Meer dan 90% staan in 3FM topics....quote:Op woensdag 16 april 2008 19:58 schreef Sersjee het volgende:
Meer dan de helft van m'n posts staan in 3FM-topics
mijne allemaalquote:Op woensdag 16 april 2008 20:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Meer dan 90% staan in 3FM topics....
Coen zit op het zelfde forum als waar ik zit volgens mijquote:Op woensdag 16 april 2008 20:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vind die room 11 niet leuk eigenlijk, die andere nummers vond ik wel leuk. Deze is een beetje jammer....
Wat!? Wat een lawaai
Mijn neus kriebelt iig alweer een paar dagen inderdaad, en ik heb ook steeds vaker last van m'n ogen. Maar goed, altijd m'n medicijnen bij me, dus komt wel goedquote:Op woensdag 16 april 2008 19:24 schreef Marc63 het volgende:
Michiel, vraagje... ben je verkouden? Mijn neus zit dicht, mn ogen tranen, ik nies aan 1 stuk door en ik heb al een pallet zakdoekjes gebruikt. Daar heb ik meestal last van als het weer goed gaat worden. Ik dacht dat als jij nu ook verkouden bent, dan moet de lente nu wel echt gaan komen
Goh, Nasonex, hoe kom je daar zo bij?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:29 schreef MichielV het volgende:
[..]
Gelukkig niet! Ik heb naar het blijkt niet 100% hooikoorts, maar overgevoelige luchtwegen. Wil zoveel zeggen als overal en nergens allergisch voor zijn. Soms voor pollen, soms niet. En met de combinatie van Nasonex neusspray ewn Xyzal pilletjes is het heeeeel goed te onderdrukken!
Ik gun PSV het kampioekschap meer dan Ajax, dus ik ben voor Groningen.quote:
We?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
Misschien moeten we meer pikante pix posten: Michiel - 469
Ter vergelijking: Maricha - 1769
Als jij het in je eentje wil doen vind ik het ook goed hoor. Helemaal geen problemen mee.quote:
Nee, de we was een blijde verrassing.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als jij het in je eentje wil doen vind ik het ook goed hoor. Helemaal geen problemen mee.
Kom maar op
Maar dat neemt niet weg dat ik jouw pikante pix met liefde tegemoet ziequote:Op woensdag 16 april 2008 20:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee, de we was een blijde verrassing.
Je kan te ver gaan hequote:Op woensdag 16 april 2008 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik gun PSV het kampioekschap meer dan Ajax, dus ik ben voor Groningen.
Jammer dat Meerdink geblesseerd is en geen Achterhoekse duit in het zakje kan doen.
Tja... Meerdink is een collega van mn vader geweest. Zodoende hou ik em een beetje in de gaten.quote:
Waarom hebben we met FOK! eigenlijk niet een stukje van de muur gevuld?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:33 schreef Sirolf het volgende:
Ah, we krijgen een tour langs alle wanden van de studio.
Sinds wanneer zijn wij artiesten?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Waarom hebben we met FOK! eigenlijk niet een stukje van de muur gevuld?
Zo'n beetje elke dag tochquote:Op woensdag 16 april 2008 20:39 schreef Marc63 het volgende:
Vooral AZ.
Zelfs ik ben al een paar keer On Air geweest op 3FM, toen bij EkStra Weekend met die vlaai en uiteraard in het glazen huis afgelopen Serious Request.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:39 schreef Marc63 het volgende:
En je moest is weten hoeveel tijd on-air (niet dé on_air) we al gehad hebben. Vooral AZ.
Is radio 1 live? dat is Radio Noord namelijk welquote:Op woensdag 16 april 2008 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik zap even naar LdL,,, sorry M&M
Ik moet mijn mp3 ook nog ergens op de mac hebben staan...quote:Op woensdag 16 april 2008 20:39 schreef Marc63 het volgende:
En je moest is weten hoeveel tijd on-air (niet dé on_air) we al gehad hebben. Vooral AZ.
Deed ie het maar nog eensquote:Op woensdag 16 april 2008 20:50 schreef Sirolf het volgende:
Zou Michiel dit nog steeds dagelijks doen: Hilversum bedankt!
Ik wil het niet weten...quote:
Hoog tijd om volgende week dus weer eens een internetuitzending in te lassen, op donderdagavond is de studio na MetMichiel tenslotte leeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |