Ik eet gewoon, maar snoepen is der niet meer bij.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:15 schreef Nonneke het volgende:
Auticia en Spikekomen al jaren in de SC hoor
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:38 schreef Auticia het volgende:
[..]. Alleen een behoorlijke tijd weggeweest
. Hoe is het met jouw veestapel, Nonneke?
Was voor werk een avondje de hort opquote:Op woensdag 16 april 2008 22:48 schreef Frutsel het volgende:
bed![]()
![]()
![]()
![]()
* Frutsel zoekt en zoekt Tubwanda...
* Frutsel maar in bed gaat zoeken
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:15 schreef Frutsel het volgende:
weet je waar ik zo de schijt van krijg...![]()
gister deed me internet het niet meer... hele avond nie, dus lekker vroeg naar bed tv gekeken (nee daar krijg ik de schijt nie van) Waar wel van dan? Nou...als ik nu de site van @home bekijk... dan staat er toch echt bij de helpdesk.. "bij verbindingsproblemen met het internet vragen wij u een mail te sturen naar onze helpdesk"
HOE DE NEUK MOET IK DAT DOEN ZONDER INTERNET
Hihi, op die vraag heb ik vaak antwoord moeten gevenquote:Op woensdag 16 april 2008 20:15 schreef Frutsel het volgende:
weet je waar ik zo de schijt van krijg...![]()
gister deed me internet het niet meer... hele avond nie, dus lekker vroeg naar bed tv gekeken (nee daar krijg ik de schijt nie van) Waar wel van dan? Nou...als ik nu de site van @home bekijk... dan staat er toch echt bij de helpdesk.. "bij verbindingsproblemen met het internet vragen wij u een mail te sturen naar onze helpdesk"
HOE DE NEUK MOET IK DAT DOEN ZONDER INTERNET
Maar hoe lul je dat goed dan?quote:Op donderdag 17 april 2008 08:55 schreef Cylon_nr13 het volgende:
[..]
Hihi, op die vraag heb ik vaak antwoord moeten geven
Ik heb es een half jaar op de klantenservice van de watermaatschappij gewerkt, ik vind t zo knap, mensen die dat lang volhouden dat werk. Echt de hel vond ik t, de hele dag niks als mensen die schreeuwen over hun rekening aan de lijn.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:27 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Klopt, dat is ook onduidelijk. Mensen moeten ook gewoon de helpdesk bellen als je helemaal géén verbinding hebt. Als je trage of wegvallende verbinding hebt kun je mailen. Je krijgt dan een mail terug met een aantal stappen die je kunt uitvoeren, werkt dat ook niet dan word je verzocht te bellen. Dat is het idee erachter.
Ik weet niet hoe het tegenwoordig is bij @home, werk er al een paar maanden niet meer ivm stage.
EDIT: Goedemorgen trouwens![]()
Wacht maar, op andere avonden piep je wel andersquote:Op donderdag 17 april 2008 09:16 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Hot damn, dit topic geeft een nieuwe wending aan de term SLOW chat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |