Neeeeeeej, dat bedoelde ik niet nee.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar, op andere avonden piep je wel anders
We lullen soms een heul topic vol in een dag
(of bedoelde je dat ook?)
Mogguh!
Goeiemorgen allemaal.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb es een half jaar op de klantenservice van de watermaatschappij gewerkt, ik vind t zo knap, mensen die dat lang volhouden dat werk. Echt de hel vond ik t, de hele dag niks als mensen die schreeuwen over hun rekening aan de lijn.
Had je dat dan?quote:Op donderdag 17 april 2008 09:52 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Ow dat viel wel mee bij @home. Je kreeg vooral mensen met pc problemen of slechte verbinding. Denk dat 85% van de bellers gewoon een probleem met hun eigen hardware/software hadden, de rest had niet betaald (en dus afgesloten) of een slecht signaal in hun kabel (buitenshuis dus wel verantwoordelijkheid voor @home). Echte billingproblemen kregen wij gelukkig niet. Ik heb er iets langer dan 2 jaar gewerkt uiteindelijk.![]()
Dit verhaal in combinatie met mijn username en icon is wel desastreus voor mijn Fok!-image
Tis geen herdefinitie, maar een definitie. Ik zit hier pas net dus heb ook nog niks opgebouwd. Maar ik help liever mensen ergens mee dan dat ik me afvraag welke stempel ik nu weer op me gedrukt krijg.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Had je dat dan?
Dus de digitale herdefinitie van jezelf blijkt nu niet te handhaven![]()
Poor thing
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:09 schreef Cylon_nr13 het volgende:
[..]
Tis geen herdefinitie, maar een definitie. Ik zit hier pas net dus heb ook nog niks opgebouwd. Maar ik help liever mensen ergens mee dan dat ik me afvraag welke stempel ik nu weer op me gedrukt krijg.
Wat ik wil zeggen is dit;
mijn naam, undersign, icon en posts zeggen nu dat ik in hokje a (nerd) zit volgens de stereotypen. Maar het lollige is dat ik helemaal niet zo'n nerd ben![]()
Vind ik zelfmaar ook dat zal vast weer een symptoom zijn voor de doemdenkers
Ja op die manier bedoel je. Het zit zo dat ik eigenlijk gewoon alles laat zien maar heel veel is periodiek. Maar ik ehb idd wel het idee dat men tegenwoordig iedereen in hokjes probeert te duwen. En als men dat zou baseren op dit topic en mijn huidige naam/icon/etc dan zou je best bij "nerd"uit kunnen komen terwijl bijna het tegenovergestelde van toepassing is. Vandaar.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik had er uberhaupt nog geen stempeltje op gedrukt.
Misschien denkt ge zelf een tikkie doem waar het dat aan gaat
Met herdefinitie bedoeldi ik niet zozeer dat je je op fok herdefinieert, maar meer dat je je digitaal herdefinieert. Dus dat je in een nieuwe digitale situetie datgeen van jezelf laat zien wat je wilt laten zien. Alleen loopt dat net iets anders, denk jij.
Je wilt niet weten hoeveel tegenstellingen automatisering met zich meebrengt. Acties/beslissingen/procedures die enorm logisch lijken voor het bedrijf maar door het weglaten van informatie door de klant als compleet onlogisch ervaren wordenquote:Maar ja... ik weet niet hoe het met anderen op fok zit, maar ik dacht dus niet in termen van nerd of niet nerd.
Meer als in: grappig dat er dan net iemand bij zit die uitgerekend daar heeft gewerkt waar Frutsel tegen een briljante uitspraak op liep.
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:16 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Haha, dat is wel een leuke @zwembad.
Wat ik bij @home vaak te horen kreeg waren lui die al maanden niet hadden betaald, afgesloten waren en 1 minuut na betaling via bankoverschrijving verontwaardigd opbelden dat ze nog niet online waren.![]()
Of mensen die afgesloten zijn vanwege virussen of spyware die ervoor zorgden dat hun pc als verzendpunt gebruikt werd voor spam. Schonen ze het ding op en een paar weken later weer hetzelfde euvel. Altijd leuk om dan in de helpdeskgeschiedenis van die mensen te kijken![]()
Ik: "Klik op start",
Klant: "hoho niet té technisch!!"
of
Ik "hoe branden de lampjes op het modem?"
Klant "er staat Orange op"
ik heb vrij genomen vandaagquote:Op donderdag 17 april 2008 11:07 schreef oh-oh het volgende:
....
Ow ja, tis secretaressedag vandaag.
Elk jaar zitten er hier weer een paar dames te hopen dat er es aan gedacht wordt![]()
Ikke niet hoor, ik hou toch al niet zo van een bossie bloemen.
ik zeg: met de hondjes naar de xenosquote:Op donderdag 17 april 2008 12:05 schreef oh-oh het volgende:
Hier hebben we vandaag eindelijk zon.
Dus ik ben nu in dubio.
Ga ik in de pauze met de hondjes naar het park, of naar de Xenos?
Zegge....quote:
Ow, dan moet je proberen in te loggen als administrator, die heeft wel alle rechten.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:46 schreef Marietje_34 het volgende:
ik heb trouwens 2 firewalls op mijn pc nu, da's ook niet echt handig![]()
Maar de ouwe, Norton, krijg ik er niet af. Als ikhet programma wil verwijderen krijg ik de melding dat ik daar niet voor gemachtigd ben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |