Het ging om de hoge stemquote:Op dinsdag 15 april 200823:09 schreef oh-oh het volgende:
Leek in de verste verte niet op Prince!!!!!!!
Stelletje cultuurbarbaren...
Maar was Muse nou tegelijk met Moloko op Pinkpop es?
En dan mij een cultuurbarbaar noemenquote:Op dinsdag 15 april 200823:14 schreef oh-oh het volgende:
Nou ook in 2004, toen ik dr voor het laatst was.
Ben nog nooit zo snel bij de auto geweest haha!
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Nou ook in 2004, toen ik dr voor het laatst was.
Ben nog nooit zo snel bij de auto geweest haha!
Wij zijn dan ook de Prince/ Madonna/ Micheal Jackson generatie hequote:
Ehmquote:Op woensdag 16 april 2008 11:39 schreef Cylon_nr13 het volgende:
The BeeGees?
Anthrax?
Iron Maiden?
Judas Priest?
quote:Op woensdag 16 april 2008 13:11 schreef nokwanda het volgende:
Niet dat anderen dat niet oppakken als de dichtgooier erg geen erg in heeft.
Yes, dank je. Met jou?quote:
Zo! Was ik onbewust toch weer even keihard ontopic bezig dus!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:12 schreef Greys het volgende:
Nee joh! Dat kon jij toch niet weten?
En dat kuiken past precies in de Flora & Fauna slowchat èn in het kippenhok dat we zijn![]()
![]()
Nok! Ik ga weer even iets nuttigs doen
Met mijn neus in de kippenboterquote:Op woensdag 16 april 2008 15:12 schreef nokwanda het volgende:
Is niet de plank misslaan. Het is gewoon per ongeluk in goed gezelschap belanden, ook al was dat niet het gezelschap waar je naar zocht![]()
ja gevondenquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:13 schreef Greys het volgende:
Goed he, ik heb geen nieuwe geopend
Zou ProXi ook deze weten te vinden?
oke dat is wel engquote:Op woensdag 16 april 2008 18:21 schreef Greys het volgende:
Kijk, Cylon krijgt al babbels... heel goed!
Hoi liefjes!
Zo, nu is het Fokken legaal, ben weer thuis ipv op mijn werk
Ing, wat klote van je auto!
Oh kijk, ProXi heeft het nieuwe topic ook weer gevonden!
Allemaal nieuwe kinderen in de klas zoals Nok het zo leuk omschreef!! Hahaha!
haha okequote:Op woensdag 16 april 2008 18:41 schreef Greys het volgende:
We kunnen het waarmaken.
Sterker nog, we dóen nooit iets anders dan dat waarmaken
Ik zal dan maar even melden dat ik op bezoek was in dit topicquote:Op woensdag 16 april 2008 19:07 schreef Morretje het volgende:![]()
Heej, allemaal nieuwe mensen, die blijven hangen..![]()
Vraag me dan ook gelijk af hoeveel lurkers er altijd zijn.. Zo ben ik ook begonnen..![]()
Feestje bouwen ga ik zaterdag!!(Ben nu al bezig met bedenken van de hapjes..)
Och ik zag ineens weer een modje waar ik de naam nog nooit van gezien heb en geen idee heb welk forumquote:
Mopperkont..quote:Op woensdag 16 april 2008 20:15 schreef Frutsel het volgende:
weet je waar ik zo de schijt van krijg...![]()
gister deed me internet het niet meer... hele avond nie, dus lekker vroeg naar bed tv gekeken (nee daar krijg ik de schijt nie van) Waar wel van dan? Nou...als ik nu de site van @home bekijk... dan staat er toch echt bij de helpdesk.. "bij verbindingsproblemen met het internet vragen wij u een mail te sturen naar onze helpdesk"
HOE DE NEUK MOET IK DAT DOEN ZONDER INTERNET
ik zou zeggen: raadpleeg de index en tel zequote:Op woensdag 16 april 2008 20:16 schreef Morretje het volgende:
Moet je dat dan allemaal weten/ onthouden? Hoeveel modjes zijn er eigenlijk?
Nog nooit gezienquote:Op woensdag 16 april 2008 20:15 schreef Nonneke het volgende:
Auticia en Spikekomen al jaren in de SC hoor
Ja ik hoorde het op het nieuws. Mensenlevens gingen voor dierenlevens en uitwijken was gevaarlijkerquote:Op woensdag 16 april 2008 20:22 schreef Morretje het volgende:
Kijk net naar het nieuws.. Laten ze een botsproef zien, met een nephert.. Maar het zag er toch heel zielig uit!![]()
De tip is om niet uit te wijken als je een hert voor de auto krijgt..![]()
Ahum, ik ging serieus kijken bij de index..quote:Op woensdag 16 april 2008 20:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zou zeggen: raadpleeg de index en tel ze
[..]
Nog nooit gezienWeliswaar kom ik hier ook nog nie zo lang..
Ah..ze is mod van US? Och ja, tot voor kort vond ik het maar raar dat de United States een eigen forum hadden...Bleek toch iets anders te zijn... tja
Zag jij ook zijn pootjes breken, en z'n nek dubbelgaan op het eind?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het op het nieuws. Mensenlevens gingen voor dierenlevens en uitwijken was gevaarlijker
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:24 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ahum, ik ging serieus kijken bij de index..
Nee ik hoorde het alleen op het radionieuwsquote:Op woensdag 16 april 2008 20:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
Zag jij ook zijn pootjes breken, en z'n nek dubbelgaan op het eind?
en toen had ProXi één notequote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:35 schreef Nonneke het volgende:
Hebben jullie dat filmpje ook gezien bij De Wereld Draait Door (tv draait door) ? Die van die Chihuahua die het hele huis terroriseerde, zn vrouwtje noemde het beestje liefkozend Bin Laden. De grote bordeaux dog van het gezin moest het ontgelden, en zelfs de kat bleef zitten terwijl het kuttelikkertje zowat zn velletje van zn hoofdje afrosteHet was een grappig gezicht maar wel heel erg zielig dat ze zo geterroriseerd worden dat ze het maar over zich heen laten komen
hahah en ik stond al zo hoogquote:Op woensdag 16 april 2008 20:35 schreef Morretje het volgende:
Dat zijn dan weer minpunten he.. Trek die maar weer van je score hier af..
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
"De TV Draait Door" van 15 april (ergens aan het eind, maar de rest is ook erg grappig)
iddquote:Op woensdag 16 april 2008 21:23 schreef Morretje het volgende:
Ja, wat een muts ook.. In plaats van dat je dat beest dan es z'n plaats leert kennen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |