Het enige waar je dan over kunt janken is dat de nerds op tweakers inzichtelijk maken, wat anderen enkel denken.
-1 Breezer-gejank
Och, ze hebben op tweakers wel een heel apart forum voor klachten over moderaties e.d.... maar daar wordt heel droog en serieus gereageerd.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies, als het je zo frustreert waarom klaag je hier en niet daar?
Als je toch gaat verbeteren verbeter dan ook "wat me frustreert" in dezelfde zinquote:Op woensdag 16 april 2008 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry kon het niet laten maar het is: betweterig
Voor de rest snap ik het verhaal toch niet maar wilde toch even reageren.....
Al een beetje afgekoeld?
Duh! Ik had een ZX81 (Sinclair, anyone?) met wel 1K geheugen, waar het scherm ook nog eens in opgeslagen werd! (Error 4, anyone?)quote:Op woensdag 16 april 2008 08:48 schreef wijsneus het volgende:
Ik was in het trotse bezit van een Phillips p2000 machine met 16K geheugen (ANYONE!11!!)
Ja hoor eens, je hebt gelijk, gelukkig is dat 2 minuten na mijn post al gedaanquote:Op woensdag 16 april 2008 09:44 schreef osmo het volgende:
Als je toch gaat verbeteren verbeter dan ook "wat me frustreert" in dezelfde zin
HAHAHA sooo true... tik tik tik, idd. Zo ging dat vroeger. Wij begrijpen elkaar.quote:
Zeker nietquote:
<nerd-modus>Hij had het vast over MS Word</nerd-modus>quote:
Word, Write letterz 'nd shit yoquote:Op woensdag 16 april 2008 10:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
<nerd-modus>Hij had het vast over MS Word</nerd-modus>
Openoffice anyone?
+1 voor humeur.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:34 schreef hardstylesage het volgende:
hahahaha![]()
Dank voor de replies, mijn dag is weer goed
[verbeter modus]je moet de vierkante haakjes gebruiken, [ en ] dus[/verbeter modus]quote:Op woensdag 16 april 2008 20:27 schreef Merovingian het volgende:
[..]
+1 voor humeur.
<offtopic>Mooi weer vandaag he?</offtopic>
Maar ik ben het wel met je eens, kutnerds de hele tijd
Niet, want [] is slechts BBcode en <> is HTML en dus veel lieterquote:Op woensdag 16 april 2008 20:33 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
[verbeter modus]je moet de vierkante haakjes gebruiken, [ en ] dus[/verbeter modus]
NEWBIES ANYONE?!?
Ah, ja, die goeie ouwe tijd met Netscape, 14k4 modem (piet...piep..tuuut...prrrrrrrrt Anyone !!!!1111! )quote:Op woensdag 16 april 2008 20:32 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik weet het nog wel, vroeger bestond FOK! niet eens om je frustaties te uiten. (1999 ANYONE!!?1!/1)
Microzacht Windhoos anyone?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:26 schreef edcetera het volgende:
wat my trouwens ergert: Mensen met semi-grappige woordspelingen:
M$, Netschaap...
Maar dan heb je wel OO pseudocode geschreven, applausje voor jezelfquote:Op donderdag 17 april 2008 00:13 schreef Quacker het volgende:
if ("Pseudo" isin $text) {
post.setModerate(-1);
}
Microsofquote:
Uit dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1278504/4quote:Ik drop m'n eigen review hier even over de Cooler Master Centurion 590
Ik ben bijna 12 uur lang bezig geweest met m'n review, teksten opzoeken, informatie controleren, opmaak, afbeeldingen, foto's maken etc. etc. en nu krijg ik 'maar' 4 sterren.
Nou wil ik van jullie graag horen of hij echt maar 4 sterren waard is, of dat hij 5 moet hebben en iedereen 4 sterren geeft omdat de rest voor hun dat ook gedaan hebben.
nog erger zijn die ellendig lange discussies over een rating van een reactie op een nieuwspost.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:25 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Tweakers zijn een volk apart. Sommigen klagen zelfs omdat hun productreview "maar" wordt beoordeeld met 4 sterren, in plaats van 5.
[..]
Uit dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1278504/4
Als ik een mod voor een spel uitbreng, en daar meer dan 12 uur mee bezig ben geweest, klaag ik ook niet als het maar met een 4 wordt beoordeeld in plaats van een 10.
Later een uitbreiding van 16 K, even een verkeerde beweging en weg programmaquote:Op woensdag 16 april 2008 09:58 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Duh! Ik had een ZX81 (Sinclair, anyone?) met wel 1K geheugen, waar het scherm ook nog eens in opgeslagen werd! (Error 4, anyone?)
Dat weet ik, en dat is ook precies wat ik bedoelde metquote:Op donderdag 17 april 2008 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Het grappige is dat Bill Gates dat nooit heeft gezegd, dat van die '640K should be enough for everyone'
Ja, ik heb maar gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om mezelf te verbeterenquote:Op woensdag 16 april 2008 02:34 schreef hardstylesage het volgende:
Waarom het me frustreerdT? omdat het betwetering overkomt en zo'n user in de meeste gevallen intelligent over wil komen.. terwijl dat dus niet zo is en hij eigelijk onzin uitkraamt
Dit vind k dan wel weer grappigquote:Op donderdag 17 april 2008 00:13 schreef Quacker het volgende:
if ("Pseudo" isin $text) {
post.setModerate(-1);
}
echo offquote:
Uhm, dat zal zo niet echt werkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:34 schreef ThE_ED het volgende:
1
2
3
4
5for (i=2; i<1; i++)
--------
{
fokpost.println("kutpost anyone?!?!?!");
}
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:44 schreef slindenau het volgende:
[..]
Uhm, dat zal zo niet echt werken![]()
![]()
Microzacht Ramen Uitzichtquote:Op donderdag 17 april 2008 16:53 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Microsof
Microsnot
Microschoft
Windoze
WInddoos
etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |