Maar dat neemt niet weg dat ik jouw pikante pix met liefde tegemoet ziequote:Op woensdag 16 april 2008 20:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee, de we was een blijde verrassing.
Je kan te ver gaan hequote:Op woensdag 16 april 2008 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik gun PSV het kampioekschap meer dan Ajax, dus ik ben voor Groningen.
Jammer dat Meerdink geblesseerd is en geen Achterhoekse duit in het zakje kan doen.
Tja... Meerdink is een collega van mn vader geweest. Zodoende hou ik em een beetje in de gaten.quote:
Waarom hebben we met FOK! eigenlijk niet een stukje van de muur gevuld?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:33 schreef Sirolf het volgende:
Ah, we krijgen een tour langs alle wanden van de studio.
Sinds wanneer zijn wij artiesten?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Waarom hebben we met FOK! eigenlijk niet een stukje van de muur gevuld?
Zo'n beetje elke dag tochquote:Op woensdag 16 april 2008 20:39 schreef Marc63 het volgende:
Vooral AZ.
Zelfs ik ben al een paar keer On Air geweest op 3FM, toen bij EkStra Weekend met die vlaai en uiteraard in het glazen huis afgelopen Serious Request.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:39 schreef Marc63 het volgende:
En je moest is weten hoeveel tijd on-air (niet dé on_air) we al gehad hebben. Vooral AZ.
Is radio 1 live? dat is Radio Noord namelijk welquote:Op woensdag 16 april 2008 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik zap even naar LdL,,, sorry M&M
Ik moet mijn mp3 ook nog ergens op de mac hebben staan...quote:Op woensdag 16 april 2008 20:39 schreef Marc63 het volgende:
En je moest is weten hoeveel tijd on-air (niet dé on_air) we al gehad hebben. Vooral AZ.
Deed ie het maar nog eensquote:Op woensdag 16 april 2008 20:50 schreef Sirolf het volgende:
Zou Michiel dit nog steeds dagelijks doen: Hilversum bedankt!
Ik wil het niet weten...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |