Ja hoor eens, je hebt gelijk, gelukkig is dat 2 minuten na mijn post al gedaanquote:Op woensdag 16 april 2008 09:44 schreef osmo het volgende:
Als je toch gaat verbeteren verbeter dan ook "wat me frustreert" in dezelfde zin
HAHAHA sooo true... tik tik tik, idd. Zo ging dat vroeger. Wij begrijpen elkaar.quote:
Zeker nietquote:
<nerd-modus>Hij had het vast over MS Word</nerd-modus>quote:
Word, Write letterz 'nd shit yoquote:Op woensdag 16 april 2008 10:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
<nerd-modus>Hij had het vast over MS Word</nerd-modus>
Openoffice anyone?
+1 voor humeur.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:34 schreef hardstylesage het volgende:
hahahaha![]()
Dank voor de replies, mijn dag is weer goed
[verbeter modus]je moet de vierkante haakjes gebruiken, [ en ] dus[/verbeter modus]quote:Op woensdag 16 april 2008 20:27 schreef Merovingian het volgende:
[..]
+1 voor humeur.
<offtopic>Mooi weer vandaag he?</offtopic>
Maar ik ben het wel met je eens, kutnerds de hele tijd
Niet, want [] is slechts BBcode en <> is HTML en dus veel lieterquote:Op woensdag 16 april 2008 20:33 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
[verbeter modus]je moet de vierkante haakjes gebruiken, [ en ] dus[/verbeter modus]
NEWBIES ANYONE?!?
Ah, ja, die goeie ouwe tijd met Netscape, 14k4 modem (piet...piep..tuuut...prrrrrrrrt Anyone !!!!1111! )quote:Op woensdag 16 april 2008 20:32 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik weet het nog wel, vroeger bestond FOK! niet eens om je frustaties te uiten. (1999 ANYONE!!?1!/1)
Microzacht Windhoos anyone?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:26 schreef edcetera het volgende:
wat my trouwens ergert: Mensen met semi-grappige woordspelingen:
M$, Netschaap...
Maar dan heb je wel OO pseudocode geschreven, applausje voor jezelfquote:Op donderdag 17 april 2008 00:13 schreef Quacker het volgende:
if ("Pseudo" isin $text) {
post.setModerate(-1);
}
Microsofquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |